Ocean's Dream kelimenin tam anlamıyla cennet gibiydi.
Sihirli bir venedigi andırıyordu sokaklar şu kanalıydı üzerinde köprüler vardı.
Lüks villalar adaciklarin üzerine kurulmuştu.
Her adada birden fazla ev vardı. Bazı adalar sınırsız genişletme büyüsüyle bir kaç parçaya bölünmüştü ve tek bir aileye aitti.Quilett kabilesi bu venedik tarzı benimseyememişti.
Klasik bir tarzda yaşamaya devam etmek istediler.
Suyun topragi aşındırıp çökmesinden endişe etmişlerdi.
Buyu ile korundugunu soyleselerde guvenemediler.
Belki daha sonra bu duzeni kullaniriz diyerek reddettiler.
Sonucta La push onlara ait olduğu için secim onlar aitti.
Cullen ailesi kendisine bir adacık aldı ve genişletme büyüsüyle bahçe ve sera inşa ettiler.Charlie de bir ada almıştı. O adaya bir kaç villa yapmıştı.
Ileride sahip olacağı aile için bir aile kurmazsa bu evlerden faydalanacak çok kardeşi vardı.
Bu şehirde herşey mükemmeldi. Isterseniz araba kullanabiliyordunuz ama bu arabalar büyü ile calisiyordu bu yüzden hava kirliliği yoktu.
Sadece arabaları büyü ile modifiye eden küçük dükkanlar vardı.
Cullen ailesi arabalarını modifiye ettirdi.
Erkekler arabalarının ucmasindan fazlasıyla zevk almışlardı.Tamamen yerleştikten sonra charlie onları ejderha rezervine götürdü. Bütün arkadaşları ilk kez ejderha görecekti rezerv en büyük adalardan biriydi.
Rezerve girdiklerinde hamile olduğu için huysuz olan bir macar boynuz kuyruğun alevinden son anda kurtuldular.
Dikkat edin dedi Charlie bu bir macar boynuz kuyruk en tehlikeli ejderhalardan hamile bu yüzden huysuz.
Harika dedi paul. Bir de bana huysuz derler.
O sadece yumurtalarına zarar vereceğimizi düşünüyor sen her zaman kavgacı ve huysuzsun bu sayılmaz.
Dedi bir kız sesi şiir gibiydi charlie bu kızı merak etmişti ama onu göremedi sonuçta yanında iki yüz kişi vardı çoğu quilett kabilesiydi.
Evet haklısın dedi ve durakladı kızın adını bilmiyordu.Bir kız arkadan öne geldi.
Leah..Leah clearwater dedi ve charlieye baktı dünya dönmeyi bıraktı.Takı bir draganolog charlieye sesleninceye kadar.
Evet Antonio sorun nedir.
Yeni sevgilin seni özlemiş bizi canımızdan bıktırdı.
Ona hakaret etme lütfen ilgi isteyen bir kız sen farklı cinsle ilgilendigin için anlamazsın.
Dostum ben uysal kızları severim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...