Forks'a Dönüş

603 30 0
                                    

Çocuklar hogwartsa gittikten sonra cullen ailesinin de veda vakti gelmişti.

Hiç kimse dönmek istemiyordu.

Ama dönmeleri gereken bir evleri keşfetmeleri gereken bir dünya vardı.
Hem tam olarak girmeyeceklerdi.

Büyü hayatı fazlasıyla kolaylaştırıyordu.

Bir aynadan geçerek dostlarını ziyaret edebilirlerdi.

Cullen ailesi ile birlikte charlie de eşyalarını toplamaya başlamıştı.

Cullen ailesi ile kalacak ve birlikte atilacaklari maceraları olacaktı.
 
Molly hala oğlunun Amerikaya tasinmasindan mutlu değildi.

Ama çocuklarından uzak kalma fikrinden nefret ediyordu. Ona kalsa onları ömür boyu yanında tutardı.
 
Herkes hazırlandığında cullen ailesinin evindeki ayna geçidinden forkstaki eve geçiş yaptılar.

Bu hafta sonu için molly arthur ve ginny onları  ziyarete gelecekti.
 
Esme mollynin içini rahatlatmak için davet etmişti.

Boylece Charlie'nin güvende olduğundan emin olabilirdi.

Ejderhalarla ne kadar guvende olabilirse.
   
Edward bellayi eve bırakmaya gittiğinde.

Diğer aile fertleri salonda oturmuş iki haftalık maceralarının onlar için ne kadar unutulmaz olduğundan ve ayrılmanın ne kadar kötü olduğunu tartışıyordu.

Hadi ama dedi Charlie sonsuza kadar çıkmadınız büyü dünyasından.

Amerikada kesfedeceginiz şehir ve kasabaları bir düşünün buda unutulmaz olacak.

Alice neseyle yerinden fırladı.

Evet şimdiden sabırsızlanıyorum. Ne zaman başlıyoruz.

Bu kadar sabırsız olma sevgilim dedi jasper eve daha yeni geldik.

Haftasonu annemler geldiğinde sizi burnunuzun ucundaki ocean's dreamer götürmeyi düşünüyorum.

Başlamak için en güzel yer dedi  Charlie.

Herkes bu konuda anlaştı.

Esme kocasına dönüp.

Hayatım dedi kabileyi bilgilendirmemiz  gerekiyor mu.

Kabile ne kabilesi charles burada birilerinin cullen ailesi hakkındaki  gerçeği bildiğini hiç düşünmemişti.

Evet dedi emmett buradaki yerli kabilesi bizim vampir oldugumuzu biliyor.

Onlarla anlaşmamız var.

Biz insanlara saldırmadıkça burada yaşamamıza izin veriyorlar.

Ama nasıl doğa üstü dünyadan haberleri oldu.

Onlar sekildegistiren soyundan geliyorlar.
Şimdilik bir tane değişken var ama burada yaşadıkça sayıları artacaktır. Dedi jasper.

Köpeklerden nefret ediyorum.

Bu normal sevgilim onlar doğal düşmanlarımız.

Emmett rosa'la eğlenirken herkes hafifçe tebessüm etti.

Eğer sizden haberleri varsa büyücülerden de haberleri olabilir bence onlarla tanışmalıyım.

Evet bu iyi bir fikir. Ama biraz dinlen daha sonra kabile liderini arayıp kendisiyle görüşmek istediğimi söyleyeceğim.

Peki carlisle dedi Charlie.
 
Günün sonunda herkes odalarına çekildi. Charlie zaten yorgundu hemen uyudu cullen aileside vampir tılsımı sayesinde onlarca yıl sonra uykulu hissetmenin ve uyumanın tadını çıkardılar öyleki sabah uyanmakta zorlanmislardi.

Esme uyanır uyanmaz kasabaya alış verişe gitti yiyecek alması gerekiyordu.

Charlie ve kendileri için bu biraz tuhaftı ama çok güzeldi yeniden yemek yeme ihtiyacı hissetmek artık eskisi kadar kana ihtiyaç duymuyorlardı.

Duyarlarsa kan iksiri ve atistirmaliklari alıyorlardı.

Insan olmayı özlediğini hiç düşünmemişti ama özlemişti.
  
Marketten çıkarken harry clearwater ve bill black ile karşılaştı.

Her iki adamda esmeyi görünce şaşırmışlardı.

Çünkü esme olması gereken yaşta ve daha insancıl görünüyordu ve bunu onlardan başka kimse fark etmemiş gibiydi.

Merhaba bay black ve bay clearwater dedi esme kibar bir şekilde.

Iki adam da şaşkın bir şekilde  merhaba dediler.
 
Aslında eşim sizi arayacaktı.

Ama karsilastigimiza göre ben söylesem daha iyi sizinle londraya neden gittiğimizi ve orada yasadiklarimizi paylaşmak istiyoruz yeni dostlar edindik onlarla tanismanizi istiyoruz onlar bizden biraz farklılar.

Cumartesi günü evimize yemeğe gelir misiniz acaba.

Teklifiniz için teşekkür ederiz bayan cullen dedi bay black.

Ama siz bizim bölgemize gelseniz daha iyi olur.

Elbette tereddütünüzü anlıyorum düşman bölgesine bilmediğiniz kişilerle tanışmaya gelmek şüphe uyandırıcı nereye ve kacta gelelim.

La push ta konsey toplantısı var saat dokuzda orada olursunuz.

Peki cumartesi akşam saat dokuz.
Iyi günler .

Esme uzaklaşırken iki adam arkasından baktı.

Bunun hakkında ne düşünüyorsun dedi harry.

Emin değilim diye karşılık verdi billy.

Cumartesi günü öğreneceğiz.

Insan gibi görünüyordu. Bu merak uyandırıcı.

Esme arabaya binerken konuşmalarını dinlemiş ve meraklı olmalarından memnun olmuştu şimdi eve gidip ailesini bilgilendirmesi gerekiyordu.

Toplantıya kadar diğer misafirleri de gelmiş olacaktı.

Eve ulaştığında ve ailesiyle bir araya geldiğinde kasabada olan her şeyi anlattı.
Herkes sabırsızlıkla cumartesi gününü beklemeye başladı.

Onların bölgesine geçmeleri anlaşmadan dolayı yasaktı sadece önemli durumlarda bu yasak yumuşardı.

Bu önemli bir durumdu.

Ama konsey toplantısına davet daha merak .

Hikayeleri duyup duyamayacaklarini merak etmeye başlamışlardı yada büyü dünyasından haberdar olup olmadıklarını.
Hepsini cumartesi akşam öğreneceklerdi.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin