Ron'un Dönüşü

209 7 2
                                    

Ron sen bizi nasıl buldun ve o maral senin patronununmuydu diye sordu harry şaşkın bir ses tonuyla.

Maral mı benim patronusum köpekti dedi ron.

Sizi nasıl bulduğuma gelince uzun hikaye hermione nerede diye sordu ron.

İleride çadırda dinleniyor seni kolay affetmeyecek biliyorsun değil mi dedi harry.

Biliyorum dedi ron ve gryffindor kılıcını eline aldı.

Kılıcı nasıl buldun diye sordu merakla.

O maral patronus beni kılıca getirdi. Ama onun kimin patronusu olduğunu bilmiyorum dedi harry.

Her kimse sana yardım etmek istediği ortada dedi ron.

Bundan şüpheliyim neredeyse boğuluyorum dedi harry.

Yardım etmek istedi dedim bunu kolay yoldan yapacağını söylemedim. Üstelik onu almak kolay olsaydı şimdiye kadar birileri almış olurdu değil mi dedi ron.

Sanırım haklısın hadi hermione'nin yanına dönelim ama önce şu lanet kolyeyi yok edelim dedi harry.

Evet kolyeyi unutmuştum onu sen yok et beni sizden daha fazla etkiliyor dedi ron.

Hayır senin yapman gerek açılması için bir şeyler söyleyeceğim sende yok edeceksin dikkatli ol içinde ne olduğunu bilmiyoruz dedi harry.

Ron gryffindorun kılıcını eline aldı ve saldırı ya hazır pozisyona geçti.

Harry çatal dilinde bir şeyler söyledi ve kolye açıldı.

Hortkuluk ronun korkularını görüyordu. Harry ve hermione'nin birlikte olmalarından korkuyordu ve bu lanet şey bunu rona karşı kullanıyordu.

Onu dinleme ron seni etkisi altına almaya çalışıyor onu yok et diye bağırdı harry.

Ron kolyeye doğru koştu ve kılıcı üzerine indirdi.

Kolyeden acı çığlıklar yükseldi ve yok oldu.

Hermione harrynin sesini ve kolyeden gelen çığlıkları duyunca ne olduğunu anlamak için çadırda çıktı.

Karsisinda elinde gryffindor kılıcı ile duran ronu gördü.

Onu nereden buldun diye sordu.

Bunun ne önemi var kolye artık yok dedi ron.

Bu sözler hermione'yi kızdırmıştı.

Harry bana asamı ver dedi hermione.

Asan neden harry de olsun ki diye sordu ron.

Bu seni ilgilendirmiyor. Üç hafta sonra elinde gryffindor kılıcı ile ortaya çıkıyorsun ve affedilecegini zannediyorsun öylemi dedi hermione.

Harry sana asamı ver dedim diye devam etti.

Gercekten bende değil ron da dedi harry.

Asamın ron'da ne idi var diye sordu hermione.

Harry ona çadıra dinlenmek için girdiğinde olup biten her şeyi anlattı.

Ron arkadaşlarını terk etmekten ne kadar pişman olduğunu ama nasıl geri döneceğini bilmedigi için dönemediğini anlattı.

Noelden sonraki sabah bir barda uyandığını ve dumbledore'un ona bıraktığı püfürün onu nasıl arkadaşlarının yanına getirdiğini söyledi.

Hermione biraz  yumuşadı ama hala kızgındı.

Ron ona asasını ver dedi harry herminoe'nin sakinlestigini görünce.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin