Merhaba alice jasper burada ne yapıyorsunuz.
Bunu bizim sana sormamız gerekmiyormu..
Evet ama önce ben sordum yani önce sen cevap vericeksin bay withlock carlisle ve diğerleri ile eğlendik ama siz yoktunuz neredeydiniz.
Pekala küçük hanım meraklı yapın bizi esir almadan önce yola çıkalım mı dedi alice.
Tamam dedi layla ama arkasını dönüp o kurdu bir kez daha girmek istedi arkasını dönünce kurdu göremedi gitmişti.
Kimi arıyorsun diye sordu jasper.
Az önce burada kızıl bir kurt vardı sanırım şekil degistirenlerden biri.
Sinir devriyesinden dönen sürü üyeleri olmalı kokunu almışlardır. Artık gece gece burada ne yaptığını söyleyecek misin dedi jasper.
Iksir bitkisi toplamaya gelmiştim. Öğleden sonra ilerideki şelalede bir peri ile sohbete dalınca..
Saati unuttu dedi alice ve jasper aynı anda eğlenen bir sesle.
Ve annem çıldırmış durumda.
Onu aramadın mi dedi alice endişeyle.
Aradım ama yinede kızgın.
Peki seni en kısa zamanda eve ulastirmaliyiz. Gel bakalım diyerek laylayı kucağına aldı jasper.
Vampir hızında mi.
Evet vampir hızında dedi alice elindeki sepeti kocasını yavaslatmasin diye kendisi alırken.
Yarışalım mi hayatım dedi kocasına dönerek.
Bayanlar önden.
Hey hala bana nerede olduğunuzu söylemediniz unuttum sanmayın dedi vampir hızında koşan jasper'in kucağında rüzgarda saçları dağılmıştı ve gözleri sulanmaya başlamıştı.
Alice ve jasper onun mizmizligina kikiŕdadi.
Jasper alice'i geçip charlie'nin evinin oturma odasında kucağında layla ile belirince herkes ikiliyi kucakladı iki saniye sonra alice de yanlarına geldi.
Molly laylayı azarlamayi erteleyip vampir aşıklara döndü
Siz neredesiniz bakayım kaç gündür dedi.
Alice laylayı azarlaman gerekmiyormuydu molly.
Dediğinde herkes kikirdamisti.
Hey beni unuttu diye sevinmiştim neden hatırlatıyorsun ki.
Seni unutmadım küçük hanım sadece bu ikisinin bizi unuttuğunu düşündüm geldiğimizden beri ortalarda yoklar dedi molly hafif alıngan bir tonda.
Ah molly sizi karşılamak isterdik dedi jasper ama sınıra kurtlara yardım için gittik kara orclar şehre girmeye çalışıyor nedenini bilmiyoruz dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...