Secmen Sapka'nın Sarkısı

1.1K 74 6
                                    

Tren sonunda hogsmade istasyonuna ulaşmıştı layla ve arkadaşları hogwartsı ilk kez göreceklerdi heyecanıydılar ne yapacaklarını anlamak için etrafa bakarken bir adamın birinci sınırlar diye bağırdığını duydular ve o tarafa doğru gittiler.

Hagrid.dedi harry

Merhaba harry evine hoş geldin dedi hagrid.

Layla,ron ve hermione yarı devi görünce çok şaşırmışlardı büyüklüğünden beklenmeyecek kadar kibar görünüyordu.

Hagrid bunlar arkadaşlarım ron ,hermione, layla ve neville onlarla trende tanıştım aslında ron ve layla ile trene binmeden önce tanıştım bana büyücü dünyası ile ilgili her şeyi öğrettiler.

Ahh.Bunu duyduğuma sevindim harry siz ikinci weasley ikizlerisiniz değil mi dedi ron ve laylaya bakıyordu hagrid.

Evet dedi ron nasıl anladın kızıl saçlar ve çiller ayrıca ilk ikizleri yasak ormandan uzak tutmak için yıllardır uğraşıyorum şimdi dert ikiye katlandı neyse hepiniz bu taraftan hogwartsa kayıklarla gideceğiz.

Hogwarts dolunayın altında geçenin karanlığında en güzel elbisesini giymiş en değerli mücevherlerini takmış bir kadın gibi ihtişamlı ve göz alıcı bir şekilde parlıyordu kendisine bakan herkesi büyülüyordu.

Harry,ron,hermione, neville ve layla da bu güzelliğe hayran kalmıştı. Taş basamaklara geldiklerinde hagrid
Hey sen bu senin kurbağan mı dedi.

Neville trevor diye haykırıp hagridden aldı onu sonra taş basamaklardan yukarı çıktılar hagrid bir kapının önünde durdu ve kapıyı çaldı bir süre sonra açıldığında karşılarında siyah bir elbise giymiş zümrüt yesili cüppesi ve sivri uclu şapkası olan bir cadı gördüler.

Birinci sınıflar profesör mcgonagall dedi hagrid.

Teşekkürler hagrid diyerek karşılık verdi cadı. Hagrid gittikten sonra hogwarts binalarını özelliklerini okuldayken nasıl davranmaları gerektiğini kendilerine anlattıktan sonra kısa bir süre için yanlarından ayrıldı profesör yanlarından ayrılınca onları hogwarts hayaletleri karşıladı hepsi sırayla kendini tanıttı
Şişman keşiş hufflepuff hayaletiydi.
Kanlı baron slyhterin hayaleti.

Gri leydi ravenclaw ve neredeyse kafasız nick gryffindor hayeletiydi her hayeletin kendisini tanımlayan özellileri vardı.

Profesör mcgonagall geri döndüğünde onu takip edip büyük salona girdiler herkes hayranlıkla tavana bakarken
Hermione tavan gerçek değil gökyüzü gibi görünmesi için büyülenmiş dedi.

Biliyorum hogwarts bir tarihî okudum diyerek karşılık verdi layla.

Tabiki okudun dedi hermione kıkırdayarak.
Öğretmenlerin masasının önünde durdular üç ayaklı bir sandalyenin üzerinde eski bir sivri uclu şapka duruyordu şapka ağzına yakın bir yerden açıldı ve şarkı söylemeye başladı.

Bu şapka dersin çirkin mi çirkin

Ama öyle hemen karar vermeyin

Toz olurum varsa benden güzeli

Eşsizim kendimi bildim bileli

Ne kasket dinlerim ne de silindir

Şampiyonluk kaçmaz hep bana gelir

Hogwarts okulunda seçmen şapkayım

Her gün her ay her yıl başka baskayım

Karşımda şöyle bir ürperin biraz

Dünyada hicbir şey gözümden kaçmaz

Eğer geçirirsen beni başına

Gideceğin yeri söylerim sana

Gryffindora yollarım belki seni

Zamanla olursun aslanın teki

Yiğittir orada olan cocuklar

Hepsinin yüreği nah mangal kadar

Belki de düşersin hufflepuffa

Haksızlığı hemen kaldırıp rafa

Adalet uğruna savaş verirsin

Her yere mutluluk götürmek için

Ravenclaw belki kısmetin

Oradakilerin hiç çıkmaz sesi

Mantıktır onlarca önemli olan

Öyle kurtulurlar tüm sorunlardan

Düşersin belkide slyhterine sen

Bir başkadır sanki oraya giden

Amaçları icin neler yapmazlar

Açıklasam bitmez sabaha kadar

Giy kafana beni çekinme sakın

Birinci kosul bu korkmayacaksın

Hiç kimseye gelmez benden kötülük

Şapkalar içinde en uysalım ben...

Şapka şarkısını bitirince bütün salonu selamladı bütün öğrenciler alkışladı.

Ron şapkayı takacakmışız fredi öldüreceğim ifritlerle güreşmekden bahsediyordu dedi.

Hayır diye araya girdi layla o seninle dalga geçiyordu bunu ciddiye almak senin suçun diye karşılık verdi layla.

Profesör mcgonagall elindeki parşömendenden isimleri okumaya başladı.

Susan bones hufflepuff

Blase zabini slyhterin

Pansy parkinson slyhterin

Ronald weasley gryffindor

Layla Celine Weasley gryffindor

Sıra laylaya geldiğinde şapka hah bir weasley ikizi daha iyi şanslar profesör mcgonagall weasley ikizlerinin sonu yok gibi görünüyor  anlaşılan fabrika tekli üretimden çiftli üretime geçti dedi bütün salon kahkahalara boğuldu.

Layla ahh hayır ne yazıkki sadece iki kez seri üretim yapıldı diğerleri hep tek ve gelecek yıl fabrikamız en az yirmi yıllık bir kapanış gerçekleştirecek yani son parti mal seneye piyasaya sürülecek ondan sonrası uzun süreli bir tatil diye karşılık verince kahkahalar ikiye katlandı.

Ve seçme işlemi devam etti.

Draco malfoy slyhterin

Hermione granger gryffindor

Liste uzadıkça uzadı sonunda harry potter adı okunduğunda harry yavaşça sandalyeye oturdu ve slyhterine gitmek istemediğini arkadaşlarının yanına gryffindora gitmek istediğini söyledi şapka en sonunda

Gryffindor diye haykırdı.

Gryffindor masası ve harry büyük bir coşkuyla selamlasdı ziyaret güzel bir havada sona erdi okul müdürü profesör dumbledore bazı açıklamalar yaptı herkes binalarına dağıldı ve böylece gün sona erdi .

Şimdi doğacak her gün harry ve arkadaşları için yeni maceraların kapısını aralayacaktı. Harry içine yeni girdiği bu dünyaya uyum saglayamamaktan korkmuştu ama yanılmıştı artık arkadaşları vardı korkunç akrabaları dursley ailesinden kurtulmuştu özgürdü ve ait olduğu yerdeydi mutlulukla gözlerini yeni bir güne açmak için kapattı.

Not: Okuduktan sonra oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen. Cullen ailesi bir aksilik çıkmazsa 7. Bölümden itibaren aramızda olacak.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin