Harry Pov…
Am reusit din nou sa o las intr-o ceata, dar nu asa mi-am imaginat prima seara de dragoste alaturi de ea. Nu vreau sa o fac sa creada ca nu vreau sa fac sex cu ea, dar nu vreau sa o fac in modul in care am facut cu toate. Este diferita fata de toate fetele cu care am facut asta si din cauza asta vreau ca cu ea sa fie ceva diferit.
Am vrut al naiba de mult sa fac asta si regret al dracu de mult ca nu am facut asta acum, pentru ca data viitoare cand o sa vreu sa fac asta s-ar putea sa ajung sa trec prin perete. Toata noaptea m-am gandit la asta si nu stiam ce face ea, daca a reusit sa inchida un ochi, daca a dormit singura sau cu cineva in camera sau daca macar este aici. Aveam acea nevoie nebuna sa o vad,dar ceva ma trage inapoi si imi spune sa nu ma duc la ea, pentru ca ceea ce o sa se intampla are sa ma sensibilizeze emotional si chiar nu imi permit sa ii arat ca am o slabicune pentru ea. Nu acum dupa toate cate s-au intamplat intre noi.
Stiu ca sunt un idiot pentru ca nu profit de ce am pe moment, pentru ca ce este in mana nu-i minciuna, dar de data asta este diferit sau doar eu am reusit sa ma schimb din cauza ei. Ma jur ca fata asta are ceva ce ma face sa vreau sa fiu mai bun in preajma ei, dar mereu reuseste sa scoata ce este mai rau din mine. Nu imi place sa stiu ca eu sunt motivul suferintei ei, dar pana la urma ea este cea care intarata fiara din mine si la final suporta consecintele. Nu pot spune ca regret absolut tot ce i-am facut, unele fapte sunt chiar nascocite extraordinar de bine, lasand asta la oparte, chiar regret tot ce am reusit sa ii fac. Stiu ca nu merita asta, uneori nici eu nu pot sa inteleg ce se afla in capul meu, dar atunci cand ea este in preajma mea uit si cum ma cheama.
Am simtit o prezenta neplacuta in camera, iar atunci am simtit cum tesiunea imi creste in mod instant. Liam a intrat in camera mea, stand in usa si privindu-ma cu acea fata de copil nevinovat pe care o are el mereu.
-Ce dracu cauti aici? –am tipat catre el-
-Nu cred ca trebuie sa reactionezi asa. –zise calm-
-Nu cred ca vrei sa ajungi in standiul in care vrei sa ma provoci. Stii bine ce pot sa fac.
-Nu eu sunt problema ta acum.-zise privindu-ma atent-. Ar trebui sa te preocupi de Daria in momentul asta.
-Ce vrei sa zici cu asta? –am intrebat iritat de prezenta lui si confuz la ceea ce mi-a zis.-
-Pleaca.
-Ce? Jur ca daca te-ai atins si de ea…
-Nu! –m-a intrerupt-. M-am intalnit cu ea pe hol si avea lacrimi in ochi, a zis ca merge acasa.
-Liam, daca asta este unul din jocurile tale de cacat ma jur ca o sa platesti.
-Zic sa te grabesti pentru ca autobuzul pleaca peste 5 minute.
Nu puteam sa cred ca minte pentru ca expresia lui faciala este una serioasa, iar asta imi da de inteles ca trebuie sa plec in momentul asta ca altfel o sa o pierd. L-am impins din calea mea pe Liam si am inceput sa alerg ca un nebun pe culoarele goale. Gafaiam din cauza efortului si nici macar nu am ajuns la jumatatea drumului, stiind ca nu mai am mult timp pana ce autobuzul o sa plece din statie. Respiratia mea incepea sa se rareasca din cauza ca incepeam sa alerg din ce in ce mai tare, dar nu ma puteam opri acum,nu vreau sa cred ca ea chiar pleaca sau ca am sa o las sa plece. Am iesit ca o tornada din facultate fara ca macar sa ma asigur daca am inchis usile in urma mea sau daca nu am reusit sa o scot din balamale la modul in care am iesit pe ea.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...