Harry's Pov
Nu stiu ce dracu a fost in capul meu sa plec din locul ala. Am lasat-o singura, goala, in patul unde, pentru prima data, am simtit ca fac dragoste cu toata fiinta mea. Nu am crezut ca o sa fiu in stare sa ma dedic, trup si suflet, intr-o astfel de experienta. Dupa atat de mult timp nu imi vine sa cred ca s-a produs inevitabilul. Ma pierd acum in gandurile mele fara sa imi dau seama ca nimic nu este okay. Sunt un barbat de rahat.
Fata asta nu merita ce ii fac eu acum. Ce om intreg la cap fute pe cineva apoi pleaca? Sunt atat de nenorocit atunci cand este vorba sa o iubesc. Nu stiu sa o fac, sa ii arat ce simt, dar stiu ca viata mea fara ea este un lucru ce il poti arunca la gunoi. Sa o iubesc pe ea, este lucrul ce ma tine in viata. Sa am un asemenea om langa mine, nu mi-am imaginat niciodata ca o sa pot iubi ceva atat de mult incat sa nu imi imaginez viata fara. Stiu ca nimic nu este ceea ce pare, dar asta este o masca pe care imi doresc sa o ridic ca sa o protejez. Daca afla ce fac acum, sigur nu o sa ma accepte si va pleaca. Ii va fi teama sa ma vada, o sa se ingrijoreje pentru viata mea, ma va implora sa renunt.
Ma plimb in hala asta imensa si nu imi gasesc linistea sentimentelor ce au ajuns acum si in minte. Pierd tot cu fiecare pas pe care il fac si nu stiu ce as putea rezolva stand. Nu stiu de ce naiba am venit aici cand puteam sa stau langa ea, sa o privesc cum doarme.
-Styles!
Vocea aia. Ah, o urasc atat de mult. Imi zgarie auzul si nu este deloc placut pentru urechea mea sa o aud cum imi rasteste numele. Nu o face ca ea. Incerc sa nu par atat de incordat ca sunt aici si sa am o prezentare cat se poate de sincera, dar ma tem ca o sa cedez. Tocurile ei se aud atat de apasat incat asfaltul o sa cedeze sub pasul ei. Mai avea cam cincizeci de metri pana sa ajunga in fata mea, dar stiam ca nu se va apropia. Stia ca ii voi face rau.
-Ce facem aici la ora asta? intreb fara sa afisez o fata prea expresiva.
M-a fixat. Avea ochii atat de incercanati si o culoare rosiatica ce puneau stapanire din ce in ce mai mult pe ei. Nu o puteam privi, nu voiam asta. Atat de nemernic sunt, pentru ca si in cazul ei am facut la fel. Am dat putin, de nevoie recunosc, apoi am plecat. In momentul ala mintea mea a fost atat de incinsa si lasata sa se zbata ca sa faca un mic incendiu in capul meu. A oftat adanc si nu puteam sa astept. Vroiam atat de mult sa plec de aici, sa ajung din nou in camera Dariei si sa ii spun ca am avut nevoie pana la baie.
-Unde dracu ai fost toata noaptea? tipa ea, iar vocea ei provoaca ecou.
-Pentru asta am venit eu aici?
Nu a zis nimci si poate ca asta a sunat mult mai tare decat am vrut. Mi-am coborat tonul vocii ca sa obtin macar cateva informatii in legatura cu venirea mea aici, iar daca fetita asta nu imi spune mai repede, o sa las alcoolul sa isi faca treaba.
-De ce sunt eu aici? intreb din nou mai calm.
-De ce nu ai venit?
-Ti-am zis ca am ceva de rezolvat.
-Sa rezolvi ce? Vaginul virgin al iubitei tale?
Ce tocmai a zis? Imi inchid ochii si numar pana la zece. Nu vreau sa fac ceva rau, pentru ca eu nu sunt asa. Ma abtin cu greu sa nu merg in fata ei si sa ii repar din nou nasul ala operat prost. Oftez in adancul meu, preferand sa nu incep noul an cu o bataie. Imi doream sa o lovesc, pentru ca ma urmarea in felul ala atat de pervers. Sunt barbat si recunosc ca atunci cand o femeie ma priveste in acest mod, ma face sa imi doresc sa o am in a doua secunda, dar acum trebuie sa imi tin barbatia in frau. Fac cativa pasi spre ea, reusind sa ii prind umerii cu mainile.
-Spune-mi dracu odata pentru ce sunt aici. Nu vreau sa recurg la alte lucruri, spun indignat.
-De ce imi faci asta?
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...