Capitolul 13. [Passion and danger]

3K 183 12
                                    

Nu suport sa fiu inchisa aici. Ma simt ca un hamnster intr-o cutie, norocul meu este ca nu am si o rotita pentru a ma invarti, astfel chiar ma simteam ca unul. Au trecut deja doua zile de cand sunt inchisa aici, iar Harry nu a trecut pe la mine. De Ada nu pot comenta, pentru ca de mult nu mai da prin camera de la facultate, iar Zayn probabil si-a gasit pe cineva care sa ii ofere si lui putina distractie. Norocul meu a fost Christian, care a mai venit pe la mine din cand in cand, spunandu-mi ce se mai aude prin facultate si ce mai face Katy.

Mi-a povestit ca Harry nu a fost la cursuri zilele astea, nici Zayn nu prea s-a facut vazut. Ma asteptam la asta din partea lui Harry. Probabil ca acum, stiind ca eu nu il pot urmari, are cum sa iti satisfaca nevoile sexuale cu altele. Oh, in curand baiatului o sa i se spuna taur comunal.

Nimic nu s-a schimbat, iar inima ma durea pe ora ce trece. Harry nu da un semn de viata, Christian nu a venit astazi la mine, pregatinduse pentru balul de anul nou, iar eu stau si ma uit la pozele facute cu mine si Harry, in paralel uitandu-ma la pozele cu mine si Luke, nereusind sa imi dau seama cum un baiat ca Harry a reusit sa ii ocupe locul. Mereu ma intreb oare cat o sa mai tina aceasta relatie dintre mine si el. Il iubesc mai mult pe zi ce trece, nu imi pot imagina un viitor fara el, el fiind acum familia mea, dar ma face sa il si urasc pentru ca nu se schimba.

Vechiul el revine inapoi si imi este al dracului de frica sa nu isi faca din nou rau, iar noi doi sa fim ca la inceput. Iubeam cand ne certam, dar mereu am dispretuit momentele cand el ma brusca fizic dar si verbal. Vreau sa fie cel de acum, nu acest golan nesimtit si porc. Ma gandesc, ca in atat timp ne-am certat si contrazis ca doi tonti, dar acum totul este schimbat.

Imi pasa daca se va certa cu mine, ma va rani daca el va incerca sa incheie aceasta relatie. Pentru mine toate greselile lui se revarsa ca o ploaie de cutite asupra mea, lasand urme si taieturi adanci. A fost destul de brusca trecerea de la indiferenta pe care o aveam la inceput fata de el, acum ajungand sa fie parte din mine.

Uneori, oricat ar gresi fata de mine, as avea mereu puterea interioara de a-l ierta. Chiar si acum, dupa toate cele intamplate, daca ar veni la mine, cu acei ochi blanzi si calmi, cerandu-mi iertare si sa ii mai ofer inca o sansa, as face asta fara tragere de inima. Are locul lui in inima mea, iar decat sa fie gol, mai bine trec peste orice face, stiind ca il am acolo.

Imi scutur capul, deoarece imaginile cu mine si cu el fericiti ma bantuie, revenind la uitatul pe pereti. Toata lumea se pregateste pentru balul din seara aceasta, iar doar eu stau in camera mea, admirand culoarea tavanului. Tresar cand soneria telefonului se aude, provocand un zgomot putin cam ciudat in camera, anuntand ca am primit un mesaj.

Privesc spre ecranul luminat si observ ca nu am numarul in agenda telefonica. Intru rapid in mesagerie pentru a citi.

"Diseara petrecem! Directorul a fost de acord sa vii la balul de anul nou. Pregateste-te, vin sa te iau la opt!" – Christian.

Ochii mei se maresc considerabil cand am citit. Am blocat telefonul, deblocandu-l cinci secunde mai tarziu pentru a putea citi din nou. Oh, doamne! Tipatul meu s-a auzit in toata camera, oprindu-ma imediat pentru nu a alarma pe cineva.

Cobor din pat topaind de fericire. In sfarsit pot parasi acesti patru pereti. Desfac usa baii, intrand si dand drumul la apa. Aveam doua o ora si jumatate la dispozitie pentru a ma pregati, iar in adancul meu speram ca Christian sa intarzie putin. Sunt fata, iar pentru a arata bine necesita timp, uneori chiar foarte mult timp.

Las apa sa imi dezmierde corpul, cautand gelul de dus cu privirea. Zaresc un repicient de culoare neagra, iar mintea mea zboara la Harry. Este gelul sau de dus. Un zambet siret mi-a aparut pe fata, nemaistand pe ganduri, am apucat recipientul, acum invaluindu-mi corpul cu lichidul transparent cu un miros specific barbatesc pe care il ador. Imi clatesc pielea de gel, narile mele fiind imbibate de mirosul proaspat si incredibil a lui Harry. Ca baiat, stie sa aleaga perfect gelurile de dus.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now