Dosluklar

475 22 0
                                    

Ateş sönmeye yüz tutmuşken insanlar açık gecede gecmisin puslu dünyasından sıyrılmaya başladılar.

Sessizliği emmanuel bozdu.

Bu hikayeleri hangi sandıkta sakliyorsunuz. Sef black anahtarı yastık altında tuttuğunuza eminim ama sandığı bulmakla uğraşmak istemem dedi.

Kıkırdamalar hem kendi kabilesinden hem misafirlerden yükseldi. Bu billy için bir kabulleniş olarak görüldü.

Bilgi sandıkta saklanacak kadar değerlidir haklısın. Ama bu sandığın anahtarı olmaz. Varsada karşılıklı saygı ve anlayışa dayalıdır.

Bizden önce bu topraklara yerlestiginizi bizim elinizden aldığımızı söylüyorsun. Ama sihir bakanlığı kurulduğundan beri la push her iki taraftada kabilemize ait.

Daha önce bu dünyada yaşayan çok fazla akrabamız olmadığı için böyle bir yanılgıya düşmeniz normal.

Kaldiki dünyanın kendisi hiç kimseye ait değil dır orası senin burası benim diyerek birbirimize girersek etiketleyip uzak durmak için saba sarfettiğimiz karanlık yaratıklardan ne farkımız kalır.

La push da ocean's dreame de her iki sürüyede yeter.

Emmanuel sürüsüne kısa bir bakış attı.
Eğer bu kabile toplantılarına katılmamıza izin verirseniz bu barış çubuğunu tüttürebiliriz.

Öyle değil mi çocuklar.

Evet kesinlikle bu hikayelerden daha fazlasını duymak isteriz. Çok güzeller. Dedi
Sürüde emmanuelden sonraki en güçlü üye olan Aaroon.

Bu hikayeler ortak mirasımız istediğiniz buysa tabiki sizi memnuniyetle karşılarız.
Her iki sürü anlaşma sağlandığında rahat bir nefes aldı.

Herkes ateşin etrafında dans edip şarkı söylüyor lezzetli yemeklerden atistirmaliklardan yiyordu. Herkesin keyfi yerindeydi.

Fred ve george charlie'nin yanına yaklaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fred ve george charlie'nin yanına yaklaştı.
Chuck dediler aynı anda "hani bizi doğuştan alfa ile tanistiracaktin." Charlie onların bunu unuttuklarını düşünmüştü çünkü onları jackle tanıştırmak demek leah ile ilişkisinin ortaya çıkması ve annesinin düğün hazırlıklarına başlaması demekti.

Ama söz vermişti. Jack seni ailenin geri kalanıyla tanıştırayım birileri fazla
sabırsızda.

Jacob'in kalbi hızlandı layla'nin onunla tanışmak istediğini sandı çünkü üç erkek kardeşin konuşmasını dinlememişti.

Göz ucuyla laylaya baktı. En büyük abisi bill ile konuşuyordu. Charlie'nin yanına giderken onları dinlemeye başladı.

Biliyor musun dedi layla abisi bill'e okulun kütüphanesinde "geçmişin dalgalı denizleri" adında bir kitap var büyünün kaynağını anlatıyor. Bize hep büyünün içimizde olduğu ve aşa ile onu dışarı çıkıyor olduğumuz kontrol ettiğimiz söyleniyor.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin