Sirius black azkabandan kacan ilk kisiydi. Bu herkesin bildiği bir şeydi.
Layla'nin anlamadigi harryi öldürmek istiyorsa neden hala saldirmadigiydi.
Layla siriusun suçlu olduğuna inanmak istiyordu ama mantığı şiddetle karşı çıktı.
Hogwarts treninde boş bir yer ararken harry onlara babasıyla konuşmasını anlatıyordu.Sonunda içinde tek bir kişinin olduğu bir bilme buldular.
Bu kim diye sordu ron.
Aptal kim olabilir remus tabiki.
Nereden biliyorsun.
Bavulunda yazıyor ron dedi hermione ayrıca yüzünün yarısı görünüyor Harry'nin bir zamanlar gözlüğe ihtiyacı vardı şimdide senin gözlüğe ihtiyacın var.
Harry ve layla kıkırdadı remusu uyandırmak istemediler.
Yani babam siriusun seni öldüreceğini söyledi biliyorum ama bu imkansız.
Neden.
Kacali iki ay oldu ama saldırmadı. On üç kişiyi öldürmüş birisi on ikiyi öldürmekte tereddüt etmez. Ben bu hikâyede anlatılmayan şeyler olduğunu düşünüyorum.
Ne gibi.
Bilmiyorum ama bir şeyler doğru değil.
Hogwarts treni birden durdu.
Neler oluyor henüz gelmiş olamayız.
Bilmiyorum hermione gidip bakacağım.
Harry dur sanırım ben biliyorum..
Ne..
Ruh emiciler siriusu her yerde arıyor. Buyuzden durmuş olabiliriz.
Layla haklıydı birden hava soğumaya başladı. Mutluluk dört arkadaştan uzaklaştı. Layla kendini sonsuz bir kederle lanetlenmis gibi hissetti.
Ruh emici bölmelerine geldiğinde remus onu uzaklaştırmaya çalıştı. Ama başarılı olamadı harry ilgisini çekmişti.
Remus harryden besleniyor dedi layla.
Remus hızla bir patranus büyüsü yapıp onu dışarı attı. Ama geç kalmıştı beslenmenin yan etkisi olarak harry bayıldı.
Uyandığında kim çığlık attı diye sordu.
Hermione hiç kimse çığlık atmadı.
Ama biri bağırdı.
Harry..
O sana ait bir anıydı dedi layla Hermionenin sözünü tamamlamasına izin vermedi.Ruh emiciler mutlulukla beslenir geriye en kötü anılar kalır o ses senin en kötü anına ait.
Annem..
Bu kelime herkesi kedere boğdu yolculuğun geri kalanında konuşmadılar.
Hogwartsta günler hızla ilerledi her zamanki gibi bu yılda bolca aksiyon vardı.
Malfoyun draması siriusun kaçışı Harry'nin ölecek olması hermione ve layla buna çok
gülmüştü.Alice sayesinde geleceğin değişken olduğunu her zaman gerçeği yansıtmadığını öğrenmişlerdi.
Harrye endişe etmemesini soyleselerde pek etkili olmadı.
Dört arkadaş şimdi hagridin bal kabaklarinin arkasında saklanmış backbeaki kaçırma planı yapıyordu.
Karanlık orman en iyi yer hadi gidip onu kaçıralım dedi neseyle hermione.
Önce itiraz etmişti ama arkadaşları tarafından azarlanınca en iyisinin onlara uymak olduğuna karar verdi.
Karanlık ormandan çıkınca idamdan hipogrif kaçırmanın başlarına gelecek en iyi şey olduğuna emin oldular çünkü büyük siyah bir köpek ronu şamarcı söğüde kaçırmıştı.
Arkasinda bir kaos meydana geldi peter ölmemişti harry snape'e saldırdı.
Layla peter fareye dönüşmüş kaçarken onu büyüden oluşan bir kürenin içine hapsetti.Remus biz ronu ve snape'i alıp okula gidelim sirius sende bizimle okula gel köpek olarak şu işi halledelim artık.
Acele edin dolunay yükseliyor dönüşmek uzereyim.
Aceleyle oradan ayrıldılar. Ronu hastahane kanadında bırakıp dumbledore'a koştular.
Büyü bakanı oradaydı Dumbledorun odasından sesi geliyordu. Sirius insan oldu herkes içeri girdi.
Sirius black dört çocukla müdürün odasına girince donup kaldılar.
Profesör sirius masum dedi harry.
Hayır değil O bir katil bakan Dumbledore'a konuşma fırsatı vermedi.
Nereden biliyorsun gözünle gördün mü oradamiydin.
Peterdan geriye tek bir parmak kaldı.
Ah peter küçük fare onu unutmuştum.
Bakın siriusla birlikte ne bulduk.
Layla farenin içinde bulunduğu kürenin büyüsünü bozdu.
Onu insan haline geri getirdi kaçacakken dumbledore odanın tamamına güçlü bir mühür büyüsü yaptı.
Peter bu kadar erken ayrılmayı düşünmüyorsun umarım. Dumbledorun sakin sesi herkese bir ürperti verdi.
Onun suçlu olduğunu nereden biliyorsunuz.
Adam oldu sanılıyor ama hayatta. Ah kime anlatıyorum sende bakan olmana rağmen bu fare kadar miğde bulunduruyorsun. Dumbledore'un düşünceli var anıları izleyip görün.Bu güzel bir fikir sirius bana anılarını ver.
Dumbledore Siriustan anılarını aldı bakan ve seherbazlarla birlikte izlediler.Düşüncesinden çıktıklarında bakan kıpkırmızı olmuştu. Daha sonra peterinkileri aldılar ve izlediler.
Bakan seherbazlara onu bakanlığa götürmelerini ve hapsetmelerini söyledi.
Sirius yargılanacak ve itibar iadesi ile birlikte serbest kalacaktı.Ama peter dışarı çıkarken kaldirikan mühürü fırsat bilip fare oldu ve kaçtı. Yakalamaya çalışsalarda artık çok geçti.
Yinede sirius yargılanıp itibar iadesini aldı. Insanlar peterin yaşadığını kayıtsız animagus olduğunu animagusunun fare olduğunu gelecek postası sayesinde herkese söylediler.
Donem sonunda jack layla'nin yanında trene binerken.
Neden bunlar hep sizin başımıza geliyor diye sormuştu şakayla karışık.
Üç yıldır bende kendime bunu soruyorum.
Layla arkadaşlarıyla birlikte kahkaha atarak trene bindi.Onların mutluluklarindan memnun olmayan biri vardı. Draco malfoy ve o memnuniyetsizligin arkasında kıskançlık saklıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...