Volturi

350 12 2
                                    

Jack ve arkadaşları sadece kendilerinin hareketli bir yıl geçirdiğini düşünüyordu. Yanıldıklarını yaz tatilinde ocean's dreame geri dönünce fark ettiler.

Nasıl yani victoria denen o kadın bir ordu mu topluyor.

Evet klanı yok etmek istiyor.

Ama volturinin ve bakanlığın bir şey yapması gerek yeni vampirler oluşturmak yasak.

Kesinlikle bakanlığa bildirdik. Seattledaki büyücü şehri diken üstünde gönderdikleri seherbazlardan haber alamadıklarını söylediler. Volturi ile irtibat halindeler bu iş uzarsa bizim devreye girmemiz gerekiyor dedi carlisle.

Volturinin bu işe karışacağını sanmıyorum. Italyada düşüncelerini okudum alice ve beni yanında istiyor.

Belki ama büyü bakanliklarini karşına alıcak kadar değil.

Ordu volturi tarafından oluşturulmadı. Olacak bir savaşta iki tur arasında barışı sağlamak için edward ve alice'i alabilirler.

Bu durumda bizim mudale etmemiz gerekecek.

Jack sürünün geri kalanı bize yardım eder mi.

Teknik olarak bakanlığın koruyucu olarak atadığı bir sürü olduğumuz için. Dışarıda kalmamızı isteseniz bile bu mümkün değil carlisle.

Bellanin evini korumamız gerekecek mi dedi rose.

Hemen değil ama ordunun  buraya gelmesi kesinleştiğinde charlieyi uyarmalıyız o karısı büyü ile kendilerini koruyabilirler.

Güzel. Zaten başımızda yeteri kadar sorun var.

Rose...

Rosalie bellayi insan olarak sevmediğini sanıyordu. Ama cadı olduğunda da sevmedi. Bella bencildi kimseyi umursamıyordu. Cadı olmak için tedavi olmadan önce vampir olmayı saplantı haline gelmişti. Bunun için sahip olduğu her şeyi elinin tersiyle itti. Ne için sonsuza kadar gençlik ve güzellikle lanetlemek için istediği buydu.

Ama bilmediği şey sonsuza kadar yaşamasının mümkün olmadığı idi.

Vampirler bile ölümlüydü  lânetli ölümlüler bunu rosalie de bilmiyordu sadece bir buçuk yıl önce öğrendiler.

Bundan mutlu olmuştu tamamen dönmüş olmadığından öldürülmese bile büyülü bir hastalığa yakalanabileceginden belki de bir hastalık yüzünden ölebileceği fikri ona yeniden yaşıyor gibi hissettirdi.

Özlediği bir çok seye sahipti uyumak yemek yemek ve şimdi emmett ile cocuk sahibi olmaya çalışıyorlardı.

Bakanlık büyülü tedavi ile çocuk sahibi olmalarını onaylamıştı. Bella ile ilişkilerinin ne kadar zıt olduğuna güldü.

Bellanin istemediği her şeyi rosalie istiyordu.

Bakanlık sürü ve klana ordunun onların bölgesine geldiğini söyleyen bir patronus gönderdi.

Carlisle clanı sürü ve büyücü bir kaç arkadaş orduyu kendi istedikleri bölgeye çekmeye calisiyordu.

Jack, bella ve edward dağda kamp alanındaydılar. Edward bellanın savaştan uzak olmasını istedi.

Dağda devriye sırası edwarda geldiğinde jack bella ile kaldı.

Jack dedi bella nasıl bir şey.

Ne.

Yani bir zamanlar beni sevdiğini ima ediyorsun şimdi senden küçük bir kıza mühürlendiğini söylüyorsun. Onun için başka bir ülkeye gittin.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin