Capitolul 14.

18.4K 659 43
                                    

Harry's POV...

Tipul ala chiar vrea ca eu sa cred ca el este iubitul lui Daria?

Sarmanul, daca l-as prinde pe asta, sigur i-as da una in gura de i-ar cadea toti dintii. Sunt asa de nervos. Urmeaza sa plec si eu la ai mei, dar inainte sa plec, vreau sa ii sparg fata tipului aluia. Nu cred ca el realizeaza cine sunt, iar daca nervii mei o sa se inmulteasca, nu prea are salvare. 

M-am dus in camera mea si am inceput sa imi strang cateva lucruri. Weekend-ul asta mi-l petrec acasa. Malik a observat ca sunt nervos de cand nemernicul ala mi-a zis ca este iubitul Dariei. Nu, nu, nu. Calmeaza-te Styles. Rahatul ala nu are cum sa fie cu ea.

-Ai o fata. -a spus Zayn si dupa a bufnit-

-Normal.

-Din cauza aluia?

-Da. Rahatul ala nu o sa iasa viu de aici.

-Calmeaza-te. Sigur nu a vorbit serios.

-Sa ma calmez? Da, ai dreptate. Fata lui de retard serios chiar nu a vorbit serios.

-Da, nu a vorbit serios.

-Cum zici tu.

M-am intors cu spatele la el si am inceput sa imi pun cateva haine intr-o valiza mica.Dupa ce am terminat, am inceput sa ma invart prin camera.

-Opreste-te! -a tipat Zayn-

-De ce? -am replicat nervos-

-Pentru ca se ridica praful. -a spus cu e expresie neutra-

-Ada a plecat si ea acasa?

-Nu. A zis sa trecem pe la ea cand plecam. De ce?

-Doar atat vroiam sa stiu.

Am iesit din camera, iar destinatia mea era dormitoarele fetelor, camera 302. Speram ca Ada sa nu fie in camera, asa voi putea sa ii aplic un machiaj natural rahatului aluia. Mi-am grabit mersul, pentru ca era cam tarziu si cred ca ala dormea deja.

Am intrat pe coridor si ma indreptam alergand spre camera. Cand am ajuns acolo, am stat putin ca respiratia mea sa isi revina si am intrat direct in camera. 

-Ce cauti aici? - s-a ridicat tipul de pe pat si a venit in fata mea-

M-am uitat la el nervos, iar venele mele au inceput sa iasa in evidenta. El se uita la mine ca un nimic ce este. I-am prins tricoul si l-am ridicat in sus, trantindu-l puternic de dulap.

-Asculta rahatule. Nu ai nici un drept sa stai aici, mai ales sa dormi in acel pat. Ori pleci singur de aici ori vei pleca fortat. Ai inteles?

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now