Rosalie'nin Mucizesi

273 8 0
                                    

Anne olmak rosalie'nin her şeyini vereceği bir hayaldi.

Yillardir anne olmak için büyülü tedavi görüyordu.

Tam ümidini kaybetme aşamasına geldiğinde.

Mide bulantısı ile kendini banyoya attı.

Ama o vampirdi kusmak istese bile bu mümkün değildi.

Rosalie yaşadığı olayın şokunu üstünden aitti kocasının yanına gitti.

Rosa bu kadar mutlu olmanın bir nedeni var mı diye sordu emmett.

Evet var ve sanırım ben HAMİLEYİM dedi rosalie.

Bu harika bir haber bebeğim çok sevindim dedi emmett...

Rosalie gözlerini devirdi henüz ne söylediğini anlamamıştı.

Emett Rosalie'nin sözlerini idrak edememişti. Rosalie'nin tam olarak ne söylediğini fark ettiğinde.

NE HAMILE MISIN YANI COCUGUMUZ MU OLACAK BIZIM COCUGUMUZ diye bağırdı ve rosalie'yi kucağına alıp sıkıca sarıldı.

Diger aile üyeleri yanlarına geldiğinde mutluluklarına ortak oldular.

Guzel bir davet verip bu haberi dostlarımızla paylasmaliyiz dedi esme.

Kesinlikle hazırlıkları ben yaparım dedi alice.

Tekrar tebrik ederim Rose hayalin sonunda gerçek oldu dedi bella.

Teşekkür ederim bella umarım seninde en kısa sürede çocuğun olur dedi rose.

Iki gün sonra cullen ailesinin evinde dumbledore mcgonagall snape weasley ailesi ve quilett kabile üyeleri ile diğer dostları parti için bir araya geldi.

Savasin izleri hala tazeyken bu haber herkesi çok mutlu etmişti.

Yaşanan kayıpların yerini yeni hayatlar alıyordu.

Rosalie st.mungo hastahanesindeki sifacidan vampir olduğu için beş ay sonra doğum yapacağını öğrendi.

Bes ay çok çabuk geçti. Rosalie'nin doğum zamanı gelmişti ve herkes st.mungoda sifacinin onlara güzel haberler vermesini bekliyordu.

Iki saat sonra şifacı dogumhaneden çıktı.

Bayan cullen çocuklarınızı sağlıklı bir şekilde dünyaya getirdi.

Hemşireler temizledikten sonra getirecekler dedi.

Çocuklar diye sordu emmet heyecanla.

Evet ikizler bir erkek ve bir kız dedi şifacı.

Kısa bir süre sonra iki hemşire bebekleri bekleme salonuna getirdiler.

Emmet baba olmanın mutluluğunu yaşıyordu.

Iki tane çok güzel çocuğu olmuştu. Rosalie kız olursa Amara erkek olursa Kyle adını vermek istiyordu.

Hemşire isimleri ne olacak diye sorduğunda emmett isimlerini hemşireye söyledi.

Eşinizi normal odaya alacağız çocuklarınızı bayan cullen in kalacağı odaya goturmeliyim dedi hemşire.

Rosalie normal odaya alındığında çocuklarını kucağına aldı. Bir çocuğu olmasını istiyordu ama iki taneye sahip olmuştu.

Hayat şimdi daha güzel daha katlanilabilir olmuştu.

Vampir olmanın en güzel yanının çocukları ile geçireceği yüz yıllar olduğunu düşündü.

Cocuklar yarı vampir oldukları için normal bebeklerden biraz büyüktü.

Kyle annesi gibi sarışın babası gibi gamzeli babasının insanken sahip olduğu ela gözlere sahip bir çocuktu.

Amara ise babası gibi siyah saçlı gamzeli ve annesinin insanken sahip olduğu manolya rengi gözlere sahipti.

Şifacı rosalie'nin yanına geldi.

Butun ailenin hala burada olması güzel. Cocuklarin dosyasını bitirdim bir kopyasını bakanlığa bir kopyasını volturiye göndereceğim.

Bir sorun olmazsa bayan cullen ve ikizler yarın taburcu olacak şimdilik iyi günler dedi ve odadan ayrıldı.

Volturinin ikizlerden haberdar olmasından hiç hoşlanmıyorum dedi alice.

Merak etme onlara bir şey yapamazlar bakanlığı karşılarına alamazlar dedi layla kucağındaki amara ile oyun oynarken.

Jacob'in gözlerinde hayranlık ve aşkla onu izlediğini fark etmemişti.

Biliyorum ama yine de beni rahatsız ediyor dedi alice.

Bir gün onları çıkarları için kullanmaya çalışabilirler diye devam etti.

O gün gelirse bedelini öderler dedi rosalie.

Sözleri her ne kadar sakin soylesede öfke tınısı fazlasıyla belli oluyordu.

Molly bir süre sonra rosalie ve emmettin çocukları ile vakit geçirmesi gerektiğini söyleyip herkesi odadan çıkardı.

Jacob laylanin yanına geldi.

Acaba benimle Muggle dünyasında bir gezintiye çıkmak ister misiniz hanımefendi diye sordu.

Memnuniyetle dedi layla ve ailesine jackle Muggle dünyasına haber verip st.mungodan ayrıldılar.

Jacob ve layla londra sahilinde dolaşırken Jacob.

Bella bir keresinde rosalie'nin anne olmayı her şeyden çok istediğini söylemişti dedi.

Biliyorum anne olmak her kadının hayalidir . Koşulsuz şartsız seveceğin ve seni sevecek bir insan.

Onu dokuz ay içinde taşımak onunla bir bütün olmak inanılmaz bir duygu olmalı dedi layla.

Sende anne olmak istiyor musun yani bir gün diye sordu jacob.

Cok fazla kardeşim olduğu için bir aile kurmak istemeyen charlie bile baba
oldu.

Elbette bir gün benimde çocuklarım olsun isterim dedi layla.

Cocuk sahibi olmak bir insanın başına gelebilecek en güzel şey diye devam etti.

Sen baba olmak istemiyormusun diye sordu layla.

Çocuklarımın annesi sen olduğun müddetçe baba olmak isterim dedi jacob ve laylayı bir öpücüğe hapsetti.

Ayrıldıklarında birbirlerine aşkla baktılar. Güneş yerini aya bırakırken birlikte şehrin lüks cafelerinden birinde akşam yemeğine gittiler.

Eve döndüklerinde ikiside bir gün sahip olacakları ailenin nasıl olacağının hayalini kurarken kendilerini uykunun huzurlu kollarına bıraktılar.

Savasin hasarları onarildiginda layla ron harry herminoe ve ginny son eğitim yılı için hogwartsa döndüler.

Jacob bir yıl boyunca laylayi göremeyeceği için seherbazlik eğitimine geri döndü.

Yakalanması gereken ölüm yiyenler vardı ve sürü bu konuda son derece faydalıydı.

Bakanlığın işini koku alma ve hız yetenekleri ile kolaylastiriyorlardi.

Bazı büyücüler kurtların seherbaz olarak daha önce kullanilmamasinin haksızlık olduğunu düşünüyordu.

Ve bu konuda son derece hakliydilar.

Büyü dünyası sonunda tam anlamıyla huzura kavusuyordu.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin