Bes Yıl Sonra
Jacob ve layla sonunda evlenmeye karar vermişlerdi.
Layla abisi charlie gibi amerikaya taşıyacaktı. Cunku jacob onun için yıllarca birleşik krallikta yaşamıştı.
Molly buna ilk başlarda karşı ciksada kızının haklı olduğunu biliyordu.
Evlilik hazırlıkları yapan sadece jacob ve layla değildi.
Ginny ve harry nişanlanmışti ve ron sonunda hermioneye evlenme teklif etmişti.
Fred Angelina ile evlendi ve felicity savastan sonra george ile mühürlendi.
Bu siriusun sanırım kurtlar kızıl seviyor diye dalga geçmesine neden olmuştu ama haklı olduğunda bir gercekti.
Sirius carlisle arkadaşı olan denali klaninda bir vampir ile eşleşti ve yarı vampir bir oğlu vardı adını kardeşinin anısına regulus koymuştu.
Bunu annesinin tablosuna söylediğinde layla zavallı kadının tekrar öleceğini zannetmişti.
Alice ve rosalienin düzenlediği mükemmel bir düğünden sonra jacob ve layla ocean's dreamdeki evlerine gittiler.
Billy Black hayatında bu kadar mutlu olmamıştı tek oğlu artık bir aile kurmuştu.
Kizlari da en az oğlu kadar mutluydu ve torunları vardı.
Kisa bir an karısı Sarah hayatta olsaydı nasıl olurdu merak etti.
Buyuk ihtimal ondan daha mutlu olacaktı.
14 yıl sonra
Anne bak hem hogwartstan hem ilvermonyden davetiye geldi dedi laylanin kızı leila black.
Bu harika tatlım hangi okula gitmek istiyorsun diye sordu layla.
Babam senin ve Antonio gibi hogwartsa tabi kuzenlerim ve diğer arkadaşlarım orada dedi leila.
Peki hadi minervaya kabul ettiğine dair mektup yaz bende ilvermonyye davetleri için teşekkür edip hogwartsa gideceğini söyleyeceğim dedi layla.
Son on dört yılda jack ve laylanin dört çocukları olmuştu.
En büyük oğlu Antonio tek kızı leila ikinci oğlu Brandon ve üçüncü oglu Troy.
Her biri üç yaşına geldiğinde iç gudusel olarak aşamalı olmuştu.
Billy Black ailesinin ve kabilesinin yeni kan çizgisinden çok mutluydu.
Ayrica layla Macusa da ise başlamıştı ve savaş kahramanı olmasının yanı sıra büyücü bir dahi olduğundan kongrede çabuk yükselmişti.
Bakan aniden öldüğünde ve yeni bir bakan seçilmesi gerektiğinde yedi yıl önce Macusa da bakan olmuştu ve Amerikan büyülü dünyası ondan son derece memnundu.
Anne hogsmade izin belge mi imzalar mısın dedi antonio merdivenlerden inerken.
Leila ilvermonyye gitmeyecek misin diye sordu kız kardeşine antonio.
Tabi ki hayır kucumsedigimden değil ama annem ve babam ve ailemin büyük çoğunluğu hogwartstan mezun oldu dedi leila abisine.
Kesinlikle ayrıca hogwarts dünyanın en iyi okulu dumbledore mcgonagall ve snape'i saymıyorum bile dedi antonio.
Bana izin belgeni ver tatlım dedi layla oğluna.
Antonio izin belgesini uzattı ve layla onu imzaladı.
Biz geldik dedi alice ve rosalie.
Hoş geldiniz diye karşılık verdi layla.
Okul davet mektupları dedi alice heyecanla.
Hogwarts değil mi leila diye sordu rosalie.
Elbette rose teyze dedi leila.
Mason ve flora da davet aldılar hogwartsa gidemeyecekler ama buradaki bazi arkadaşları ilvermonyde olacak dedi alice.
Alice ve jasper on üç yıl önce Anne baba olmaya karar verip büyülü tedavi olmuşlardı ve aralarında bir yas olan iki çocukları olmuştu.
Mason ve flora.
Bu harika eminim orayı sevecekler hem rosalienin çocukları da ilvermonyye gitti dedi layla.
Haklisin canım dedi alice.
Evet alış verise ne zaman gidiyoruz diye sordu alice heyecanla.
Once mason ve floranin ihtiyaçlarını alalım daha sonra diagona gideriz orada biraz zaman geçiririz dedi layla.
Bu harika olur molly ve diğerlerini özledim dedi rosalie.
İzin belgen canım sakin kaybetme dedi layla en büyük oğluna.
Tamam anne dedi antonio ve kız kardeşi ile odalarına gittiler.
Brandon ve troy nerede diye sordu rosalie.
Buyuk babasının yanındalar kabile hikayeleri dinlemek istediler dedi layla.
Brandon dokuz troy yedi yaşındaydı. Ve büyük babalarını çok seviyorlardi.
Bir hafta sonra mason ve flora nın okul alış verişi tamamlandığında diagona gittiler.
Molly bütün çocukları torunları ve aile dostları bir arada olduğu için çok mutluydu.
Layla ne kadar burada kalacaksın tatlım diye sordu molly.
Cocuklar okula gidene kadar ama jacob ve ben amerikaya gidip geleceğiz dedi layla.
Arada sırada orada kalmamız gerekebilir diye devam etti.
Tamam canım dedi molly neşeyle.
Hogwartssin açılmasına bir hafta kaldığında leila Anne babası ve kardeşleriyle okul alış verişine başladı.
Antonio arkadaşları onu çağırdığı için izin isteyip ayrıldı.
Her şey tamamlandığında asa almak için bay ollivenderin asa dükkanından içeri girerken layla çocukluğunu hatırladı.
Bay ve bayan Black sizi burada görmek çok güzel sanki ilk kez asa almaya geliyorsunuz gibi değil mi bayan Black dedi yaşlı adam.
Kesinlikle bay ollivender ama bu kez leila asa alacak dedi layla.
O zaman başlayalım dedi bay ollivender ve leila ya asa aramaya başladı.
Iki saat sonra leila asasını buldu ve parasını ödeyip oradan ayrıldılar.
Hogwarts treni peronun her yerine duman saçarken aileler çocuklarıyla vedalaştı.
Bir zamanlar o trende yolculuk yaparken şimdi çocuklarını göndermek zamanın ne kadar acımasız olduğunun kanitiydi.
Ertesi sabah daily prophette
Amerikan sihir bakanı layla celine weasley Black ve İngiltere sihir bakanı hermione jane granger weasley çocuklarını hogwartsa gönderirken eski dostluklarıni pekiştirdi...
Yazan bir makale vardı.
Leila annesine gryfgindor olduğuna dair bir mektup gönderdi.
On dokuz yıldır huzur laylanin ailesinin ve dostlarının sahip olduğu en değerli hazineydi.
Ve hiç kimse bu hazineyi asla kaybetmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
Fiksi PenggemarLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...