Aile basit ama aynı zamanda karmaşık bir olguydu. Bazı aileler weasleyler gibi birbirinine sıkı sıkıya bağlıyken bazıları aynı evin içindeki yabancılardı.
Bazıları ise sadece birbirine muhtaç olduklarinda yada zor zamanlarda yanyana geliyordu.
Andromedanin ailesi çocukluğu boyunca birbirine yabancıydı. Sevgi onlar için gereksiz bir zaafti.Kocası Ted Tonks ile tanıştığında bocalamıştı. Kendisinin aksine duygularını göstermekten korkmamıştı.
Daha sonra evlenmişlerdi ve bir kızları olmuştu. Ailesine göre bu bir ihanetti ihanet etmekten hiç bu kadar mutlu olmamıştı.
Şimdi Amerikada başka akrabaları olduğunu öğrenmişti. Molly evine gelip kendisini haberdar ettiğinde ve saf-kan olmadıklarını söylediğinde Siriustan sonra bir liman olmuştu onun için. Kocası içeri girdi.
Hazır mısın hayatım. Molly sabırsızlanmaya başlamıştır.
Evet hazırım dora o hazır mı.
Hazır sadece saçını hangi renge dönüştürecegine karar veremiyor. Sakız pembe mi cırtlak pembe mi yoksa turkuaz mı dedi ve kıkırdadı.
Bence gül kurusu yada seninki gibi sarı diğer üç renk çok dikkat çekici.
Dora anneni duydun mu.
Evet dedi içeri gül kurusu sac ile giren kızı.
Andromeda sac rengin elbise ne çok yakışmış canım charlieyi görmeye hazır mısın eminim onu ozlemissindir.
Evet biraz eğer ejderhalardan fırsat bulursa biraz eğleniriz. Eski zamanlardaki gibi.
Hadi kızlar geç kalırsak çok ayıp olur dedi ted aynanın önündeydi.
Önce ben dedi dora babası kendisine izin verdiğinde.
Charlie Weasley'in evi ocean's dream dedi geçit açıldığında önce dora sonra anne ve babası geçiş yaptılar.
Molly dora andromeda sonunda geldiniz canım nerede kaldiniz diyalizi arayacaktım.
Bu geç ve güzel bayanlar hazırlanmakta zorlandilar molly dedi ted.
Ah ted seni görmek güzel.
Seni de molly misafirler geldimi.
Hayır ama birazdan burada olurlar arthur bahçede dedi.
Ted ve Arthur bahçede aileleri ile otururken beklenen misafirler gelmişlerdi.
Billy işte Andromeda kocası edward(ted)Ve kızları nymfhadora.Andromeda william oğlu jacob kızları rebecca ve rachael.
Harry clearwater eşi sue kızı leah ve oğlu seth.
Quil ateara ve torunu akıl ateara junior.
Merhaba hepinizle tanıştığıma çok memnun oldum dedi andromeda ve ted.
Bizde çok memnun olduk uzun zamandır büyücü aile üyeleri olduğunu bilmiyordum. Büyük babam aileden atılınca büyücü akrabalarıyla bağlarını tamamen kopardı.
Bu durum biraz tuhaf.
Evet bende aileden atıldım ama hala büyücü dünyasında yaşıyoruz. Kızım uzaktan akrabalarımıza merhaba de lütfen.
Merhaba ben nymhfadora ama bana nymhfadora demeyin dedi.
Bu misafirlerin kikirdamasina neden oldu.
Tatlım diye uyardı annesi.
Dora diye hitap edilmeyi seviyorum adım çok uzun.
Adini sevmeme nedeni bu değildi nadir bir yeteneği olmasıydı babası onu küçük peri diye çağırırdı dora bir peri degildi periler cok guzeldi bu yüzden adını sevmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanficLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...