Capitolul 5. [Passion and danger]

6.9K 332 29
                                    

Somnul mi-a fost nelinistit toata noapte. Cred ca am avut sute de vise pe parcursul noptii, fiecare avand aceiasi tema: ochii verzi si inspaimantatori ai lui Harry si vocea lui tipand. Nu mi-a cazut foarte bine ca el sa plece si sa nu se intoarca pe tot parcursul serii. Gandindu-ma ca probabil a patit ceva, ori este abatut si este sigur intr-un bar, probabil acum, dormind pe o canapea ingusta de acolo, deoarece cunoaste pe cineva care i-a permis asta.  Mi-am zguduit capul pentru a alunga aceste lucruri total negative si am incercat sa ma ridic in capul oaselor. Eram obosita, nici nu vreau sa ma vad in oglinda in dimineata aceasta. Stiu ca am niste cearcane enorme, care nici cu sapte straturi de tencuiala, fond de ten plus pudra, nu as putea sa le fac mai putin vizibile. Ochii mei sunt grei, din cauza putinelor ore dormite, in plus si acele cosmaruri au avut un rol important in a ma tine treaza. Cu greutate am putut ajunge in baie pentru rutina mea zilnica. Mi-am eliberat corpul de hainele purtate intreaga zi de ieri, cu care am si dormit de altfel. Lasand apa nemapomenit de imbietoare sa imi rasfate trupul transpirat toata noapte din cauza cosmarurilor multiple.

Am terminat rapid, infasurandu-ma intr-un prosop mare, de culoare alba, iesind afara din baia plina de aburi. Imi cautam cu privirea geanta adusa cu o seara in urma si nu o puteam gasi in camera. Fir-ar! Probabil Harry a uitat sa aduca alea in camera ori sunt prin casa, iar eu nu pot sa ies doar intr-un prosop bezmetica si sa imi caut hainele.

Incercam sa gasesc cateva opriuni pentru ca nu suportam sa fiu atat de expusa. Ma gandeam ca as putea sa imi imbrac hainele de seara trecuta, dar avand in vede ca trupul meu este impecabil si miroase a gelul de dus a lui Harry o sa refuz asta. As putea sa raman in prosop, dar risc sa intre cineva peste mine si nu ma simt bine stiind ca nu am lenjerie pe mine. Am luat in calcul ca as putea sa imprumut o pereche de boxeri de la Harry impreuna cu o pereche de pantaloni si un tricou. Aleg aceasta optiune, celelalte doua fiind excluse chiar atunci cand ma gandeam la ele.

Ma apropii de un dulap mare gasind acolo o pereche de boxeri, un tricou mototolit si o pereche de pantaloni de trening. Zambesc la vederea lor, inhaland mirosul lui Harry. Le imbrac rapid si observ ca tricoul lui Harry imi trece de coapse. Cobor scarile rapid din cauza soneriei care suna de ceva timp. Cred ca nu este nimeni acasa.

-Da? –dechis de parca sunt un copil de cinci ani-

In fata mea sta un tip inalt, par castaniu acoperit de o sapca de culoare galbena precum soarele, intr-o uniforma de munca tinand in mana un pachet.

-Sunt aici pentru, se intrerupe el uitandu-se pe o hartie, aa, domnisoara Daria Smit.

-Eu sunt!

-De la facultate au spus ca aveti domiciliul aici.Semnati aici. –spune aratand catre linia punctata-

Imi ridic o spranceana la afirmatia lui anterioara spusa inainte de “Semnati aici.”. Nu am aici domiciliul si nici nu planuiesc sa il am in nici un viitor. Am semnat inca ganditoare si am luat pachetul. Nu speram sa ajunga astazi, planuind deja sa merg la cumparaturi pentru Craciun.

Urc si il pun in camera lui Harry, printre lucrurile lui. Mi-a spus ca doreste sa ii intalnesc familia, asa ca am incercat sa pregatesc niste cadouri pentru ei.Am gasit cateva lucruri minunate online si am spus de ce nu as putea sa le cumpar. Din putinele informatii primite de la el, am reusit sa imi fac o vaga viziune despre cum este familia lui. Mamei sale i-am ales una dintre cele mai frumoase carti posibile, “La rascurce de vanturi” plus o pereche de cerceri de o marime potrivita pentru urechea unei femeie trecute de 35 de ani. Este o editie limitata si chiar mi-am dorit sa ii fac acest cadou. Pentru Gemma am ales o cutie de marime medie cu produse cosmetice, Harry spunand odata despre ea ca este foarte ingrijita si cocheta. Pentru tatal sau am preferat sa cumpar un ceas barbatesc, la fel si acesta in editie limitata. Pentru Harry mi-a fost dificil sa aleg, dar am reusit sa ma decit pentru o pereche de manusi de box extrem de dorite de el. L-am auzit vorbind cu Zayn despre asta dupa prima saptamana de relatie. Eram multumita de ce am ales, dar tot trebuia sa merg la mall ca sa ii cumpar ceva si micutei Marisa.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now