Capitolul 10.

19.5K 720 34
                                    

Harry's POV...

Am iesit din clasa fara ca macar sa intreb daca am voie. Mergeam inainte si o cautam cu privirea. Am observat inainte sa  plece din clasa ca era agitata si aproape bufnea in plans. Stiam ca trebuie a merg acolo, sa o intreb de ce a iesit asa de agitata, ce are si de ce este atat de inchisa.

Am zarit trupul ei mic cum sta pe un scaun. Capul ei era rezemat in maini si nu puteam vedea daca plange sau nu. Am grabit pasul si am mers catre ea.

-Daria? -am spus incet-

-Ce faci tu aici? -a spus iritata-

M-am asezat in genunchi pentru a putea fi la acelasi nivel cu ea. A plans, stiam asta si inca tremura. Ochii ii erau rosii din cauza lacrimilor, iar culoare fetei era una palida. 

-Ce s-a intamplat?

-Lasa-ma. -a spus aceasta-

-Nu voi face asta.

S-a uitat la mine si ma gandeam ca am ceva pe fata. Avea chipul asa de frumos. Nu credeam ca o fata ca ea este asa de perfecta. Acum ca sunt atat de aproape de ea pot observa ca are niste trasaturi minunate. Mi-am asezat mainile peste ale ei simtind nevoia sa ii ating pielea fina.

-Da-mi drumul. -a spus incercand sa isi retraga mainile dintra-le mele.-

-Nu vreau sa te ranesc. -am replicat bland-

S-a uitat la mine confuza. Mi-am ridicat mana dreapta ca sa ii ating obrazul pentru ai sterge lacrima ce se prelingea pe acesta. Si-a inchis ochii la contactul mainii mele cu obrazul ei. Am zambit la reactia ei si stiam ca face asta din simplul motiv ca ii provoc placere.

-Harry... -a spus aceasta-

-De ce ai iesit asa? 

-...... 

-Raspunde-mi!

-Nu imi spui ce sa fac.

-Nu ma mai provoca.

-Nu fac asta.

-Nu ma contrazice. -am spus nervos-

A tacut stiind ca sunt nervos si nu vroia sa mearga mai departe. Mereu ajungeam sa o ranesc din simplul motiv ca este incapatanata si nu stie cand sa se opreasca. In momentul asta nu vreau sa o ranesc, nu vreau sa ii provoc placere, dar vreau sa stiu ce are si ce se intampla cu ea.

-Spune-mi. 

-Nu este nimic Harry. -a spus ea-

-Este ceva. Vreau sa stiu.

-Sunt lucruri din trecutul meu.

-Vreau sa iti stiu trecutul.

-Eu nu vreau asta.

M-am incruntat atunci cand a spus asta. Am marait atunci cand si ea s-a incruntat. Ma uitam in ochii ei si era asa de nelinistita si agitata. M-am ridicat si ma uitam la ea. Era inca pe scaun si se uita la mine. Eram cu mult mai inalt ca ea si asta este un minus pentru ea. S-a ridicat vrand sa plece. I-am prins incheietura tragand-o spre mine. Corpurile noastre s-au lipit unul de celalat si am simtit o caldura atunci cand sanii ei s-au lovit de pieptul meu musculor. 

Mi-am lasat capul intr-o parte si am inceput sa ii las sarutari umede pe gat. A tresarit cand gura mea i-a atins lobul urechii. Am zambit fericit pentru ca am reusit sa scot un gest din partea ei. Am continuat sa o sarut pe maxilar ajungand la buze. Mi-am umezit buzele si mi-am lipit buzele de ale ei. I-am cerut permisiunea ca limba mea sa intre in gura ei, dar nu a raspuns. Am marait in gura ei, iar aceasta mi-a strans puternic marginile tricoului.

Mi-am coborat mana in zona fundului ei si mi-am pozitionat mana dreapta la fermoarul fustei. A gemut in gura mea la gestul meu si s-a dezlipit din sarut.

-Lasa-ma!

-Este doar putina placere.

-Nu vreau asta.

-Stiu ca iti place.

-Da-mi drumul.

-Recunoaste asta.

-Lasa-ma!

-Spune ca te sarut mai bine ca iubitul tau.

S-a oprit din a se mai zbate in bratele mele si se uita la mine cu o expresie neutra. Cateva lacrimi i-au curs pe obraz si o priveam confuz. Deodata palma ei face contact cu obrazul meu provocandu-mi o roseata in zona obrazului. A plecat inapoi in sala. 

Mi-am pozitionat palma in zona lovita de aceasta frecand usor ca durerea sa dispara. Fata asta este mult mai periculoasa si imi place asta. Acum nu mai este placere la mijloc. Trebuie sa o am. O vreau doar pentru mine.

Cine s-a asteptat la asta? Cinee?

Eh, nu e cine stie ce si stiu ca este scurt. Nu am acut timp si nici nu cred ca o sa am in urmatoarele zile, saptamani sau chiar luni. Am mai spus ca urasc scoala? Cred ca da.

Eu zic ca o sa fie mai multa drama cat de curand posibil. Muhahahahahaha!

Chiar nimeni nu o sa ghiceasca ce o sa se intample. 

Marii's OUT! :*

Sex 302 [A Harry Styles Fan Fic]Where stories live. Discover now