"Ooo unnie güneş gözlüğümü takmam lazım!" Dediğimde Dara kahkaha attı. Dizinin ikinci sezonu başlayacaktı bugün. Bu yüzden hep beraber salonda toplanmıştık.
"Onu bana getir" dediğimde yanıma geldi ve elini uzattı. Büyük yüzüğe baktım. Bugün Seungri ona evlilik teklifi etmiş.
"Ee ne yapacaksınız?"
"Sade bir nikah istiyorum ama emin değilim"
"Saçmalama içip her yeri dağıtmamız lazım!" Dedim heyecanla.
"Artık sizin düğününüze. Düğümde herkes içerken meyve suyu yudumlayamam" dediğinde surat astım.
"Haklısın"
"Tamam tamam dizi başlıyor. Sessiz olun" dedi Jiyong. Dara göz devirip yerine geçti.
"Bu çok saçma bir aktivite" dedi Bom. Seunghyun'un yanında oturan Bom'a döndüm.
"En son Jiyong böyle dedi. Sonra bitti diye sinirden köpürdü" dediğimde herkes güldü. Jiyong belimi kavrayıp beni rahatlıkla kucağına çekti.
"Sus" dediğinde sırıttım. Dizi başladığında kafamı ona yasladım. Oda kafasını kafamın üzerine koydu.
"Unnie teklifi reklamda konuşalım"
"Jennie sus" dedi Jiyong. Gülerek ekrana döndüm. Onun sakin nefes alışlarını dinlerken diziye odaklanamadım. Bir elinin tişörtümün altına girip belimde oyalanması da etkiliydi tabi. Diziden sıkıldığım için kafamı arkaya atıp onu incelemeye başladım. Dizide ne olduysa kıkırdarken gülümsedim. Kafasını eğip bana baktı ve boştaki eliyle burnumu sıktı. Suratımı buruşturup kurtulmaya çalıştım. Kulağıma eğildi.
"Çok güzelsin" diye fısıldadığında kalbim rahat durmama kararı aldı. Heyecanla hızlanırken eğildi ve göğsümdeki dövmeyi öptü. Ayaklarımı yanımda oturan Seunghyun'un kucağına attım.
"Reklam girdi" dedim ve hızla Dara'ya döndüm. "Unnie anlat"
"Yaa sonra anlatırım"
"Unniiee hadi ama!" Dedi Rose. Kafa sallayıp hızla onayladım.
"Bizim her zaman gittiğimiz bir yer vardı. Orayı kapatmış Ri. Oranın bizim için anlamı çok büyük. İlk orada çıkma teklifi etmişti. Çok güzeldi"
"Yaa bu çok romantik" dedim yerimde debelenirken.
"İyi de kızım beni niye tekmeliyorsun ?" Dedi Seunghyun. Ona bir öpücük attığımda güldü.
"Oppa bir durun. Unnie sonra ?"
"Sonra ne kabul ettim. Sonra yemek yedik. Tatlı yedik. Of canım tatlı çekti! Seungri!" Dedi Dara ona dönerken. Seungri ayağa kalktı.
"Gidiyorum"
"Nereye ya biz yaparız pasta. Bu saatte hem nerede bulacaksın ? Bayattır onlar" dedi Jisoo. Kafa salladım.
"Çilekli ?" Dedim Jisoo'ya bakarken. Ayağa kalktı.
"Kesinlikle" dedi ve yanıma gelip elini uzattı. Elini tuttum ve Jiyong'un üzerinden kalktım.
"Unnie bir tarifimiz var hemen yaparız" dedim ve beraber mutfağa ilerledik. Son dakika salona döndüm.
"Hayvansın Jiyong!" Dedim ve mutfağa girdim. Henüz erken gibi geliyordu herhalde. Evlilik konusu açılınca hiç ses etmedi. Önemli olan zaman değildi. Yaşadıklarımızdı ve ben ölümden dönmüştüm. Oda dönmüştü. Bir gün dönemeyecektik. O zaman..onunla evli olmak isterdim. Jisoo ile beraber pasta yapıp sohbet ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OTHER SIDE: REVENGE
Misterio / Suspenso"Sen küçüğüm. Sen tüm planlarımı mahvettin ve ben bundan hiç hoşlanmadım." Other Side devam kitabıdır.