Carlisle hastanedeki çalışmalarına devam ederken bakanlıktan bir misafiri olduğu bilgisini aldı.
Tanışmak için odasına gittiğinde karşısında kızıl saçlı bir adam vardı.
Carlisle bu adami büyücü dünyasını araştırırken okumuştu sihirli yasal yaptirimdan Arthur Weasley.
Merhaba bay weasley ben doktor Cullen sizi burada görmeyi beklemiyordum.
Ahh.Evet dedi Bay weasley sizi gucendirmek istemem ama burada vampir bir doktor olduğunu öğrenince kendime engel olamadım.
Her zaman bir vampirle karşılaşırsın ama bir doktor vampir bu görülmemiş bir şey.
Carlisle bay weasley'in sözlerine gülümsedi ve teşekkür etti.
Bir saat boyunca pek çok şeyden konuştular.
Carlisle onun muggle dediği insan dünyasına hayran olduğunu ve bu hayranlığı ailesine aktardığını anladı.
Bay Weasley artık izin isteyip gitmeden önce Carlisle'a döndü.
Bu aksam ailenle birlikte bize gelmelisin birlikte vakit geçiririz.
Şu an bütün ailemle tanisabilecegin nadir bir an.
En büyük oğlum mısırda ikinci oğlum romanyada yaşıyor tatil için buradalar diğer beş çocuğum hogwartsta evde yalnızca ikinci kızım ginny var o en küçükleri gelecek yıl oda hogwartsa gidecek dedi heyecanla.
Carlisle bu heyecanı yok etmek istemediği ve bu dünyayla ilgili daha çok şey öğrenmek istediği için bu teklifi kabul etti.
Bay weasley ofisten ayrılınca esmeyi aradı. Akşam çocukların evde olmasını istedi.
Bir davet almışlardı.
Esme bu duruma biraz üzüldü ve carlisle 'a
Hayatım bu akşam için bende bir davet aldım yan taraftaki komşumuzun çocuklarından sen daveti iptal edemezmisin.Esme davet eden adam bakanlıkta önemli bir pozisyonda nasıl geri cevireyim bu dünyaya istediğimiz zaman gelmek için bir fırsat.
Kim bu adam dedi esme.
Arthur weasley sihirli yasal yaptirim dairesinden.
Esme o gün ikinci kez kocaman bir kahkaha attı. Öyleyse dedi ikimizinde davetini iptal etmesine gerek yok
Nasıl yani. Carlisle şaşırmıştı.
Beni davet eden yan komşumuzun çocukları da weasley eğer daveti kabul etmezsek kendileri gelip bizi götürecekmiş o yüzden çok geç gelme dedi esme neşeli bir sesle
Carlisle esmenin neşeli sesini duyunca rahatladı uzun zamandır mutluluğun nasıl hissettirdiğini unutmuştu.
Carlisle ve esme telefonda konusurken cocuklar sehri kesiften donduler ve aksam icin hazirlanmaya gityiler.
WEASLEY MALIKANESI
Bayan Molly çocuklarının yan komşularını davet ettiğini öğrendiğinde telaşla hazırlık yapmaya başladı ama çocukları onların ışık vampiri olduğunu kan atistirmaliklari almasının yeterli olacağını söylediğinde biraz sakinleşti.
Şimdi oturmuş misafirlerini bekliyorlardı. Tam o sırada kapı çaldı.
Ev elfi popy kapıyı açtı ve weasleyler cullenlarin geldiğini gördü.
Yüzünde güzel ve sıcak bir gülümsemeyle bayan molly onları karşıladı.
Doktor cullen ve bay weasley selamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...