Capitolul 39.

8.7K 530 78
                                    

Harry POV…







Stateam in statia de autobuz si incercam sa dau dau de fata asta, dar ea nu imi raspunde la telefon. Stiu ca uneori pot sa fiu nesimtit, dar felul ei de a se comporta cu mine ma scoate pur si simplu din sarite si ma jur ca nu mai suport sa fiu tratat ca o jucarie fara valoare dintr-o colectie, eu vreau ca pentru ea sa fiu acea jucarie greu de colectionat si cea mai importanta din toata colectia.

Mici fiori ma treceau de fiecare data cand o apelam de de fiecare data apelul imi era respins sau suna pana ce intra robotul. Am ales sa o las b alta pentru ca eram sigur ca nu o sa imi raspunda. Mi-am pus telefonul in buzunarul inferior al pantalonilor atunci cand am vazut ca autobuzul se apropie de statie. Am urcat rapid in el si m-am asezat pe primul loc liber de langa geam.

Simteam cum ma inteapa pieptul, respiratia mea era putin mai grea iar vena de la gatul meu era proeminenta. Nu stiam de ce am starea asta, dar ma simt ca dracu. Bataile inimii mele nu se mai opreau si pur si simplu simteam cum inima vrea sa imi sara din piept. O alta intepatura in piept m-a facut sa ma cutremur, atunci cand am simtit ca autobuzul a inceput sa o ia din loc. Vroiam sa tip sa se opreasca, sa ii spun sa ma astepte pentru ca eu fara Daria nu am sa plec de aici. Nu vroiam sa plec pentru ca in interiorul meu stiam ca acesta este un loc periculos pentru ea, mai ales dupa ce am vazut acea faza cu huliganii care au ineput sa o hartuiasca, si ma jur, ca daca nu imi prindea mana in a ei, eram pe cale sa cedez si sa il fac pe ala una cu pamantul.

Cand am simtit mana ei micuta peste mana mea imensa, era ca si cum cel de sus m-a atins si ma indemna sa nu fac ceva gresit care imi poate aduce moartea. Pur si simplu atingerea ei este atat de frumoasa peste piele mea de parca este ceva atat de pur si nici nu am cuvinte sa exprim asta. De fiecare data cand ma atinge simt cum inima imi sta in loc, respiratia mea uita sa mai iasa din mine, si transipartia incepe sa curga pe pielea mea insinsa sub atingerea ei.

Am simtit o mana ce ma bruscheaza si mi-am intors capul catre femeia care face asta. I-am intalnit fata plictisita si am vazut ca este taxatoarea. I-am dat banii pe care ii astepta si s-a indepartat de scaunul meu plictisita. Am inghitit in sec de cateva ori cand am simtit o vibratie enervanta din buzunarul inferior al pantalonilor. Mi-am scos telefonul si am vazut numele Dariei pe ecranul luminat. Am schitat un mic zambet si i-am raspuns.

-Hei baby girl! –am zis cu o voce dulce.-

-Cum mi-ai zis?

Am tacut analizand cuvintele mele si mi-am tras o palma mintal pentru asta. Am putut sa simt nervozitate in tonul vocii ei si stiu ca ce am zis a enervat-o.

-Harry!

-Ce?

-Cum mi-au spus?

Nu am vrut sa repet pentru ca stiam ca ea o sa imi dea o replica care o sa ma reduca la tacere si prefer sa nu o fac, dar respiratia ei nervoasa se auzea atat de ine prin telefon incat am vrut sa o enervez si mai mul;t decat era.

-Baby girl. –am repetat-

Am auzit-o cum ingite in sec de cateva ori si asta m-a facut sa zambesc mult mai larg decat o fac acum. A oftat nervoasa si si-a dres vocea inainte sa vorbeasca.

-Nu sunt tarfa Harry.

-Nu am spus asta iubito.

-Poti te rog sa nu imi mai spui asa?

-Nu ma ruga iubito, stii prea bine ca nu o sa fac asta.

-Esti enervant.

-Nu ajungi nicaieri daca ma complimentezi.

Am putut scoate de la ea un sunet de nervi, semn ca nu mai poate sa mai reziste daca am sa mai continui cu replicile astea.

-Nici nu stiu de ce naiba te-am sunat.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now