Fotoların ikisine de ayrı ayrı düşüyorum ❤
"Sen neredeydin ? Kaç kere aradım seni ?" Diye bağırdı Jiyong bahçeye girer girmez. Elimdeki kolayı yere bırakıp arka cebimi yokladım.
"Ah telefonum mutfakta kalmış" dedim sakince ve Dara'ya döndüm.
"Unnie Seunglara sesleneceğim. Yardım etsinler. Ben duş alıp, üzerimi değiştirip geleceğim." Dediğimde Dara kafa salladı.
"Benimle dalga mı geçiyorsun Jennie ? Bana cevap verecek misin ? "
"Verdim ya Jiyong" dedim yanına giderken. Kafasını yana eğip bana baktı.
"Telefonunu sağda solda unutma! Bana evdeyim diyorsun sonra..cidden sen neredeydin ?" Dediğinde elini tuttum ve onu eve doğru sürükledim.
"Bahçede parti yapacağız. Onun için malzeme almaya gittik" dedim sakince. Onu bırakıp bir kaç merdiven çıktım.
"Yoon, Hoon bana bakın. Dara unnie bahçede sizi bekliyor" diye bağırdım.
"Ne partisi ?"
"Bir saniye aşkım! Yoon hadiii" diye bağırdığımda yukarıdan kapı açıldı.
"İniyoruz" dediğinde Jiyong'a döndüm. Merdivenlerin dibinde durmuş bana bakıyordu. Aşağı inip mutfağa girdim ve telefonumu alıp çıktım. Jiyong yine bıraktığım yerdeydi.
"Jiyong? Ne oldu lan ?" Dedim panikle. Ay bozuldu bu. Dondu öyle. Kafasını bana çevirdi ve göz göze geldik.
"Sen bana aşkım dedin ?"
"He. Değil misin ?"
"Öylesin" dediğinde parmaklarımı parmaklarına geçirdim ve onu da peşimden sürükleyerek odaya girdim. Yatağa oturttum ve dolaba döndüm.
"Öncelikle bir kaç raf boşalmalı. Benim eşyalarımı var. Madem bu odayı kullanacağım bana da yer olmalı"
"İstediğin gibi kullan" dediğinde ona baktım. Tamam bence kısa ve öz bir konuşma yapmalıydık. Kendime kıyafet çıkardıktan sonra kıyafetleri yatağa bırakıp yanına oturdum.
"Akşam için bir sürpriz parti yapmak istiyoruz. Yani yapıyoruz. Dara ve ben"
"Kime ?"
"Size. Hepinize bir sürpriz"
"Sürprizlerden hoşlanmam" dedi kafasını iki yana sallarken. Göz devirdim. Zaten hoşlansa şaşarım.
"Gerçekten bu hayatta hoşlandığın bir şey var mı ?"
"Sen varsın" dediğinde gülümsedim. Kendimi yatağa atıp iki büklüm oldum. Az şımarayım. Sonuçta benden hoşlanıyor. Bir tek benden hehe
"Ama bana sürpriz olmasa. Bana söyle ki bileyim" dedi yanıma yatarken. Elimi boynuna attım ve kafamı iki yana salladım. Gözlerini kapattı.
"Olmaz ve senden bir şey isteyeceğim Jiyong."
"Aşkım deseydin" diye mırıldandı.
"Derim ama bu ciddi bir konu. Bu yüzden odaklanır mısın? " Dediğimde yavaşça kafa salladı.
"Söyle. Ne istersen yaparım ama senin dediğin gibi bedava olmaz" dedi gülerek.
"Bunu yaparsan istediğin her şeyi yaparım. Aklına gelen her şeyi" dediğinde gözlerini açtı ve bir kaç saniye yüzüme baktı. Sonra bir anda kalktı ve oturdu.
"Tamam ne dönüyor ? Ya sen Jennie değilsin ya da çok ciddi bir konu var. Bu yüzden hemen söyle" dediğinde bende oturdum. Parmaklarını tuttum ve kucağıma çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTHER SIDE: REVENGE
Bí ẩn / Giật gân"Sen küçüğüm. Sen tüm planlarımı mahvettin ve ben bundan hiç hoşlanmadım." Other Side devam kitabıdır.