*Dupa 30 de minute*
Eram in fata unei vile imense si ma uitam la Ada confuza. Credeam ca o sa fie o petrecere mica ca intre colegi sau grupul lor, dar nu mi-am imaginat ca o sa fie tot campusul aici. Am iesit din masina si ne apropiam de intrarea principala. Sute de tineri erau acolo, fete care aveau tine extrem de nepotrivite pentru o petrecere, iar baietii erau cam beti. Nu stiu ce fel de distractie este aici, dar nu imi place.
Am vazut un grup destul de mare, iar Ada m-a prins de mana si am mers acolo. L-am zarit pe Zayn care statea langa o tipa roscata si radeau.
-Buna! -a spus Ada-
-Heei! -au spus toti-
-Ea este colega mea de camrera, Daria. -a spus Ada prezentandu-ma-
-Buna! -a spus ei-
-Buna! -am spus timid-
Zayn mi-a zambit atunci cand m-a vazut, i-am zambit si eu la randul meu si m-am asezat langa el fiind singurul baiat pe care il cunosc din acest grup. Fata roscata s-a incruntat atunci cand a vazut ca m-am asezat langa el, asa ca i-a prins barbia lui Zayn si l-a sarutat.
-Luati-va o camera. -a spus o voce masculina-
Toti au inceput sa rade, iar Zayn a indepartat-o pe acea fata de langa el soptindu-i ceva la ureche. Fata s-a ridicat si a plecat nervoasa. Ma simteam prea privita asa ca am preferat sa plec din acel grup pana la bucatarie sa imi i-au un pahar de apa.
Am intrat pe o usa de culoarea mustarului si am dat de Harry care statea de vorba cu un baiat. M-am prefacut ca nu l-am vazut si am mers sa imi i-au un pahar pentru a-mi turna putina apa plata.
-Daria? -a spus Harry surprins-
-Da?
-Arati incredibil. -a spus muscandu-si buza de jos-
-Multumesc.
S-a apropiat de mine zambind si am simtit cum raman fara respiratie. Mana lui dreapta s-a asezat pe umarul meu dezgolit si am simtit cum mii se fiori imi strabat tot corpul. Mi-am ridicat privirea iar el se uita la mine. Inaltimea lui impunatoare ii permitea sa ma priveasca fara nici o problema.
-Nu credeam ca poti arata normal.
-Dar cum aratam inainte?
-Nu erai genul meu, dar in noaptea asta arati de parca ai fi scoasa din... -a ezitat sa spuna muscandu-si buza de jos- .. arati extraordinar.
M-a prins de mana si m-a tras mai aproape de el. Mana lui dreapta se plimba pe spatele meu provocandu-mi fiori de placere. Mi-am pus mainile pe pieptul lui musculos in semn de protesc pentru a ma lasa. Si-a inclinat gatul si a inceput sa imi lasa sarutari umede pe gat. Am tresarit atunci cand mi-a atins lobul urechii. A ras scurt , apoi a continuat sa ma sarute pe maxilar ajungand la buze.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...