Ayrılık

247 14 0
                                    

"Ron o radyoyu bırak artık beni kızdırıyorsun" dedi harry saatlerdir radyo frekanslarıyla oynayan arkadaşına.

"Sadece yeni bir haber var mı diye merak ediyorum" dedi ron.

"Yok işte zorlama" dedi harry.

"Senin için söylemesi kolay tabi" dedi ron kısık bir sesle.

Ama harry onu duymustu.

"Ne demek istiyorsun" diye sordu harry.

"Hadi çocuklar yapmayın şimdi bunun sırası değil" diye araya girdi hermione.

"Hayir tam sırası hermione" dedi ron.

"Günlerdir o lanet radyoda ailem hakkında bir şeyler duymayı bekliyorum."

"Öldüler mi hayattalar mı bilmiyorum" diye devam etti ron.

"Sence bunu anlamıyor muyum onlar için endişeleniyorum muyum" dedi harry bağırarak.

"Hayır anlamıyorsun anlayamazsın senin ailen öldü. Bizi nasıl yok edeceğimizi bile bilmediğimiz hortkuluklarin peşinde sürüklüyorsun."

"Onları bulunca ne yapacağız karanlık lorda verip onları yok etmesini mi isteyeceğiz istersen şimdi onu arayıp madalyonu yok etmek için ne yapmamız gerekiyor soralım" dedi alaycı bir ses tonuyla.

"Yeter!"diye bağırdı hermione.

"Cocuk gibi kavga etmeyi bırakın ve o kolyeden uzaklaşın sizi kontrol ediyor" dedi.

"Beni kimse kontrol etmiyor hermione ne kolye ne harry ben gidiyorum geliyor musun" diye sordu ron.

"Ron" dedi hermione üzgün bir ses tonuyla.

Ron "tabi harrynin yanında kalıyorsun her zaman onu tercih ettin. Ron sadece bir hiç" dedi ve hayal kırıklığı içinde oradan ayrıldı.

Göz yaşlarının hermionenin yüzünü ıslattıgını görmedi.

Harry arkadaşını teselli etmeye çalıştı ama basaramayacagini biliyordu. Hızlıca eşyalarını toparladilar ve oradan ayrıldılar.

IKI GUN SONRA

Yoldasligin bakanligi geri aldığına inanamıyorum dedi hermione neşeyle harry ile dans ederlerken.

En son ne zaman gerçekten mutlu olduğunu hatırlamıyordu.

Ron onları terk ettikten bir gün sonra radyo da duymuşlardı.

Keske ron da yanlarında olsaydı ve bu kutlamayı birlikte yapsaydık diye düşündü iki arkadaş ama ikiside bunu açıkça dile getirmedi.

Artık zafer için bir umut var insanlar savaşmaktan korkmayacaklar dedi harry.

Kesinlikle... ama hala hortkuluklar nasıl yok edilecek bilmiyoruz gidip kitaplara tekrar göz atacağım dedi hermione.

Hermione kitaplara sarıldığında harry dumbledore'un ona bıraktığı altın snich ile oynuyordu.

Aklında dumbledore ile geçirdiği zamanlar vardı anne babası ve hep özlemini çektiği bir aile.

Quddicth ona yalnızlığını unutturan nadir şeylerden biriydi uzun zamandır quddicth oynamamisti gök yüzünde olması özlemişti.

Yerinden doğruldu ve hermionenin yanına gitti.

Hermione godric's hallow'a gitmek istiyorum dedi.

Evet karanlık lord'da oraya gitmeni umuyor bizi bekliyor olacaklar harry dedi hermione.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin