ANUNT!!!

14.2K 431 16
                                    

Mai multe persoane m-au intrebat ce am eu de castigat din aceasta carte. M-am gandit sa fac un anunt si sa spun tot ce cred eu despre ce m-ai intrebat, intr-un fel am sa le raspund.

Nu castig bani, daca la asta se refera intrebarea. Cartea asta nu imi ofera castig monetar, ca sa fiu mai clara, in schimb, ea imi ofera castig emotional. Doar eu stiu cat plang acum ca am reusit sa fac 80,000 de mii de cititori. Pentru mine, cartea aceasta este una dintre cele mai bune lucrari ale mele, iar castigul pe care il primesc de pe urma ei nu este in bacnote, ci in sentimente si respect.

Mi s-a mai zis sa ma las, pentru ca nu stiu sa scriu, nu sunt buna la asta, nu am cititori, cartile sunt oribile, nu au actiune, sunt plagiate, ideile capitolelor sunt furate si altele. Mi s-a mai zis ca nu imi am locul pe Wattpad, pentru ca sunt o mare fitoasa care vrea sa iasa in evidenta.

Pai, in primul rand, le multumesc pentru ce mi-au zis. Apropo, asta a fost sarcas. Daca nu stiu sa scriu, nu o mai faceam. Realizez ca am unele greseli, dar atunci cand scriu de ore bune la un capitol, iar ideile sunt dezvoltate, mai greses. Uit sa pun o virgula, o cratima, spatiu sau punct la final. Nu sunt buna la asta, ca doar nu sunt ruda cu un mare scriitor ca sa mostenesc toate aceste valori artistice in ale scrisului. Parintii mei nu sunt pasionati de asa ceva, deci ma pot considera norocoasa ca am reusit sa imi gasesc aces hobby.
Probabil nu am un numar asa de mare de cititori la fiecare capitol, dar ma mandresc si cu cei pe care ii am. Fie ca am 100, 200, 500 sau 1,000. Sunt cititorii mei si le multumesc pentru ca isi pierd 10-15 minute  din viata casa imi citeasca cartea. Daca cartile mele sunt oribile, tu de ce le citesti? Realizez ca nu orice capitol este extraordinar, dar este scris  cu greu, te asigur. Actiune existe. Cred ca fiecare capitol are actiune in el. Daca te referi la actiune sexuala sau din astea, am sa te asigur sa o sa fie, dar probabil mai tarziu si nu asa de detaliat. Daca eu plagiam m-as ura pe mine insumi. Nu suport plagiatorii si nu sunt o persoana care plagiaza. Ideile probabil se asemana cu alte povesti, pentru ca toti cititm mult si uneori ideile se ameste. Eu una citesc foarte mult pe Wattpad si citesc si carti normale.
Daca eu nu am ce cauta pe Wattpad, nici tu nu ai dreptul sa respiri. Nu am vrut sa fie asa de rautacios raspunsul asta si in privat am multumit pentru ca mi s-a zis asta. Wattpad, este un loc pentru viitori scriitori. Unii sunt mai buni ca altii, daca toti eram la fel, scriam la fel, unde mai era farmecul?

Mi s-a multumut pentru existenta mea. Mi s-a zis ca, cartile mele sunt printe cele mai geniale, ca trebuie sa fac film, a trebuie sa le scot pe piata, ca unele persoane ar vrea sa ma intalneasca.

Nu. Eu vreau sa va multumesc pentru ca imi cititi aceste carti, pentru ca timpul vostru este mai important ca timpul meu. Cartile mele nu sunt geniale, sunt doar bune, parerea mea. La film chiar nu m-am gandit niciodata si nici nu cred ca am sa ma gandesc in urmatorii 50 de ani. Chiar m-am gandit sa scot una dintre carti pe piata, si asta chiar mi s-a mai zis, dar nu as face asta, pentru ca inseamna mult efor pentru mine, din toate punctele de vedere.
Sincer, chiar as vrea sa ma intalnesc cu voi toti. As veni cu autobuzul la fiecare dintre voi si as petrece cate o zi cu toti. Voi pentru mine nu sunteti doar cititori, imi sunteti o familie care ma iubeste, respecta, cearta, adora, incurajeaza, iar mai presus de toate astea este alaturi de mine mereu. Stiu ca am avut unele mici, ok, mari probleme, dar am trecut peste cu voi. Va multumesc ddin suflet pentru toate astea si chiar ma bucur ca am alaturi persoane ca si voi.

As vrea sa inchei, spunandu-va tuturor ca va iubesc pe toti. Sincer, ce am scris aici este jumatate din ceea ce gandesc, iar daca este sa scriu tot ce cred, nu cred ca m-as incadra in 5 pagini. Sincer, chiar nu am cum sa imi imaginez viata fara scris, mai ales fara voi. Chiar va iubesc si nu as renunta la toate acestea niciodata.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now