-Ar trebui sa lasi la o parte ce spun altii, replica Ada.
Trecerea ei prin viata a inceput sa ma ajute, mai ales ca ea il stie atat de bine pe Harry. A incercat sa ma faca sa il inteleg, iar atunci cand este preocupat sa nu il las sa plece.
-Iar apoi, pe Harry nici macar nu-l intereseaza ce spune lumea. Pe el il intereseaza parerea familiei sale, continua ea incercand sa termine pranzul.
-Dar mie una imi pasa.
-Asta inseamna ca esti slaba, replica o voce masculina cunoscuta.
Imi ridic privirea pentru a intalni o pereche de ochi verzi, precum niste smaralde bine slefuite, si un corp musculos ce se aseaza langa mine. Privirea lui ma topea, iar prezenta imi facea inima sa imi bubuie.
-Hei iubito! Replica sarutandu-ma.
-Buna si tie Harry!
Chipul lui se incrunta, iar eu ma intorc sa invart furculita in salata mea de pui. Nici macar nu m-am atins de ea. Subiectul pe care l-a deschis Ada mi se parea interesant, mai ales ca era vorba de iubitul meu. Ea mi-a spus de la inceput ca nu ne-ar da o seansa impreuna, dar eu sunt cea care il face pe Harry sa isi gaseasca linistea.Deseori imi spune ca sunt ca un fel de inger pentru el. Vorbele ei ma fac sa inteleg ca eu am o influenta buna asupra lui, mai ales in comportament. A inceput sa se schimbe, si nu m-ai umbla cu aceiasi golani cu care statea inca de cand a venit aici. Mi-a spus mereu asta. Faptul ca lumina mea ii omoara umbrele este un lucru pe care multe nu au reusit sa il faca,iar faptul ca eu sunt cea care ii distruge demonul interior si aduce la lumina chipul de inger este deajuns pentru el.
Gandurile mele au fost intrerupte de mana lui mare ce s-a asezat pe inceietura mea. Imi mut privirea din mancarea mea catre el, gasind aceiasi fata crispata cu o urma de ingrijorare.
-Asta este tot ce ai de gand sa mananci? intreaga nervos.
-Presupun ca da.
-Nu este destul pentru tine, imi spune dur.
-Iar incep, replica Zayn plictisit.
-Cred ca stiu ce este bine pentru mine.
-Esti in crestere Daria, trebuie sa ai grija de corpul tau.
Imi dau ochii peste cap, iar el a observat asta.
-Urasc cand faci asta, maraie cuvintele.
-Am incetat sa mai cresc de mult Harry.
Ofteaza nervos stiind ca asta nu o sa duca nicaieri. Stie deja ca amandoi suntem niste firi incapatanate si vulcanice, iar atunci cand ne certam unul din noi trebuie sa iasa sifonat din toata treaba asta, dar eu sunt cea care iese mereu asa.
-Uite iubito, trebuie sa mananci. Asta nu este destul pentru tine, spune aratand spre salata mea.
-Pentru stomacul meu este.
-Oh, iti bati joc de mine.
-Oh, trebuie sa plec.
-Discutia asta nu este gata, tipa catre mine.
-Discutam cand esti mai obosit, spus si ii fac cu mana.
-Daria, iubito, treci aici!
-Si eu te iubesc!
Am iesit din cantina mergand catre sala de curs. Stiu ca am tehnici de discurs si argumentare, iar acest curs il am impreuna cu Harry, Liam si Christian. Ca venind vorba de Christian, nu l-am vazut de cand a inceput noul semestru. Presupun ca din nou este in partea lui intunecata unde nimeni nu il observa, dar el ii observa pe toti. Baiatul asta este la fel ca si Harry. Nu pot sa il inteleg. Mi s-a plans ca nu are prieteni, dar el sta mereu ascuns, iar asa nimeni nu il vede. Ar trebui sa port o discutie cu el, in plus asta ajuta pentru mine.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...