ANUNT!!!

4.8K 206 31
                                    

Stiu deja ce ganditi cand o sa vedeti ca nu este un capitol nou. Vroiam sa va spun ca imi pare rau. Imi pare asa de rau pentru ca nu am timp sa scriu, imi pare rau ca asteptati atat de mult timp pentru un capitol, imi pare asa de rau ca nu asta este ceea ce va doriti.

Sunt sigura ca nu multi se bucura de asta. Nu o pot face, chiar nu am timp. Sunt simularile astea care nu imi dau pace, profesorii care sunt atat de enervanti si oh, ca din nou sunt probleme cu sentimentele mele.

Am spus ca aceasta carte se va termina trist. Multi nu vreti asta si va inteleg nemultumirea. Am sa ma mai gandesc la o varianta ca sa nu fie un final tragic.

Imi pare rau ca nu am o activitate constanta pe wattpad, cu toate ca imi doresc asta, nu as putea sa fac asta. Va iubesc si imi doresc sa stau mai mult cu voi, dsr nenorocita asta de scoala nu ma lasa, si mai este si El.

Stiti ca e naspa sa suferi doar pentru ca iubesti pe cineva? A iubi, pentru ca faza de a placea a trecut de muuuuuult. E un bou, dar cuvantul asta e putin spus.

In fine, sper ca dupa saptamana asta sa pot posta noul capitol si sa va multumesc cu el. Va iubesc, chiar mult de totr si din cauza asta continui cu cartea asta. Multumesc ca sunteti aici.

Sunteti cele mai perfecte persoane pe care le poate avea cineva langa el, cu toate ca toti sunteti de la zeci de milioane de km depasrtsre tot va simt aproape de mine. Imi lipseste sa stau pe wattpad alaturi de voi.

O luna martie cat mai frumoasa si va doresc ca toate visele voastre sa se implineasca, daca ale mele nu pot.

P.s- va iubesc enorm de mult. Sa nu uitati asta.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now