Capitolul 2.

24.4K 838 19
                                    

*Dupa 4 ore*

Am simtit cum autobuzul se opreste. Mi-am scos castile din urechi, iar soferul mi-a spus ca am ajuns. I-am multumit politicol si am iesit din autobuz cu bagajele. Nu erau prea multe. Aveam doar doua valize de marime medie si geanta de pe umar. 

Afara erau o groaza de copii cu diverse lucruri, cu o groaza de bagaje langa niste masini foarte scumpe. M-am uitat in jur si locul era imens. Nu credeam ca voi ajunge aici, dar iata-ma ca stau in fata celei mai bune facultati din Londra si lucrul asta ma face sa ma simt mandra.

Toti se cunosteau, toti erau in grupuri. Ma uitam ca sunt singura care nu cunoaste pe nimeni si nu are pe nimeni aici. Unii sunt cu parintii, cu prieteni, rude, iubiti, iar eu sunt singura doar cu doua valize si sperand ca totul o sa fie bine. Mi-am luat inima in dinti si am inceput sa inaintez catre curtea imensa plina de elevi. Cateva capete si-au indreptat atentia catre mine doar pentru a ma examina.

S-a auzit un sunet groaznic, iar toti ne-am indreptat atentia catre scena din curte. Domnul director si-a facut aparitia impreuna cu restul profesorilor si au inceput sa spuna cat de mandru este ca o noua generatie a reusit sa intre la aceasta facultate.

-Acum as vrea sa prezint cei mai buni elevi care au reusit sa intre cu cele mai bune rezultate. -a spus acesta-

Un domn inalt a luat cuvantul si a inceput mai intai sa ne multumeasca ca ne aflam astazi aici si ca suntem in numar asa de mare.

-As vrea sa prezint mai intai cea mai buna eleva care a reusit sa intre cu cele mai mari note la noi. Aceasta se numeste Daria Smith. 

Atunci cand mi-am auzit numele am ramas surprinsa si am inteles ca sunt chemata pe scena pentru a fi felicitata. Un culoar s-a facut pentru a urca. Am inaintat cu capul in pamant si nu m-am oprit pana nu am ajuns la scena.

-Ne bucuram ca esti printre noi. -a spus domnul inalt-

-Si eu ma bucur sa fiu aici.-am spus timid-

O voce de baiat se aude din al treilea rand care m-a facut sa ma rosesc la fata datorita frazei pe care a reusit sa o scoata.

-Speram sa faci fata cerintelor de biologie. -a spus el razand-

Am lasat capul in jos si am coborat rapid de pe scena. Au fost prezentati si restul elevilor premianti si am plecat fiecare catre camerele noastre. Am primit cheia pentru camera 302. Ma indreptam catre dormitoarele fetelor cand cineva ma prinde brutal de mana.

-Unde te grabesti? -a spus pe un ton serios-

-L-la camera. -am spus balbaindu-ma-

-Lasa domnisoara Styles. Este printre alea destepte. -a spus un baiat razand-

-Taci Malik. Ce camera ai scumpa domnisoara? -a spus baiatul cret-

Am tacut sperand ca va pleca daca nu ii voi raspunde. A ranjit la mine stiind ca nu se va lasa daca nu va primi raspunsul la intrebarea adresata acum cateva momente. 

-302. -am spus cu glas jos-

-Se pare ca s-a schimbat. -a spus celalalt baiat-

Am privit confuza expresia fericita a baiatului cret cand am spus numarul pe care il am la camre. Celalalt tip a inceput sa ranjeasca atunci cand a vazut ca amicul lui incepe sa se uita insistent la mine. 

-Cum au putut sa dea acea camera uneia ca tine? -a replicat baiatul  cret-

-Poftim? -am spus iritata-

-Uita-te la tine scumpo. Ai idee a cui a fost camera asta? -a spus cu o expresie neutra-

-Nu.

-Camera asta a fost la cam toate tarfele din aceasta facultate.

Am inghitit in sec la auzul cuvintelor lui. Mi-a dat drumul la mana si a plecat insotit de celalat baiat catre dormitoarele baietilor, cred. 

Am oftat zgomotos si am continuat sa imi caut camera. Era ultima camera de pe acest coridor. Am pus cheia pentru a descuia usa, dar era deja deschisa. Am intrat in camera si am observat ca o fata era deja acolo.

-Buna! -a spus aceasta-

-Buna! -am replicat-

-Tu trebuie sa fi Daria.

-Da, iar tu esti?

-Eu sunt Adina. Mai pe scurt Ada. -a spus zambind-

-Incantata de cunostinta Ada.

Mi-a zambit si si-a reluat activitatea pe care o avea inainte de a intra eu in camera. Am inceput sa examinez camera si sa acord atentie detaliilor. Camera nu era asa de mare, dar am fost in locuri si mai mici. As putea spune ca este cu putin mai mare decat camera mea de la orfelinat. Peretii de culoare alba dedeau un plus de liniste camerei, geamul mic ce permitea doar aierisirea acestei camere era la mijlocul peretelui ce ne permitea o mica priveliste a gradinii. Mobila de culoare maro deschisa era frumoasa. 

Mi-am lasat geanta pe pat si mi-am deschis bagajele. Mi-am pus hainele in dulap. Cartile mi le-am asezat sus pe rafturile ce erau odata goale. Hainele mele nu au implut total locul liber din dulap. Ada se uita la mine putin ciudat si am observat asta cu coada ochiului.

Era foarte diferita fata de mine. Era putin mai inalta ca mine. Culoarea parului era de un rosu aprins, iar vestimentatia ei lasa de dorit. Sunt total diferita  fata de ea si nu prea as vrea sa am prea multe contacte cu ea.

-Alea sunt toate hainele tale? -a spus ea curioasa-

-Da. -am spus direct-

A zambit fals la raspunsul meu si a iesiit din camera. Ma uitam la jumatatea ei de camera si era cu mult diferita de a mea. Hainele ei erau aruncate pe pat. Peretele de langa pat era plin cu diferite postere cu diferite trupe rock. Rafturile erau pline cu CD-URI, presupun ca muzica rock.

Ma uitam pe orar atunci cand usa de la camera se deschide si un baiat inalt isi face aparitia in camera doar intr-o pereche de pantaloni stramti ce lasau sa se vada putin boxeri de culoare neagra.

Chiar va place si ma cucur sa vad asta. Pai, asa cum am spus nu prea fac partile mari si deja am scris foarte mult la ea. O sa fie cand parti scurte cand parti lungi. 

Sper sa va placa capitolul si v-as ruga din suflet sa apasati pe butonul de "Distribuie" ca sa afle si cei din lista voastra de aceasta carte.

Kiss :* <3

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now