Hogwarts'a Yolculuk

1.3K 75 7
                                    

   Aradan beş yıl geçmişti layla ve ron hogwartsa gideceklerdi şimdi annesiyle birlikte şehir merkezine alış verişe gideceklerdi.

Ron annesi beklerken yemek yiyordu kardeşinin nasıl her zaman ac olduğuna anlam veremiyordu.
 
Ron biraz yavaş yer misin bogulacaksin.
Merak etme sen kitap okumaya devam et
dedi ron kardeşinin kitap sevgisini sevmiyordu hep kitap okuyordu.
    
Son yıllarda layla büyü icat etmeyle ilgili kitaplara ağırlık vermişti sihir icat etmeyi seviyordu kurt adamlar için kurt adam tılsımı icat etmişti bu tılsım kurt adamlar üzerinde kontrol sağlıyordu bir animagus gibi istedikleri zaman dönüşebiliyorlardı.

Muggle teknolojileri büyü dünyasında çalışmaz yada çok zor değişiklikler sayesinde çalışırdı bu yuzden muggle teknolojileri çoğunlukla yasaktı büyülemeye çalıştıklarında çıldırırlardı bunu engellemek için bir büyü icat etmişti.

Ve insanlar bu büyü sayesinde muggle teknolojileriyle ilgilenmeye başlamıştı özellikle sesle çalışan  avizeler büyülenen avizeler dört  komutla  çalışırdı ( ışıklar,orta,loş ve kapan) annesi bu büyünün en iyisi olduğunu soylerdi artık sürekli mum almak zorunda değildi.

Ve taşıyıcı inci adında bir icadı vardı bu icat uçuş tozu ve kanahtar adı verilen nesnelerin birleşmesi gibiydi büyük beyaz bir inciyi yere atar ve gideceğiniz yeri söylerdiniz yer ve mekan fark etmezdi ingiltereden fransaya yada amerikaya uçuş tozundan bile daha rahat şekilde seyahat ederdiniz ve gideceğiniz yere ulaştığınızda inci eski haline dönerdi.

Anahtarlar gibi evrak gerektirmezdi.
     
Annesi Ron'a sen neden ise yarar büyüler icat etmiyorsun diye şakayla karışık kızdığında.
ron
  
Ama anne biz senin karnındayken bütün zekayı layla almış bana hiç bir şey kalmamış demiş ve bütün aileye kahkaha artırmıştı.

Tabiki layla bunun altında kalmamıştı ve
  Sen annemin bize gönderdiği yemekleri yiyip beni aç bırakmasaydın bende bütün zekayı kendime almazdım.

Diye karşılık vermişti.
  
Annesi ev cinleri sally'ye kendisi çocuklarla birlikte alış verişteyken yapılması gerekenleri söyledikten sonra altı çocuğumu da alıp şehir merkezine gitti.
 
Layla önce asa almak istedi ron yemek için bir şeyler percy kuz arkadaşıyla buluşacaktı ve ikizler arkadaşları lee'yi görünce annesinden izin istedi annesi bunların sorun olmayacağını ama önce gringotsa gidip para almalarını sonra istediklerini yapabileceklerini söyledi herkes bundan memnun olmuştu.
 
Annesi ron ve layla'nin kasa anahtarlarını verdi.

Herkes parasını alıp bankadan çıkınca annesinden izin alıp dağılmıştı ve annesi onları kitaplarını almayı unutmamaları için uyarmıştı.

Simdi yanında en küçük üç çocuk  vardı.

Molly sizin kitaplarınızı alalım ben eve dönerken sizde istediğinizi yapabilirsiniz demişti.

Ginny anne ben eve dönmek istemiyorum. Diagonda dolaşmak istiyorum.

Molly biraz sıkılmış bir yüz ifadesiyle büyük kızına baktı layla bunun ne anlama geldiğini biliyordu.
  
Tamam  ginny benimle kalabilir.

Ginny sevinç çığlıkları attı. Ablası onu hep dışarı çıkıyordu ve istediği her şeyi yapıyordu abileri fazla korumaciydi ginny bundan hep şikayet ederdi.

Flourish and blotts tan kitaplarını aldılar madam malkin den okul üniformalarını kazanları iksir takımlarını vb. Asa ve evcil hayvan dışında her şeyi almışlardı.

Molly çocuklarına eve döneceğini biraz eğlendikten sonra  asa ve evcil hayvanları alıp eve gelmelerini söyledi. Ve roma bütün parasını eğlence ve yemek için harcamamasını asa ve hayvan için ayırmasını yoksa percy'nin eski faresini ve charlie'nin eski asasını alacağını söyledi laylayı rona para vermemesi  konusunda uyardı.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin