Capitolul 27.

14.7K 609 20
                                    

Daria POV...



M-am trezit, mai mult speriata, din cauza alarmei care suna de zori. Eram atat de obosita, incat cu greu m-am indreptat catre telefon, pentru a opri zgomotul scaietor. Trebuie sa imi amintesc, neaparat, sa schimb tonul alarmei.
Aveam pleoapele atat de grele, incat nu imi puteam  deschide ochii. Noaptea trecuta a fost cea mai groaznica din viata mea. Lacrimile au curs pe obrajii mei, ca si cum ar fi fost Cascada Niagara.

Mi-am ridicat corpul, asezandu-ma pe marginea patului. Picioarele mele goale au facut contact cu parchetul rece, imediat am simtit un fior de racoare cum imi traverseaza corpul, obliganduma sa ma cutremur de frig. Nu ma simteam tocmai bine, dar nu imi permit sa lipsesc astazi de la scoala.
Mi-am indreptat corpul catre baie, facand un dus rece, ca sa imi pot iesi din starea de ametealasi greata care m-a cuprins.

Am intrat in dus, pregatita sa fiu trezita in cel mai drastic mod, dar odata ce apa rece a facut contact cu pielea mea, am simtit cum ma arde, incat nu am putut sta mai mult de 5 secunde in cabina de dus. Am iesit, lunad un prosop si infasurandu-l in jurul corpului.

Am iesit din baie, tremurand toata. Mi-am indreptat corpul catre dulap, iar acum alesul hainelor era cea mai mare dificultate. Imi era frig, iar afara era frig, deci am ales o pereche de pantaloni stramti, de culoare neagra, o camasa, iar peste un pluaver de un roz pal. Aceiasi bocanci de culoare neagra in picioare, mi-am luat geanta si am iesit din camera, inchizand usa in urma mea.

Eram nesigura ca o ssa pot sta treaza astazi la cursuri, dar nu imi permit sa trag chiulul doar ca sa stau in pat si sa ma rog la cel de sus sa nu am nimic contagios care sa imi aduca moartea. Probabil ca am mancat ceva stricat sau am exagerat cu inghetata. Inn ultimele doua zile, am mancat inghetata, cat n-am mancat in toata viata asta a mea.
Eram nevoita sa ma sprijin de bara scarilor, ca sa nu imi pird echilibrul, iar scrile le urcam una cate una, de parca eram la o prezentare, si urcam inapoi, iar eu aveam grija sa nu cad ca sa nu imi rup ceva si sa stric si prezentarea. Imediat ce am ajuns in clasa, cu cea mai mare viteaza, mi-am indreptat corpul catre banca, reusind sa ma asez.

Nu ma simteam in stare sa imi tin ochii deschisi, asa ca mi-am asezat capul pe banca, pentru cateva secunde. Starea mea de rau se agrava, iar respiratul devenea foarte greu. Imi simteam corpul din ce in ce mai greu, iar ochii mei au o imagine incetosata a clasei.
O voce masculina cunoscusa mi-a rasunat in urechi, strigandu-mi numele. Liam se afla in fata mea si imi zambea dulce. Mi-am arcuit buzele intr-un zambet sters, incercand sa par bine.

-Buna! -zise cu o voce calda.-

-Buna! -i-am raspuns dulce, strangandu-l in brate.-

El si-a aranjat notitele, iar profesoara a intrat in clasa. Aceasta a inceput sa vorbeasca despre lectia ce o vom studia astazi, dar urechile mele nu o ascultau acum. Eram prea obosita, si chiar vroiam sa imi inting corpul. Imi simteam corpul rece, cu toate ca in clasa este cald.

Cateva batai se aud in usa, iar profesoara isi da ochii peste cap, in semn ca stie deja cine este.

-Intra. -zise aceasta pe un ton serios-

Harry intra in clasa serios. Se aseaza in postura de vinovat, cu mainile la spate, iar privirea lui o feixa deja pe a profesoarei.

-Imi pare rau ca am intarziat. -zise cu o voce scazuta si adormita-

-Este a doua oara Harol. La a treai, nici sa nu te obosesti sa mai bati, mergi la loc. -ii zise aceasta, facandu-i semn din cap sa se aseze in banca. Acesta bolborosi, probabil cateva injurauri, inainte sa se aseze langa mine. A zambit atunci cand m-a vazut, iar ochii lui, acum ma examinau. Stiu asta pentru ca mici fiori imi treceu pe sira spinarii. Ma privea in mod diferit de aceasta data, intr-un mod in care nu a mai facut-o pana acum.

-Buna dimineata! -imi zise soptind-

-Lasa-ma! -i-am zis fara sa il privesc-

Mi-am sprijinit capul in maini, pentru ca il simteam deja destul de greu. Nu eram sigura ca mai rezit fara sa maa preling de pe scaun, ca sa ma pot aseza pe parchetul rece.

-Se pare ca in dimineata asta cineva nu s-a trezit bine dispus. -zise el-

-Imi poti da pace azi?

I-am zis asta, tipand in soapta si intorcandu-ma catre el. Acesta s-a incruntat la mine, privindu-ma fix in ochi. Nu stiu ce aveam pe fata de ma privea asa de insistent, dar daca avea, frumos din partea lui este sa imi spuna.

-De ce esti palida?

-Ce tot spui?

-Te simti bine?

-Minunat. -i-am zis cu un strop de sarcas in glas-

-Minti! Daca nu te simti bine, ce cauti aici?

-Crezi ca as sta sa sa leneves in pat, doar ca sunt palida la fata? Scuteste-ma!

Mi-am intors capul, iar el a marait la gestul meu. Mi-a prins incheietura, dar intr-o secunda si-a retras mana de pe ea.

-De ce esti rece?

-Tu de ce ma enervezi?

-Domnisoara Smith si domnule Styles.

Mi-am auzit numele strigat de profesora, iar asta nu inseamna nimic decat probleme. Mi-am intors capul catre aceasta, iar ea parea chiar nervoasa pentru ca am deranjat ora.

-Huh? -am spus nedumerita-

-Va rog sa veniti in fata.

M-am ridicat cu greu din scaun, mergand in spatele lui Harry cu capul plecat. Nu credeam sa o sa fiu aici, din cauza ca am creeat probleme. Aceasta se uita serioasa la noi, iar eu ma rugam sa nu ma intrebe ceva din lectia de astazi, pentru ca nu am fost atenta deloc.

-Domnisora Smith, astept. -zise aceasta pe un ton nervos-

Mi-am ridicat capul, nestiind ce sa spun. Aceasta imi aderase o intrebare pe care nici macar nu o stiu, mai mite sa raspund la ea. Imi era al naiba de imposibil sa raspund si eram in cel mai mare rahat din cauza lui Harry.

-Radical din 87. -zise Harry mandu-

-Asa este Harold. -zise ea zambind catre Harry.-

Acum o sa imi scoata ochii ca a reusit sa ma salveze de o posibila nota mica, iar daca o sa faca asta, gura lui nu va mai avea aceiasi pozitie pe fata lui.

Un dulce zgomot a rasunat, iar in sinea mea ii multumeam celui sfant ca s-a terminat. Am mers sa imi iau geanta din banca si am iesit prima pe usa. Imi grabeam mersul cu toate ca imi era greu sa merg, iar numele meu era strigat din spate. M-am intors nervoasa si l-am privit in ochi.

-Ce vrei?

-Un "Multumesc Harry!" este bine venit. -zise el mandru-

-Daca nu erai tu si intrebarile tale stupide, nu ajungeam acolo.

-Vrei sa spun ca e vina mea?

-Nu vreu sa spun asta, pentru ca este doar vina ta.

Mi-am intors corpul rapid ca sa imi continui drumul catre cafenea, dar a fost cea mai proasta alegere facuta. O ameteala groaznica m-a luat, iar picioarele mele au cedat. Am simtit ca corpul meu s-a lovit de ceva dur, apoi cazand pe o suprafata rece.
Imi auzeam numele strigat de cateva voci, dar se pierdeau in intuneric, iar acum erau doar un ecou in timpanul meu.




***




O lumina enervanta, ma deranja, iar asta m-a facut sa imi deschid ochii. M-am ridicat imediat in sezut, realuzand unde sunt. Eram in camera mea, iar Harry statea pe patul Adei si ma privea.
M-am dat inapoi cand l-am vazut ca se uita la mine ingrijorat, dar si suparat. S-a ridicat si a venit catre mine.

-Ce dracu e cu tine?

-Poftim?

-Analizele tale sunt jalnice, iar corpul tau nu are calciu.

-Tu ce naiba mi-au facut cat am fost inconstienta?

-Te-am filmat in timp ce faceai sfoara pe o frangie la 20 de m inaltime. -zise sarcastic si cu mainile in san-

M-am incruntat la el, iar acesta a marait la gestul meu. Ce dracu s-a intamplat?

-Spune-mi se s-a intamplat? -am spus pe un ton nervos-

-Ti s-au facut cateva analize, din care reiese lipsa ta de calciu si ca nu te hranesti destul de mult.

-Cine naiba esti nu? Mama?

-Inceteaza sa te mai porti ca un copil. Cati ani, 5?

-Iar tu inceteaza sa te mai porti asa de protectiv cu mine.

El s-a intors cu spatele la mine, lovind cu cea mai mare putere in peretele alaturat. Muschii spatelui s-a incordat intr-o secunda, facandu-ma sa tresar. Era nervos, iar asta stiu ca nu este bine.

-Uite! -zise pe un ton mai calm de aceasta data.-. Nu ti-am facut nimic, iti jur. Faptul ca ti s-au facut cateva analize nu a fostt alegerea mea. -zise sincer si cu multa seriozitate.-

Parea afectat de starea in care ma aflam, dar nu era ca si cum era sa mor sau asa ceva. Am incercat sa cobor din pat, dar mana lui s-a pus in fata mea, blocandu-mi accesul ca sa cobor din pat.

-Ce naiba faci?

-Ai nevoie de odihna.

-Harry, te rog frumos din camera.

-Nu. Camera este foarte draguta si primitoare.

-Si usa este destul de primitoare, daca o inchizi pe dinafara.

-La naiba!

Bufni, lovind din nou peretele, dar de aceasta data putin mai tare. Vena de la gatul sau era imensa si pulsa din ce in ce mai tare.
Nu cred ca a fost o miscare prea inteliganta din partea mea sa il enervez. Stiu ca am facut un lucru total gresit, dar nu stiu ce este cu mine, iar starea de ameteala nu ma ajuta deloc.

-Nu te las singura. -zise, lasandu-se la acelasi nivel cu mine.

-Dar vreau asta.

-Oricat de mult vrei, nu ai cum sa ma faci sa plec.

-Dar te-am rugat sa iesi.

-Stiu, dar cu orice rugaminte din lume, nu ma vei convinge sa te las. Oricat de mult vrei sa stai singura, stiu ca ai nevoie de cineva langa tine.

Glasul sau era atat de linistit, incat era mai dragut acum. Din privire ma ruga sa ma asez din nou in pat sa ma odihnes. Mi-ar readus corpul la pozitia initiala si mi-am asezat capul mai bine pe perna. Corpul lui Harry s-a asezat pe marginea patului, tragand patura peste corpul meu, asigurandu-se ca o sa imi fie cald.
I-am simtit mana peste corpul meu, iar asta m-a facut sa tresat. Capul sau era pe cealalta jumatate a pernei mele, iar eu ma simteam incomod sa o impart cu cineva. Si-a apropiat mai  mult corpul de al meu, dar nu atat de mult.

-Somn usor! -mi-a soptit incet in ureche-





























Nu stiu cum sa va para acest capitol, dar eu cred ca este reusit. Presupun ca v-am facut mai curiosi acum.
Deci, este 03:50, iar eu nu mai vad nimic. Sper ca nu exista o greseala in acest capitol si sper din suflet sa va placa.
Va iubesc pe toti! :*
Marii's OUT!

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now