Capitolul 2. [Passion and danger]

9.8K 448 13
                                    

Am avut o cearta destul de lunga cu Harry in ultimele ore, pentru a concluziona problema noastra. Nu vroim sa merg la el acasa. Nu ca nu imi doream sa fac sarbatorile alaturi de el, dar nu vreau sa ii deranjez familia. Probabil o sa se bucure de prezenta mea acolo, dar ma indoiesc. Nu suntem de mult timp impreuna, presupun. Pe 25 este aniversarea nostra de o luna. Inca nu ma simt pregatita sa ii cunosc parintii, avand in vedere ca eu nu ii mai am pe ai mei.
Nu pot spune ca ne-am certat, dar ne-am contrazis groaznic pe tema subiectului. Este incapatanat si incearca sa ma convinga ca o sa fie minunat si ca eu nu o sa fiu in plus acolo. Cuvintele lui imi raspuna in cap "ei oricum te iubesc". Pe moment inima mea a inceput sa bata, pe moment, iar obrajii mei au inceput sa prinda culoare. Eram emotionata ca a zis asta. Acesta doar a ras si mi-a oferit un sarut pe frunte. Mi-a facut diferite emotii sa se amestece si asta ma nemultumeste. Teama, surprindere, frica, timiditate, iubire. Toate astea sunt amesecate si imi provoaca o stare de greata care nu imi da pace. Asta s-au poate este de la pranzul de astazi.

Am inceput sa observ ca certurile mele cu Harry nu mai sunt atat de dese. Inainte aveam acele neintelegeri groaznice care se sfarseau urat pentru o parte, iar de cele mai multe ori eu eram acea parte care sfarsea groaznic. El nu mai este asa cum l-am intalnit prima data, iar  nici certurile noastre nu se mai termina cu “Du-te dracu!”.Cu toate acestea, acestea nu au disparut, dar au inceput sa se diminueze. Asta este mai bine pentru noi. Micile noastre neintelegeri se ivesc doar din simple motive. Ca si aceasta cearta care a pornit de la refuzarea mea de a petrece sarbatorile cu familia lui Harry.

Nu ii puteam spune asta lui, dar imi este frica de faptul ca ei s-ar putea sa nu ma placa. Imaginatia mea este uneori prea puternica, dar intr-un fel sunt sigura ca cei din familia lui Harry nu o sa ma mai placa daca o sa afle cine sunt cu adevarat. Uneori infatisarea mea lasa de dorit. Nu am avut foarte multe relatii inainte.Una singura unde mi-am pus tot sufletul. Nu as crede ca si de aceasta data o sa fie la fel ca si prima data atunci cand i-am cunoscut parintii lui Luke. Desigur ca nu pot compara aceasta intalnire cu acea intamplare din trecut.Intr-un fel, sunt diferite din mai multe puncte de vedere. In locul lui Luke este Harry. In locul parintilor lui Luke, sunt parintii lui Harry. Prima oara, probabil, a fost doar noroc. Nu pot crede ca si de aceasta data o sa am la fel de mult noroc ca inainte, si justificand viata mea de pana acum, norocul a cam uitat sa ma viziteze de multi ani. Acea prima intalnire cu parintii lui Luke a fost minunata pentru ca noi doi eram firi aproape identice, iar acest lucru ii bucura pe parintii lui Luki. Astfel am reusit sa obtinem aprobarea lor pentru relatia noastra. Acum sunt parintii lui Harry, iar intre mine si Harry este o diferenta uriasa. Nu cred ca cineva ar accepta ca baiatul lor sa fie cu o fata atat de diferita de el.

Eram nelinistita din cauza atator ganduri.

Ma zbateam prin camera sa imi pot gasi calmul dar nimic din ce faceam nu ma ajuta sa imi calmez nervozitatea ce mi-a pus stapanire pe corp. Tremuram, probabil din cauza emotiilor. In mai putin de 10 minute Harry o sa fie in camera mea, din nou rugandu-ma sa plecam impreuna. Vreau asta. Vreau sa stau cu el, dar imi este teama de familia lui. Nu acea teama specifica, gen frica. Este o teama de a nu ma placea. Probabil au anumite standarde in legatura cu o fata. Nu vreau sa le distrug iluzia pe care si-au facut-o despre mine. Probabil ca si-au facut asta. Nu vreau sa o distrug.

Mintea mea incepea sa fie din ce in ce mai incarcata, iar eu nu puteam sa suport toate aceste incarcari mintale, mai ales emotionale.

Usa s-a deschis tare, facandu-ma sa tresar. M-am intors brusc, provocandu-mi o ameteala groaznica. Ada se afla in fata mea privindu-ma cercetator.

-Esti bine? –intreaba aceasta ridicand o spranceana-

-Desigur ca sunt bine. De ce sa nu fiu?

M-a privit pret de cateva secunde. Ridica usor din umeri plictisita si trece pe langa mine. Isi pozitioneaza corpul in fata oglinzii, verificandu-si machiajul.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now