Son Savaş

196 10 0
                                    

Altın üçlü gringotstan antipodean opaleye ejderha ile kaçtığı anda pek çok büyücü ve cadı son savaşın zamanının geldiğinin farkındaydı.

Sadece nerede son bulacağını hiç kimse bilmiyordu dumbledore dışında.

Dumbledore yoldaşlık üyelerine harrynin neyin pesinde olduğunu ve bir sonraki av neredeyse oraya gideceğini söylemişti.

Voldemortun da neyin pesinde olduğunu anladığını ve onu takip edeceğini eklemeyi unutmadı.

Bütün büyücü dünyasında sağır edici bir sessizlik vardı sanki dünyada hayat son bulmuştu.

Ejderha altın üçlü ile birlikte uçsuz bucaksız gökyüzünde uçuyordu.

Yıllardır özgürlük duygusunu tatmamisti ve şimdi özgürdü.

Üzerindeki üç küçük insan sayesinde... Bir an onları üzerinden atmak istesede bundan vazgeçti.

Nasil olsa varlıklarını neredeyse hissetmiyordu.

Bir gölün üzerinden geçerken alcalmaya başladı.

Ejderha alçalıyor dedi hermione.

Şimdi ne yapacağız diye sordu ron.

Atlayacağız dedi harry ve üç arkadaş yaralı ejderha nın üzerinden soğuk göle atladı.

Altın üçlü gölün soğuk sularına gömülürken harrynin karanlık lord ile arasındaki bağ.

Neredeyse harrynin bogulmasina neden oluyordu.

Voldemortun öfkesi kontrolden çıkmıştı hortkuluklarinin bulunduğunun ve yok edildiğinin farkındaydı.

Zar zor gölün yüzeyine çıktıklarında ejderha onlara teşekkür etmek istercesine kükredi ve gözden kayboldu.

Harry ne oldu dedi hermione endişeyle.

Kim olduğunu bilirsin sen neyin pesinde olduğumuzu biliyor...

Onu daha önce hiç bu kadar öfkeli görmedim.

Sanki korkuyor gibi hortkuluklar yok olursa öleceğini biliyor.

Ve bundan yani ölmekten korkuyor gibi dedi harry.

Harrynin bu sözleri hermione'yi daha çok endiselendirmis gibiydi ama sessiz kalmayı tercih etti.

Onunla yeniden bir bağ kur harry dedi ron.

Arkadaşlarının ona anlamamış gibi baktığını görünce...

Eğer onunla yeniden bağ kurarsan diğer hortkuluklarin nerede olduğunu bulabiliriz dedi ron.

Hermione bu fikre çok şaşırdı ama onu daha çok şaşırtan şey ronun bu fikri ortaya atmasaydı.

Mantıklı dedi şaşkın bir ses tonuyla.

Harry kim olduğunu bilirsin sen ile yeniden bağ kurmaya başladı.

Ofkesi çok yoğundu ve korkusu her an artıyordu harry bu karmaşık duygulardan çok rahatsız oldu ama dayanması gerekiyordu.

Hortkuluklarin bulunması buna bağlıydı. O kadar karmasanin içinde...

Karanlık lordun yılanı ve rowena ravenclaw 'i görebildi hemen arkasından ihtişamlı hogwartsi ve bağı kopardı bu bağ harryyi yormuştu.

Ne gördün dedi hermione merak ve endişeyle.

Rowena ravenclaw hogwarts ve kim olduğunu bilirsin sen'in yılanı naginiyi dedi harry.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin