-Ce Dumnezeule mare cauta asta aici? aud tipatul lui Zayn care ma trezeste.
Abia reusesc sa deschid ochii pentru ca razele soarelui imi creeaza dificultati, dar cand am observat ca un smoc de par negru buclat se iveste de sub cearsaf am amutit acolo. Respiratia incepe sa imi incetineasca si cred ca tensiunea mea este destul de mare. E Harry, stiu ca este Harry, imagini de ieri incep sa mi se deruleze in minte si incep sa cred ca chiar am apucaturi de nebuna. Probabil ca Ada sau Zayn i-au observat masina cand s-au intors acasa si presimt ca urmeaza un mare scandal daca Harry nu se trezeste mai repede si pleaca pe fereastra.
Ma strecor incet de langa el, cu greu recunosc pentru ca baiatul acesta emana un miros extraordinar dimineata, iar eu, ei bine, miros ca un om normal, a transpiratie si cu siguranta imi miroase si gura. Cobor din pat, imi pun papucii si cobor catre galagia ce se aude de jos. Raman stana de piatra cand aud din ce in ce mai clar sunetele si cuvintele pe care Zayn le arunca.
-Ada, este prea mult, nu credeam ca o sa revina.
-Trebuie sa fie sincer cu ea Zayn, probabil a venit sa ii spuna adevarul.
Stai! Despre ce adevar vorbesc cei doi? Stiu ceva despre Harry de care eu nu stiu? Cobor scarile incet, doar ca sa ii surprind si ma opresc la capatul lor, privind schimbul de replici.
-Despre ce adevar este vorba? rostesc suficient de tare ca sa le pot atrage atentia celor doi.
Sunt surprinsi ca dupa mult timp au reusit sa imi auda glasul, insa cu siguranta nu se asteptau sa imi dau drumul tocmai acum la vorbit.
-Unde este nemernicul? spuse Zayn incercand sa urce scarile catre dormitorul meu.
-Eu am adresat prima o intrebare si nimeni nu pleaca de aici pana nu imi spune ce s-a intamplat cu Harry, le spun serioasa prinzandu-l pe Zayn de brat pentru a-l opri.
Ma privesc tacuti aruncandu-si sageti cine sa inceapa primul sa vorbeasca. Asteptam tacuta si indignata de aceasta situatie. Nu imi vine sa cred ca ei chiar stiu ceva despre el iar mie nu mi-au putut spune. Intrece orice masura de protectie acest gest si chiar sunt suparata pe ei.
-Inca astept, spun ca sa le atrag atentia .
-Uite, spune Ada oarecum tematoare.
-Ascult.
-Stii ca Harry poate sa fie foarte destrabalat cunoscandu-i destul de bine viata din trecut.
O aprob stiind toate povestile despre viata dezmatata a lui Harry si modul in care o trata.
-Nu stiu cum sa iti spun asta, dar probabil singura persoana indicata ca sa iti poate spune este chiar el. Nu doresc sa ma amestec in problemele voastre.
-Poftim? Pana acum ati tinut acest lucru secret fata de mine, iar daca el nu aparea sunt convinsa ca nici acum nu stiam. Tratez acest lucru cu calm, iar daca unul din voi nu imi va spune despre ce este vorba va iesi foaarte urat in urmatoarele cinci minute.
Nu credeam ca vor ascunde ceva de mine, stiind foarte bine starea in care ma aflam. M-au lasat atata timp in aceasta mare de durere si singuratate. Stiau foarte bine ce se intampla cu Harry si pe mine m-au dus la Scott ca sa ma tratez. Ce fel de prieteni sunt ei?
-Daria, spuse Zayn incercand sa se apropie de mine, cea mai indicata persoana pentru a iti povesti este tocmai Harry. Nu am vrut sa intervenim in asta, stiind ca este ceva greu de explicat.
-Ce poate sa fie? tip catre el. A omorat o persoana? Este cumva criminal? Peste? Ce Dumnezeule poate sa fie?
Cei doi nu imi raspund la intrebarile adresate, privirile lor atintindu-se la capatul scarilor, intelegand ca in spatele meu se afla o persoana. Ma intorc si il observ pe Harry imbracat doar in pantalonii sai de pijama si cu acei papuci in forma de iepuras. Daca situatia asta nu era atat de serioaasa chiar radeam in hohote la aparitia lui.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...