Capitolul 7.

20.9K 748 6
                                    

Daria's POV....

M-am ridicat de la masa nervoasa si am mers catre camera mea. Harry era un om foarte enervant si nu il suport, atunci cand il vad sangele imi curge rapid in vene si devin agitata. Imi este frica de el, dar uneori imi duce rabdarea pana la extrem. Comentariile lui nesimtite sunt pur si simplu enervante. 

Acum as da orice sa fiu din nou in camera mea de la orfelinat. Chiar vreau sa o vad din nou pe doamna Doli care ne striga sa mergem jos la masa, imi este dor de Stefan si glumele lui stupide spuse la momentul nepotrivit, dar totusi reusea sa ne aduca zambetul pe buze. 

Uneori imi este dor de tot. Chiar as vrea sa merg macar putin sa ii vad, sa ii pot imbratisa si sa le spun ca mi-au lipsit. Intr-un fel simt un gol in suflet. Am crezut ca dupa ce voi pleca de acolo o sa fiu mai fericita ca am reusit sa scap dintr-un loc in care nu am vrut de la bun inceput sa fiu, dar acuum realizez cat de mult inseamna acel orfelinat pentru mine, si cat de importante sunt persoanele cu care am trait atata timp impreuna. 

Aveam poza noastra de grup in mana si imi aminteam tot. Imaginile din prima zi mi-au aparut in minte, toate clipele frumoase, chiar si cele rele mi le amintesc cu regret. As vrea sa plec, sa fiu langa Stefan, langa toti cei de acolo si sa nu mai plec niciodata. Dintr-o data usa de la camera s-a deschis, iar Ada si-a facut aparitia. Am pus poza sub o perna si i-am zambit. Aceasta se uita confuza, iar pe urma mi-a raspuns cu un zambet.

-Mergi la petrecere? -a spus ea curioassa-

-Nu. -am replicat direct-

-Te rog, haide cu mine.

-Nu am chef.

-Te rog, o sa fie distractiv.

-Nu cred ca sunt destul de bine integrata aici.

-Nu conteaza. O sa cunosti multa lumea.

-Dar...

-Te roooog frumos. 

-Off, bine vin.

-Esti cea mai tare.

M-a imbratisat si a mers in baie. Ma gandeam ca nu poate merge nimic rau daca voi merge la aceasta petrecere, dar o voce ciudata imi spune sa nu merg pentru ca acolo o sa fie si Harry. Presupun ca acum nu mai pot face nimic si voi merge. O parte din mine imi spunea sa nu merg pentru ca lucruri rele se vor intampla daca imi voi face aparitia la acea petrecere, dar o alta parte imi spunea ca o sa fie distractiv si asa voi avea ocazia sa cunosc persoane noi.

*Dupa 2 ore*

DOar ce am iesit din baie infasurata intr-un prosop de culoare mov. Picaturi de apa se scurgeau de pe corpul meu pe parchet lasand o dara de apa in urma mea. M-am apropiat de dulap pentru a cauta ceva potrivit, dar parca tot ce am nu se potriveste cu  aceasta petrecere. M-am pus in pat si ma gandeam ca nu are rost sa mai plec. 

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now