-Unde este Ada? -a spus baiatul cret-
-Tocmai ce a iesit. -am spus fara sa il privesc-
-Stii cand se intoarce?
-Nu.
-Atunci am sa o astept aici.
Dupa terminarea frazei s-a aruncat in patul dezordonat al Adei si privea tavanul alb. Am evitat sa il privesc concentrandu-ma pe orele de maine. Mi-am lasat orarul impreuna cu cateva notite pe o parte a patului si m-am ridicat pentru a lua o carte de pe rafturile de sus.
Inaltimea mea nu imi prea permitea sa ajung la rafturile inalte, asa ca am preferat sa ma ridic pe varfuri si sa ma intind dupa acea carte. Am simtit un corp musculos ca il atinge pe al meu si o respiratie calda cum imi sufla in ceafa. Imediat o mana barbateasca trece prin fata mea luand cartea de la locul ei.
-Cred ca pe asta o vroiai. -a spus aceasta zambind-
-M-mersi. -am spus balbaindu-ma-
-Cineva este emotionat. -a spus aceasta ranjind in mod ciudat-
-Poftim?
-Esti emotionata ca sunt aici. Te inteleg.
-Ba nu. Sunt asa pentru ca niciodata nu am fost singura cu un baiat intr-o camera.
-Nu ai fost ce? -a spus uimit-
-Nu te mira.
-Pai si cu iubitul tau ce faceai? Stateau si ai tai cu voi? -a spus usor amuzat de situatie-
-Nu deschide acest subiect. -am spus evitandu-l sa il privesc-
-De ce? O sa ma bati? -a spus razand-
-Cred ca o poti astepta pe Ada afara.
-Ce ai spus?
-Iesi! Acum! -am spus fara ezitare-
S-a uitat la mine urat, apoi s-a intors si a iesit trantind usa. Am simtit cum corpul meu incepe sa tremure si cum aerul nu mai intra in mine. Stiam ca asta este din cauza ca acest baiat a deschis subiectul despre familia mea si iubitul meu, dar i-am spus sa nu deschida acest subiect.
O roseata mi-a aparut in opraji si nu a durat prea mult,iar lacrimile si-au facut aparitia. Mi-am promis ca nu voi plange, dar nu ma pot abtine cand vine vorba de asta. Inca imi e dor de ei chiar daca a trecut mult timp de la acel incident neplacut. Ma doare sa ii stiu departe de mine.
Mi-am asezat corpul pe pat, mi-am pus picioarele la piept si am luat poza cu ai mei. O priveam de parca s-ar afla acum in fata mea. Chiar imi este dor de ei.
YOU ARE READING
Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]
Fanfiction"O simpla jucarie sexuala. Mi-am imaginat ca totul o sa fie usor, ca o voi atrage in patul meu mai repede decat am putut convinge prima fata sa iasa cu mine. E periculoasa, e desteapta, frumoasa, inocenta, copilaroasa, e sexi. Prea multe pentru o si...