Harry,ron ve hermione ormanda kapkacircilardan kaçıyorlardı.
Hortkuluk avında henüz tam üstünlük sağlayamadılar.
Sonunda biraz da olsa rahat bir nefes aldıklarında Grimmund'a geri dönmüşlerdi.
"Sizce neden grimmund'u terk ettiler" diye sordu ron.
"Bilmiyorum" dedi harry.
"Belki savaş sırasında sürekli buraya gelip gitmek mugglelara sorun çıkarmasın diye terk etmişlerdir" dedi hermione.
"Ya onlara bir şey olduysa" dedi ron.
"Radyoda isimlerini duymadık iyidirler "dedi harry ama sözleri kendini bile ikna etmeye yetmedi.
"Umarım "dedi ron kanepeye otururken.
Harry'nin aklına sahte kolye ve gerçek hortkuluk geldi.
"Kolye" dedi harry.
"Ne olmuş ona bulamadık bile" dedi ron.
"O R.a.b. ısmini nerede duyduğumu düşünüyordum daha doğrusu gördüğümü" dedi harry sevinçle.
"Nerede gördün "dedi hermione umutla.
"Burada dedi harry r.a.b. regulus arcturus black. Sirius onun ölüm yiyenlerden ayrılmaya çalışırken öldürüldüğünü söyledi" dedi harry.
"Ya bu yalansa ya hortkuluklari bildiği için öldürüldüyse o zaman kolye burada olabilir yada krecher onun nerede olduğunu" biliyordur.
Harry sözlerini bitirir bitirmez yan tarafındaki dolaptan bir gürültü duyuldu.
Harry dolabı açıp krecher'i orada gördü.
"Bizi mi dinliyordun "dedi ron.
"Krecher kimseyi dinlemiyordu seni kan haini" dedi.
"Krecher regulus sana bir kolye verdi mi bunun gibi "dedi harry ona sahte madalyonu gösterek.
"Hırsız dedi krecher efendinin madalyonunu" çaldın.
"Hayır onu çalmadık "dedi hermione.
"Sen bu konuda konuşma bulanık ölüm yiyenler senin için gelecek" dedi krecher.
"Ona bulanık deme" dedi ron krecher'in üzerine yürüyerek.
Harry ronu uyardı ve geri çekilmesini sağladı.
"Krecher o kolyeyi bulmamız gerek onu yok etmemiz çok önemli eğer birşey biliyorsan söyle" dedi harry.
"Efendi regulus karanlık lordun ne yaptığını biliyordu. Kolyeyi mağaradan aldı ama efendi oradan çıkamadı ölmeden önce onu krecher'a verdi yok etsin diye" dedi krecher.
"Onu yok ettin mi krecher "diye sordu harry.
"Krecher her şeyi denedi ama ise yaramadı krecher onu yok edemedi" dedi.
"Peki şimdi nerede krecher" dedi hermione.
"O kanı bozuk onu arıyordu ihtiyar dumbledore'a götürecekti ama geç kaldı onu çaldılar" dedi krecher.
"Kim çaldı krecher "dedi harry sabırsızca.
"Mundungus fletcher" dedi krecher. "Bir gece o kanı bozugun poşete koyduğu her şeyi alıp gitti kimse fark etmedi "dedi.
"Bul onu krecher" dedi harry ve krecher gözden kayboldu.
"Zırhların hazır olduğunu duydum" dedi kingsley kurtların zırhlarla alıştırma yaptıkları mağaraya gelerek.
"Evet" dedi layla "şimdilik her şey yolunda görünüyor."
"Öyleyse yakında bakanlığı geri almak için saldıracağız" dedi kingsley.
"Dumbledore bir toplantı daha yapacak o zaman belli olacak" dedi layla.
"Toplantı için buradayım" dedi kingsley uzun zaman sonra gerçekten umutlu görünüyordu.
Fleur mağaraya girdi ve "dumbledore burada toplantıya çağırıyor" dedi.
Kurtlar ve büyücüler düelloyu bitirdi. Insan formuna dönen kurtlar ile birlikte deniz kabuğu kulübesine girdiler.
"Herkes burada olduğuna göre zırhların oldukça verimli olduğu gerçeğini söylemeyim "dedi jasper.
"Bu iyi o zaman saldırı planı yapabiliriz "dedi sirius.
"Plan yapmak için yeteri kadar vaktimiz yok harekete geçmeliyiz "dedi arthur.
"Seninle aynı fikirdeyim arthur" dedi kingsley.
"Bencede bir an önce bakanlığı geri almalıyız "dedi dumbledore "yeteri kadar vakit kaybettik."
"O zaman size zırhların sadece kurtlar için olmadığını söyleyeyim yaklaşık yedi yüz elli zırh var"dedi layla.
"Herkes için bir tane "dedi emmet.
"Evet "dedi layla "ama hala yeterli değil daha fazla olmalı yoldaşlıkta daha fazla insan var "dedi layla.
"Şu an elimizde olanlar yeterli bayan weasley "dedi dumbledore.
"Saldırıyı ne zaman yapacağız "dedi moddy.
"Yarın "dedi dumbledore "ne kadar erken olursa o kadar iyi."
Krecher mundungus fletcher ve dobby ile geri dönmüştü.
"Ev elflerini üzerime neden saldın" dedi mundungus.
"Sende bana lazım olan bir şey var dedi harry bir kolye onun nerede olduğunu söyle."
"Neden çok mu değerliydi" dedi mundungus.
"Senin için değil mundungus" dedi ron. "Onu kime sattın."
"Adını bilmiyorum ama bakanlıktandi. Bana satış yapmak için belgem olup olmadığını sordu."
Mundungus konuşurken bir an yere baktı ve bir gazete gördü onu eline aldı" işte bu kadın" dedi resmi harry ve arkadaşlarına gösterek.
"Dolores "diye tısladı harry resme bakarak.
"Kolyeyi almak için bakanlığa mı gireceğiz" dedi ron mundungus gittikten sonra.
"Evet" dedi harry.
"Ne zaman" diye sordu hermione.
"Yarın" dedi harry.
Harry ron ve Hermione geceyi grimmundda geçirdiler. Sabah erkenden bakanlığın giriş kapısında cadı ve büyücülerin gelmesini beklediler.
Cok özlü iksir ile Üç bakanlık çalışanının görüntüsünü aldılar ve bakanlığa girdiler.
Ama bilmedikleri bir şey vardı yoldaşlıkta o gün bakanlığa saldırı yapmaya hazırlanıyordu.
"Her şey hazır "dedi kingsley dumbledore'a.
"Tamam kingsley o zaman öğlene yakın bir saatte saldırıyı yapalım herkese haber ver "dedi dumbledore.
Bakanlık çalışanları mesai saatinde günlük işlerini yaparken diğer taraftan harekete geçme sinyalini bekliyorlardı.
Hiç kimse iki saat sonra harry,ron ve Hermionenin bakanlığı birbirine katacağını hesaba katmamıştı.
Onları gören herkes saldırı vaktini öne almanın mantıklı olduğunu biliyordu ama bu büyük bir kayıpla son bulurdu.
Bu yüzden kendi başlarının çaresine bakmalarına izin vermek zorundaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...