Ada's POV...
Am mers dupa Styles sa ii cer cateva explica pentru faza de mai devreme. Daria este o fata sensibila si nu las un dobitoc sa ii faca rau. Mi-am dat seama rapid ca Styles o vreau doar pentru putina placere, dar daca va face asta va avea mari probleme cu mine.
-Styles! -am tipa eu-
-Ce vrei?
S-a intors catre mine, iar corpul lui musculos s-a lovit de al meu indepartandma 2-3 pasi de el. Ma privea nervos stiind pentru ce am venit. L-am fixat cu privirea si deja ii puteam simti furia din corp.
-Ce ai cu Daria?
-Dispari.
-Stiu ce vrei sa faci.
-Daca deja stii, de ce dracu ma intrebi?
-Tonul Styles.
S-a uitat nervos la mine, iar dupa muschii lui au inceput sa se relaxeze. Inca il priveam si ii ceream explicatii, dar firea lui incapatanata nu ma ajuta cu nimic.
-Spune!
-Ce mai vrei acum?
-De ce ii faci asta?
-Pentru ca o vreau.
-Daca te vei atinge de ea... -am spus amenintator-
-Cine o sa ma opreasca? -a replicat amuzat-
-O sa regreti daca te vei atinge de ea.
Mi-a aruncat o privire dispretuitoare si mi-a intors spatele. Mi-a facut semn ca el pleaca si l-am privit nervoasa. M-am intors si am plecat catre cafenea. Nervii cresteau cu cat ma apropiam de acel loc.
Stiu ca sunt foarte diferita de Daria, dar imi este mila de ea. Stiu ce poate face Harry si imi este frica pentru ea. Daca Harry isi doreste o fata cu adevarat, face tot ce ii sta in putinta sa o aibe in patul lui.
M-am cutremurat atunci cand m-am gandit ca Harry ii poate face ceva si Darieie, dar sunt sigura ca ea nu va cadea in plasa lui. Pentru mine fata asta este ca un fel de sora mai mica, una enervanta, dar cu toate asta vreau sa am grija de ea.
Am intrat in cafenea, iar Daria era la o masa cu Malik. M-am apropiat zambind de ei si nici macar nu m-au observat. Zayn vorbea deschis cu Daria, iar aceasta ii zambea. Cred ca se va lega ceva intre astia doi, si sincera sa fiu imi este frica. Daca Harry chiar o doreste pe Daria o sa iasa chiar urat.
-Hei! -am spus.-
Atunci cand Daria mi-a auzit vocea a tresarit imediat, iar Malik s-a inrosit la fata. Daca nu l-as cunoaste pe Zayn, as putea spune ca a inceput sa ii placa de Daria.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...