Capitolul 7. [Passion and danger]

6.1K 303 14
                                    

Ochii mei erau inundati de lacrimi si puteam sa simt un gol imens in dreptul inimii mele. Picioarele mele dezgolite nu se miscau, stand in locul initial de acum doua sau trei minute. Aveam mana la gura ca sa imi pot opri suspinele, dar continuau sa iasa din gatul meu. Vederea imi era incetosata, neputand sa disting nimic in fata mea. Mainile mele tremurande tineau inca in mana paharul de bautura pe care el mi l-a adus la inceput. Stiam ca nu eram beata deoarece nu am luat o gura din acea bautura alcoolica atat de periculoasa pentru mine.

Eram in mijlocul acelui bar, presupun, vazand lumea cum danseaza si se saruta animalic, si doar eu plangeam. Am aruncat paharul pe jos, mii de cioburi zburand in diferite directii.

Am inceput sa imi fac loc printre corpurile transpirate si atat de excitate. Pana sa imi gasesc iesirea, am simtit maini cum imi ating posteriorul dar am mers mai departe, neglijand aceasta purtare golaneasca. M-am oprit pentru cateva secunde in loc ca sa imi pot scoate acei pantofi cu toc care erau o tortura pentru picioarele mele. Am inceput din nou sa merg desculta printre multime, ajungand la cateva trepte ce imi permiteau sa vad multimea de oameni ce se freacu unul de celalalt.

Privirea mea incetosata a zarit un par cret ce a inceput sa se agite prin acea multime, cautand disperat ceva. Am pufnit nervoasa cand am vazut nelinistea acelui cap cret si disperarea lui ca nu gaseste ceea ce cauta. Mi-am croit din nou drum catre iesirea din acel bar, dar o mana neagra imi oprise drumul. Incercam sa imi trag mana din stramsoarea acelei persoane dar nu reuseam, unghiile ei intrand in carnea mea mai adanc cu cat ma zbateam mai tare. O pata neagra s-a format in fata mea, acea mana tragandu-ma intra acolo. Tipam de frica si de faptul ca nimeni nu reactiona, ceilalti continuand sa danseze. Acea persoana cu parul cret a vazut lupta mea cu acea persoana din umbra si a inceput sa se indrepte catre noi. Tipat cat ma tinea vocea dar simteam ca tip doar in interiorul meu. Sangele a inceput sa imi curga din cauza ca unghiile acelui indivit misterios mi-au intrat in carne mult prea adanc.

“Esti a mea!” tipa vocea catre mine.

Ochii mei s-au deschis speriati si am vazut ca sunt in camera lui Harry. Parul imi era lipit de fata si simteam cum stropi de transpiratie imi curg pe piele. Lacrimile au inceput sa se formeze in ochii mei, fiind nelinistita acestui vis. Corpul imi tremura haotic, respiratia mea fiind neregulata, iar inima continua sa imi bata puternic cerand parca parasirea corpului meu.

Am simtit din nou acea mana mare si rece ce ma atinge, tresarind la contactul dintre ea si pielea mea incinsa, gura mea scapand un tipat ascutit.

-De ce naiba tipi? –remarca nervoasa vocea masculina-

Ochii mei inca umezi au putut vedea prin intuneric astfel confirmandu-mi ca cel de langa mine este Harry. Am rasuflat usurata dupa, inca nelinistita ca nu puteam intelege ce a fost cu acel vis.

-Plangi?

Mi-am sters repede lacrimile si am dat dezaprobator din cap. El imi cuprinde brutal mana si ma face sa imi intorc corpul in directia lui. Incetez sa mai respir atunci cand mirosul de bautura se emana din corpul lui direct catre caile mele respiratorii.

-Ai baut?

-Eu am pus primul o intrebare. –replica nervos-

Nu imi puteam ascunde emotia din voce, dar el cu siguranta a baut. Miroase a alcool de club de la o posta si ii pot simti si lui acea neliniste pe care o are in corpul sau. Este agitat din toate punctele de vedere.

-Daria! –tipa catre mine-

-De ce tipi? Te aud! –remarc soptind-

-Nu imi place cand nu imi raspunzi.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now