"Al bakalım" dedim paketi Dara'nın onune bırakarak. Önce pakete sonra bana baktı.
"Üzgünüm ama yemeğe odaklanman gerek" dedim ve masaya oturdum. Paketi açmaya başlarken yemeğime odaklandım. Gerçekten açılmıştım. Üstelik bugün mutfağa yeni bir masa gelmişti. Büyük ihtimalle sığmayacağımız için almışlardı.
"Bu gucci"
"Hı hı. Chanel alacaktık ama o ilerideki kızım ve bana olacak. Bu yüzden Gucci de iyidir." Dediğimde bebek tulumu kaldırmış bakıyordu. Gözleri dolu bir halde beni buldu.
"Ama bu anne kız takımı"
"Hayır anne çocuk takımı! Rengi o yüzden beyaz! Ve bir tulum" diye düzelttim. Henüz bebeğin cinsiyetini bilmiyorduk ki!
"Bu çok güzel Jen"
"Jiyong ile aldık. İlk hediyesi bizden olsun istedik"
"Ah bu arada herkes doğum kontrol hapı kullanmak adlı çıkardığım makaleyi okudu mu ?" Dedi Jiyong. Göz devirdim.
"Tanrı aşkına Ji! O çeneni kapa" dedi Bom. Jiyong surat astı.
"Nuna bu evde bir bebek bulunması yan-"
"Ama zaten senin gibi bir bebek var Ji. Baksana şuna mızıkçı ve gürültücü. Yani alışmak zor olmayacak" dediğinde herkes güldü. Jiyong sinirle arkasına yaslandı.
"Şey Ji" dedi Dara. Jiyong ona döndüğünde masada bir sessizlik oldu. Neyi konuşacağını herkes biliyor olmalıydı.
"Ben düşündüm ki belki de abimle konuşmalıyım. Sonuçta-"
"Seni öldürür" dedi Jiyong sakince yemeğine dönerken. Ne olursa olsun bu şekilde sözünü kesmek çok yanlıştı.
"Ne konuşmak istiyorsun unnie ?" Dedim ona bakarken. Jiyong'a sinirlendiğimi göstermek istemiyordum. Zorla gülümsedi.
"Aslında babama ulaşmam gerek. Annemden sonra...Yani benim nerede olduğumu bile bilmiyor. Belki bir bebek olduğunu bilirse....Sonuçta torunu. Abime engel olmaya çalışır" dediğinde kafa salladım.
"Aslında mantıklı Ji. Seunglar babasının yerini bulur ve gider bir konuşur" dediğimde Jiyong sinirle çatalını bıraktı.
"YG'den çıkmak mı istiyorsun? " Dedi Dara'ya dönerken. Herkes gibi Dara'da bir kaç saniyeliğine dondu
"Ne? Hayır. Amacım o değildi"
"O zaman konuşmana gerek yok"
"Jiyong o benim babam ve..ve torununun olacağına bilmeye hakkı var. Üste-"
"Bu zamana kadar seni ne kadar aradım? Kaç kere geldi kapımıza ? Abin bile seni öldürmek için geldi. Ya o ? YG'nin YG'den başka ailesi yok. Konu kapanmıştır" dedi ve sanki afiyet olsun demiş gibi sakince dönüp yemeğine odaklandı.
"Onların değil" dedim önümdeki tabakları eti keserken. Jiyong'un bana bakışlarını hissediyordum.
"Bizim YG dışında bir ailemiz yok" diye devam ettim sonunda kesilmeyen ete sinirlenip bıçakla çatalı masaya attım ve geriye yaslandım.
"Tamam çocuklar çıkın" dedi Chaerin diğerlerine. Seunghyun ve Bom hariç herkes kalkıp gitti. Jiyong'la göz göze geldik.
"Bu yüzden bırak. Babasıyla görüşmek istiyor. Bırak yapabiliyorken yapsın. İkimiz içinde çok geç. Onun için de geç olmadan yapsın."
"O adam onun ailesi değil" diye bağırdı Jiyong. Sinirle göz devirdim.
"Ama kimlik bunu söylemiyor! Zaten en başından da gitmesini istemedin mi ? Tamamen gitmesi taraftarıydın"
"O zaman da bunu istemiyordum. Sadece bir çözüm arıyordum" diye söylendi.
"Sonuç olarak ? O babası Ji"
"Ona zarar verirler" diye mızmızlandı. Şuan çocuk gibi davranıyordu. İnatçı ve yaramaz bir çocuk gibi.
"Bence sen herkesin çıkmasından korkuyorsun! Tek tek giderler ve yalnız kalırsın diye" dedim. Bu yüzden bu öfkesi siniri.
"Alakası yok. Ben yalnız kalmam"
"Ji zaten kalmazsın" dedim ve masadaki elini tuttum. "Hepsi gitse bile ben buradayım. Seunghyun ve Bom burada. Den yalnız değilsin"
"Siz gitseniz bile kalmam" dedi sinirle. Tamam üzgün ve endişeli olmasını anlıyorum ama şuan kalp kırıyordu.
"Yeni bir ekip toplarım. Bir kere yaptım, bir daha yaparım. Tek sorun ona zarar verecek. Babası dediği adam onu aramadı bile" dediğinde ofladım. Belki aramadı ama o onun babasıydı.
"Jennie haklı Jiyong. Aileleri onlara zarar vermiş olabilir. Canlarını yakmış olabilir ama onlara son bir şans vermek isteyen varsa bunu yapmalı. Pişman olabilirler. Ha tam tersi oldu. Kalpleri kırıldı diyelim. Onlara destek olur, toparlamalarını sağlarız" dedi Bom.
"İkinizden de nefret ediyorum!" Diye bağırdı Jiyong. Sinirle ayağa kalktı.
"Ne isterlerse yapsınlar olur mu ? Zaten bana fikrimi soran mı var ? YG'den kim çıkıyorsa çıksın. Bu evden çıkan herkes önce gidip dövmesini sildirsin. Ondan sonra da bir daha karşıma çıkmasın" diye bağırdı ve kapıya doğru ilerledi.
"Nereye ? Yine dairene mi? " Dedim alayla. Sinirle bana döndü.
"Sanane!"
"Kwon Jiyong cidden sinirlenmemi istemezsin. Seni o daireye kitler ateşe veririm. Aşağı in"
"İyi!" Diye bağırdı ve aşağı inmek için mutfaktan çıktı. Oflayarak ikiliye döndüm.
"Seunghyun sen nerede uyuyorsun ?" Dediğimde Bom kafasını eğdi. Ayağa kalktım.
"Tanrım suratınız biz beraberiz yazılı bir levha gibi!" Diye söylendim ve bir parça eti alıp ağzıma attım.
"Ben gidip şu koca bebeğe bakayım"
"Üstüne gitme! Bu kaybetme korkusu" dedi Bom. Elimi öylesine salladım.
"Biliyorum unnie. Onu tanıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTHER SIDE: REVENGE
Mystère / Thriller"Sen küçüğüm. Sen tüm planlarımı mahvettin ve ben bundan hiç hoşlanmadım." Other Side devam kitabıdır.