Carlisle diagona taşındıktan sonra st.mungoya iş başvurusunda bulunmuştu.
Onun çalışmalarından etkilenen şifacılar bu başvuruyu anında kabul ettiler. Carlisle cullen'in yüzlerce yıllık tecrübesi onlara iki haftada çok şey kazandırmıştı daha fazlası için onunla çalışmak bir ayrıcalık olurdu.
Onlarda bunun farkındaydı. Carlisle yoldaşlık ve st.mungo arasında yaşamına devam ediyordu.
Hastanedeki insanların voldemort hakkındaki görüşlerine kulak kabartıyor onun geri dönmüş olabileceğini düşünenleri yoldaşlığa davet ediyordu.
Salı günü öğleden sonra ofisinde evrak işleri ile uğraşırken lucius malfoyun onu ziyarete gelmesi beklediği bir şey değildi.
Carlisle arkadaşı arthur'un evindeki yemekten ve alice'in görüşünden dolayı bu adamdan hoşlanmıyordu ama yinede saygısızlık yapmaktan çekindi.
Flashback
Malfoy malikanesi
Lucius dedi lord voldemort bana söylemek istediğin şey ne diye sordu.
Lordum dedi lucius malfoy bu haberin kendisine saygı kazandırması umuduyla.
İngilterede bazı ışık vampirleri var clan lideri bir şifacı şu anda st.mungoda çalışıyor clan yedi kişilik her ne kadar yetenekleri olduğunu reddetselerde ben yetenekleri olduğuna eminim.
Ayrıca black soyundan gelen şekil değiştirenlerde var sürü clan gibi ingilterede bu iki grubu ordumuza alabilirsek essiz gücünüze güç katarsınız efendim dedi lakayık bir tavırla.
Aferin lucius dedi voldemort kedi olalı bir fare tuttun. Işık vampirlerine çok sık rastlanmazlar volturinin bu konuda şiddetli kuralları var.
Onları tarafıma çekersem volturi bana itaat etmek zorunda kalır dedi ve iğrenç bir kahkaha attı.
Lucius malfoy bir kez daha lordum dedi bundan hiç şüpheniz olmasın clan lideri carlisle clanı oluşturmadan önce volturi ile birlikte yaşamış.
Kendi isteği ile volturiden ayrılmış ve çeşitli nedenlerle clanı oluşturmuş dedi.
Voldemort işte bu çok iyi dedi eğer kendi isteği ile ayrıldıysa volturi bu vampirin isteğini geri cevirmeyecektir.
Onu ziyarete git lucius ve bizim tarafımıza davet et karın narcissa da şekil değiştirenlere gidecek kendi soyundan gelen şekil değiştirenler bize vampirlerden daha fazla güç sağlar.
Narcissa malfoy lordum dedi çekingen bir tavırla benim soyumdan gelselerde benimle iletişim kurmayı reddediyorlar kabul edeceklerini sanmıyorum dedi ve bu cevap karşısında alacağı ceza için kendisini hazırladı.
Sevgili narcissa dedi buz gibi bir sesle voldemort bana söylediğin şey şekil değiştirenlerin benim tarafimda asla yer almayacaklarımı ama neden beni reddetsinlerki ben güçlü ve kudretliyim öyle değil mi diye sordu.Daha sonra kendi sorusuna kendisi cevap verdi.
Elbette öyleyim dedi bırak sana gostereyim.
Narcissa malfoy gerildi.
Voldemort asasını ona doğrulttu ve creatus. Narcissa malfoyun acı dolu çığlıkları malfoy malikanesinde yankılandı.
Salı günü kocası ile birlikte çıktı ve şekil değiştirenler ile görüşmek için diagona gitti onu kabul etmeyeceklerini biliyordu.
Onlar weasley ailesi ve andromeda ile arkadaştı bir kaç şekil değiştireni sirius ile birlikte diagonda alış veriş yaparken görmüştü karanlık lord başarısızlığı için onu bir kez daha cezalandiracakti
. Bu düşünce kemiklerini acı içinde sızlattı ve adımlarını hızlandırdı.
Son..
Bay malfoy dedi carlisle sizi burada görmeyi beklemiyordum.
Ah evet bundan eminim dedi lucius malfoy masanın önündeki rahat koltuklardan birine otururken.
Rahatsız mısınız diye sordu carlisle adamın ne için burada olabileceğini tahmin ediyordu ama kendisinin söylemesi daha iyi diye düşündü.
Hayır gayet sağlıklıyım dedi lucius malfoy.Ben buraya size bir davette bulunmak için geldim dedi kibirle.
Ne için diye sordu carlisle.
Eminim üç büyücü turnuvasında harry potter'in karanlık lordun geri döndüğünü söylediğini duymuşsunuzdur yada okumuşsunuzdur dedi lucius.
Evet ama bakanlık bunun doğru olmadığını Harry'nin labirentteki güvenlik büyüleri yüzünden aklının karıştığını söylüyor dedi carlisle sesini şaşkın bir tonda tutmaya özen gösterdi.
Ama bakan fudge yanılıyor bay potter doğru söylüyor sonunda sevgili lordumuz geri döndü tam on üç yıl sonra dedi lucius mutlulukla.
Peki bu beni ne için ilgilendiriyor ben kendisini tanımıyorum açıkçası tarafsız kalmayı tercih ederim dedi.
Bu yalandı clanı yoldaşlıkdaydı volturiye davet bile gönderdiler. Aro aptal bir adam değildi voldemortun tarafında olmanın ona yarardan çok zarar vereceğini biliyordu bu yüzden daveti kabul etti.
Ben buraya seni ve clanını karanlık lordun saflarinda yer almaya davet etmek için geldim dedi lucius.
Beni yanlış anlamayın bay malfoy ama karanlık lordun bana verebileceği hiç bir şey yokken neden onun yanında yer almalıyım diye sordu carlisle.
Lucius malfoy gerildi bu konuşmanın artık onun kontrolünde olmadığını anladı. Işık vampirleri karanlık vampirler gibi kontrol edilmesi kolay yaratıklar değildi.
Karanlık lordun gücünün sınırı yoktur dedi lucius sert bir sesle bir insanın hayatını rahat geçirmesini sağlayabileceği gibi elindekileri kaybetmesini ve sefalet içinde yasamasinida sağlayabilir dedi tehditkâr bir şekilde.
Umarım beni tehdit etmiyorsundur lucius dedi carlisle.
Hayır sadece uyarıyorum yüzlerce yıllık hayatında pek çok acı gördüğüne eminim nasıl bir şey olduğunu biliyorsundur ama en büyük acının insanın ailesini kaybetmesi olduğunu söylerler dikkatli ol dedi ve carlisle'in odasından ayrıldı lucius malfoy.
Lucius malfoy karanlık lord' a reddedildiğini nasıl söyleyeceğini düşünüyordu keşke oda karısı gibi en başından lorda gerçeği söyleseydi şimdi başarısızlığı için daha büyük bir ceza alacaktı karısının akrabalarının kabul etmesini sağlamış olmasını umut etti ama o da biliyordu narcissa da kendisi gibi başarısız olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...