Daria's Pov...
Lucrurile au decurs atat de ciudat in ultimul timp. Cel putin saptamana asta a fost una foarte coplesitoare, mai ales in plan sentimental. Harry s-a comportat bizar in ultimele doua zile, fapt ce mi-a dat de gandit. Chipul sau obosit transmitea ideea ca nu doare mai deloc iar ochii rosiatici sunt de speriat. L-am intrebat de nenumarate ori daca se simte bine dar mereu primeam acelasi raspuns. Daca iar este terorizat de acea fata fara demnitate si operata prost jur ca nu va avea nevoie de stilist luna aceasta.
Ada nu imi este de prea mare ajutor, totusi sunt sigura ca stie ce se petrece cu Harry dar imi ascunde anumite lucruri, iar Zayn ii este ca un frate, nu mi-ar spune niciodata ce are. Singura mea solutie a ramas Christian. Mereu are idee de ce misca in campus si ma gandeam ca ar reusi sa ma ajute cu ceva informatii ori sa imi divulge cateva zvonuri. Camera lui nu era foarte departe de dormitoarele fetelor gandindu-ma ca nu ar strica daca i-as face o mica vizita. Asteptam de dimineata ca Harry sa imi raspunda la mesajele lesate in numar de douazeci si cinci dar nimic pana la aceasta ora. Avem nevoie de putin aer si o pauza.
Ma indreptam spre dormitoarele baietilor realizand ceea ce urma sa fac. Nu am incredere in iubitul meu, dar nu am avut niciodata incredere in el pana acum. Sa fiu serioasa, m-a mintit inca de cand ne-am intalnit pe holul internatului si pun pariu ca si acum cand formam un cumplu nu stiu mai mult de 15% din viata lui. Il iubesc foarte mult din cauza acestul fapt nu imi permit sa il pierd, stiind deja cum se simte sa nu ai persoana iubita langa tine. Dintre toti Harry stie cel mai bine cat inseamna pentru mine, el ocupand cel mai mare loc din inima mea si intregile ganduri pe care le am tot pentru el. Nu stiu cat insemn pentru el daca a ajuns din nou sa ma ignore si mai ales a facut ca Ada sa nu mai fie pe langa mine in ultima perioada. Fara sa fiu constienta de unele lucruri am reusit sa ma izbesc de cineva fix la intrarea din internat.
-Imi cer scuze, aud vocea baiatului.
-Nu iti face griji, ar trebui sa ma uit pe unde merg, replic incercand sa ma ridic fara ajutorul sau.
Cu toate ca a fost vina mea macar ma putea ajuta sa ma ridic, ale naibii bune maniere.
-La tine veneam atat de grabit. Doamne scuze ca te-am lovit.
Imi indrept privirea spre el si imi dau seama ca este Christian. Ah doamne, ar trebui sa te pun sa citesti "Codul bunelor manniere" tinere, nu e frumos sa te uiti la cineva ca se ridica singur de pe jos, mai ales ca ai dat si peste ea.
-Trebuie sa vorbim, imi spune serios.
-Despre?
-Nu aici, haide.
M-a prins de mana merg spre dormitorul meu si al Adei. Parea foarte serios vazandu-l si agitat la un moment dat. Un Christian serios nu poate sa fie de bine. O parte din mine spera sa fie niste vesti bune ce vizeaza cursurile de pe acest semestru, dar cealalata parte care gandeste mereu negativ imi spune ca este vorba de idiotul meu iubit care iar a reusit sa intre in belele ori el este cauza belelelor.
-Nu ma brusca atat de tare Christian, ma doare, ii spun plangandu-ma.
-Uite, chiar trebuie sa vorbim. Mergi mai repede.
-Dar ce s-a intamplat?
-Vreau sa ma lamuresti cu anumite chestii.
Eu? Sa-l lamuresc pe el in legatura cu niste lucruri dubioase? Aloo, Christian, tu esti cel expert in asta. Tocmai la tine veneam ca tu sa imi oferi niste explicatii in legatura cu iubitul meu care nu stiu ce are de gand cu propria viata. Sute de scenarii au inceput sa ruleze fara pauza in mintea mea, iar inima bubuia in piept. Imi doream extrem de mult sa nu fie un lucru intr-atat de rau incat sa imi franga inima si sa nu il pot ierta. Off Harry, ce ai facut de aceasta data?
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...