ANUNT!!!

14K 368 15
                                    

1. Cum ti-a venit ideea sa scrii cartea asta?

Eram admina pe o pagina. Vroiam sa fac ceva diferit de toate celelalte povesti, iar prima oara am scris o poveste cam plictisitoare. O admina a sters toate povestile de pe acea pagina, iar eu am fost nevoita sa scriu alta poveste. Asa ca am m-am chinuit o saptamana sa imi dau seama ce fel de poveste vreau sa fac. Inca de la primul capitol, povestea a avut succes.


2. De ce scrii ?

Sincer, este o intrebare foarte buna. Nu stiu de ce o fac, dar iti pot spune ca ma bucur ca fac asta. Penntru mine, a scrie este totul. Ma ajuta sa ma relaxez, sa uit de toate intamplarile si imi deschide o noua lume timp de cateva ore. Atunci cand scriu, o fac cu mult drag, dar uneori ma satur de asta si imi spun ca trebuie sa renunt. Iti pot spune ca habar nu am de ce scriu, dar cand o fac, parca imi creez o lume unde nu sunt coplesita de probleme.


3. Daca spui ca scrisul este totul  , de ce nu ai scos inca o carte ?

Pentru ca in momentul asta am deja trei carti publicate. Cartile mele nu sunt inca atat de bune ca sa fie carti adevarate. In plus, pentru a reusi sa public o carte, iar ea sa apara in librarii, este nevoie de sprijin. Eu nu am asta, din aceasta cauza cartile mele se pot gasi doar pe Wattpad.
Nu ma intelege gresit, nu ca nu as vrea sa apara si in alte parti. Mi-as dori asta atat de mult, dar daca nu ai sprijin si incredere pentru a pune pe picioare asta, nu ai nimic.

4. Sex 302 este copiata. Am vazut povestea si la alta tipa de pe wattpad.

Amuzant ca imi spui asta. Stiu ca "Sex 302" a mai fost publicata pe Wattpad. Am aflat ca o fata copia partile si le posta pe profilul ei, cu drepturile ei de autor. M-a deranjat faptul ca a copiat carte, si nici macar nu s-a deranjat sa corecteze greselile pe care le aveam. Normal ca am sarit si mi-am aparat drepturile de autor, iar apoi fata a sters povestea de pe contul ei.


5. Esti nasoala. Scrii urat , iar cartile sunt plagiate. De ce existi pe wattpad ? Nu aii locul aici .

Wow, pai iti multumesc pentru asta, iar daca cartile mele sunt plagiate, imi poti arata si mie povestile de unde le-am luat?
Exist aici pentru ca aici este locul meu. Nu sunt foarte draguta, multumesc pentru aceasta observatie. Nu scriu precum marii scriitori, stiu asta. Am propriul meu stil pentru asta, iar daca tie nu iti place, te-as ruga doar sa nu mai imi citesti lucrarile.


6. Cum adica nu ai sprijin? Nu este nimeni care iti este alaturi? Ai 400 de fani iti sunt aici.

Sprijinul lor stiu ca il am, iar daca voi publica "Sex 302" stiu sigur ca o sa fie acolo pentru a-mi cumpara cartea. Dar pentru mine nu este deajuns doar sprijinul fanilor si a cititorilor de pe Wattpad. Poate ca unii au sprijinul parintilor.
Parintii mei cred ca ce scriu eu este o pierdere de timp, iar asta nu o sa ma ajute sa imi cladesc un viitor. Lor le place ca mi-am gasit un hobby in care ma pot exprima, dar atunci cand vine vorba de publicat, nici nu vor sa auda. Ei chiar ma sustin, dar nu in felul in care imi doresc eu. Sustinerea lor vine doar atunci cand le place ca fac ceva cu timpul meu, dar cand vine vorba de publicat, nu vor sa auda.


7. Ti-a mai spus cineva ca esti perfecta? Stii cati te iubesc? Eu una o fac. Vreau sa nu renunti dupa mesajul ala rautacios si crede-ma ca daca il prind pe ala sau aia o sa ii smul parul din cap.

Asta a fost chiar minunat. Mersi pentru asta si chiar am ras cand am citit asta. Am mai spus de mult ori ca nu sunt perfecta. Stiu ca unii de pe aici ma iubesc pentru ce fac, dar si eu ii iubesc pe ei pentru stau si imi citesc lucrarile. Ii iubesc pe toti, fie ei cititori sau scriitori.


8. Bună, am văzut "Anunt" si a trebuit neapărat acest mesaj fiindcă fierb dejea de nervi si foarte multi. Cum pot unii să spună că nu esti talentată sau că plagiezi? Doamne! Îti jur nu îi mai înteleg pe unii. Mă rog să trec la subiect că dejea te plictisesc... si îmi pare rău că îti pierzi timpul citind acest mesaj dar am simtit nevoia să îti scriu urgent. Tu esti pentru mine mult mai mult decât o scriitoare foarte talentată, esti idolul meu. Tu esti cea pentru care stau în fiecare zi cu sufletul la gură, tu trăiesti ceea ce scri, scrisul te defineste, esti mai mult decât o fată. Pentru mine esti un adevărat model! Te iubesc si îti iubesc cărtile, eu simt tot ceea ce scri. Fericire, tristete, ură, gelozie... TOTUL! Din nou, scuze de retinere si că ti-am luat din timp dar nu mai puteam la câti nervi am să nu mă descarc, nu? Ok, din nou îmi pare rău si să sti că ai cu adevărat o grămadă de fani care te iubesc atât pe tine cât si cărsile tale! Pupicei dulci :* :* :* :* :* :* :*

Awiiiie, deci jur, ca mi-au dat lacrimile la acest mesaj. Nu am vrut sa il citesc pentru ca este mare, dar l-am citit. Iti multumesc din suflet, mesajul asta chiar m-a emotionat si chiar m-a facut sa plang. Iti multumesc din suflet pentru mesajul asta frumos. Pup! :*


9. Multe ti-au luat apararea, deci trebuie sa fie si un baiat care sa o faca , asa-i ? Fata mea , esti prea buna pentru wattpad, iar tu stii prea bine pentru asta . Esti frumoasa , desteapta , silitoare , nebuna , enervanta si plina de idei , uneori si modesta , dar reusesti sa ii faci pe toti sa te iubeasca . Fetita , lasa-i pe ratatii care te-au injurat , aratale ca esti mai buna si ca nu iti pasa . As zice ceva urat , dar stiu ca publici mesajul . Oricat de jignita esti , tine mereu minte ca aia care o fac te invidiaza .

Doamne! Nu pot sa cred ca mi-ai spus toate astea. Esti cel mai tare si crede-ma ca te iubesc pentru ca ai spus toatea astea doar ca sa nu ma mai vezi plangand. Esti tu prost, dar esti cel mai tare cand vine vorba de incurajare.
Stiu ca am multe defecte, dar incerc sa le ascund, iar tu stii cel mai bine. Stiu ca cei care imi spun ca nu sunt buna la asta, sunt doar invidiosi ca nu sunt in locul meu. Mersi pentru mesajul asta, nici nu ma asteptam, avand in vedere ca nu am mai vorbit de 2 luni.


10. Cine te ajuta sa scrii ? Ai primit ajutor ?

Niciodata nu am primit ajutor din partea cuiva. Singurul lucra care ma ajuta sa scriu este muzica. Imi pun castile in urechi si incep sa scriu. Nu imi trebuie un partener ca sa reusesc sa scriu. Ma descurc singura, iar imaginatia mea este singurul partener de care am nevoie.

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now