Kamp Ateşi

573 21 0
                                    

Haftasonu gelip çatmıştı weasley ailesi Cullen evinin hemen yanında getirdikleri çadırı kurmuşlardı.

Emmett cadirdan neredeyse hiç çıkmıyordu ve rose artık sinirlenmeye başlamıştı.
Yeni bir dünyada keşfedilecek çok şey vardı ama şuan keşfetmeye vakit yoktu.

Vakit geldiğinde arkadaşları onlara rehberlik edecekti.

Güzel bir  beş çayından sonra aileler toplantı için hazırlanmaya baslamisti.

Esme ve molly yeni muttefiklerinin evine eli boş gitmek istemiyordu.

Bu yüzden mutfakta yemek işine girişmişlerdi.

Molly ingiliz yemekleri yaparken esme annesine ait olan ve yıllarca kapağını dahi açmadığı kitabı almak için kitap rafina odaklanmıştı.

Kitabı eline alırken
Biliyor musun molly bu kitabı dönüşümden sonra hiç açmadım.

Ama atmayada cesaret edemedim. Dedi.

Atmamış olman güzel insanlar sıkıcı ingiliz yemeklerinde çok adını bilmedikleri yemekleri yemek isteyebilirler öyle değilmi hayatım dedi kitabı arkadaşından alırken.

Evet haklısın diye karşılık verdi esme.
 
Herşey hazır olduğunda ve herkes gitmek için toplandığında yola çıktılar.
   
Sahile geldiklerinde üç yaşlı adam ve on dokuz yirmi yaşlarında genç bir çocuk onları bekliyordu.

Başka üyelerde vardı tâbi ama en dikkat çekenler bu dört kişiydi.

Onlarda sihirli bir aura vardı. Sanki dünyanın sırlarını  çözmüşler ama  Birbirleri hariç herkesten saklamaya yemin etmiş gibiydiler.
 
Misafirler kamp ateşine yaklaştıkça billy blackin merak duygusu yatışmıştı.

Konunun ne olduğunu anlamıştı büyücü dünyası bir sır daha davet edilmeden açığa çıkıyordu.

Billy elbette bu dünyadan haberdardı.

Kurt genleri söylediği gibi büyük babasından değil büyük büyük  annesinden geliyordu.

Büyük büyük babası bir ingiliz büyücü idi ayrıca büyücü dünyasının en önemli ailelerindendi bir blackti.

Büyücülerin üstünlüğünü savunurdu ama büyük büyükannesi ile tanışınca ve şekil değiştiren olduğu nu öğrenince hayata bakışı değişmiş ve aşık olmuştu.

Ailesi bu birlikteliğe karşı çıkmıştı.

Bu yüzden büyük babası aileden atılmıştı ve eşinin kabilesi tarafından kabul edilmişti.

Yıllar süren bir büyü denemesinden sonra animagus adında farklı bir şekil değiştiren olmuştu ve ruh hayvani bir kurttu bu onun tam bir quilett olarak kabul edilmesini sağlamıştı.

Eşinin babası ölünce kabilenin başına o geçmiş ve hayatı boyunca korumuştu.

Bir sure sonra kabile kadın sekildegistirenleri unutmuştu zaten uzun bir zaman sonra ilk kez kadin değişkenler yeniden doğmuştu.

Billynin her iki kızıda yarı kurt yarı cadı idi ilvermony de eğitim görüyorlardı ve aile mirasını almışlardı.

Ne yazıkki billy ne yazikki bir kofti idi şimdi bu sorunu çözecek sihirler vardı ama billy burada kalıp kabile üyelerine değişimlerinde  yardım etmek istiyordu.

Sam'e yardım ettiği gibi. Hicbir sır saklı kalmıyordu davet edilerek yada edilmeyerek ortaya çıkıyordu gerçekler konusulmak isterdi unutulmak değil bu gerçekler dünya ve insanlar için tehlikeli olsa bile ve bir gerçek konusulmak için ona yaklaşıyordu.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin