Diagon yolu yüzyıllar boyunca cadi ve büyücülerin en gözde mekanlarından olmuştu.
Ama son yüz yılda bu değişmişti.
Mugglelar gibi büyücülerinde şehirleri, kasabaları, hastahanesi vardı.
Şehrin içine büyüyle boyutsal alanlar olusturulurdu bir evin içinde başka bir ev gibi muggle dünyasındaki evler ve dükkanlar yıkılsa bile büyücü dünyasındaki evler bundan etkilenmezdi.
Mugglelarin dünyasındaki gibi diagondada grimmund meydanı vardı.
Bu meydan yüz yıldır saf kan ailelerin ikamet ettiği bir sokakta.
Diagon şimdi büyücü dünyanın birleşik kralliktaki en büyük şehriydi.
Sihir bakanlığı,st.mungo hastahanesi diagona taşınmıştı.
Bay ve bayan weasley çocuklarının isteğiyle diagonda büyük bir ev almaya karar vermişlerdi.
Eski evleri çok küçüktü ve sekiz çocukları vardı hepsi artık kendi odasının olacağı bir ev istiyordu.
Haksızca degillerdi misafir odası bile yoktu eski evin.
Şimdi burda diagon şehri grimmund da uygun büyüklükte bir ev almak için emlakciyi bekliyorlardı.
Çok geçmeden emlakçı geldi ve onları bir malikaneye götürdü.
Bu malikanenin on sekiz yatak odası on dokuz banyosu bir yüzme havuzu, çocuklar için quidditch ve dev büyücü satrancı alanı büyük bir kiler bir iksir yapım odası büyük bir kütüphane layla buna bayılacaktı artık daha fazla kitap alabilir meyve bahçesi meyve ağaçları farklı meyve ağaçlarının genlerinin büyüyle birleştirmesi sonucu her dalda farklı bir meyve yetiştiriyordu bir göl ağaçlar göl kenarındaydı sebze bahçesi çiçek bahçesi ve kocasının muggle eşyalarını koyması için bir garaj ayrıca bir çatı katına sahipti. Arazilerinin sonunda bir orman vardı. Ayrıca evde ev cinleri için küçük odalar vardı.
Bayan weasley bu evi sevmişti çocuklarının da seçeceğine emindi kocasına bir işaret verdi ve bay weasley evi satın aldı.
Weasley Ailesi yeni evlerine taşındılar ev numaraları 245.'di ama onlar eski evlerinin adını vermeyi tercih ettiler kovuk(burrow) eski evlerinin adını bilen çok kimse yoktu zaten yeni eşyalar aldılar eski evlerindeki atmaya kiyamadiklari eşyaları yanlarında getirdiler on kolu olan ve her aile bireyini gösteren saatte onlardan biriydi ayrıca evlerinde yaşayan gulyabani de onlarla gelmişti.
Hatta bahçelerinde yaşayan bahçe cinlerde yeni eve taşınmıştı.
Bir kaç ay sonra Layla babasına bir dosya verdi bay weasley kızının kendisine verdiği dosyaya baktı bu bir yasa tasarısıydı.
Muggle dünyasında yetimhanede yaşayan çocukların tespit edilip büyücü dünyasında inşa edilecek sihirli çocuklar bakım evinde yaşamasını öneren ve ayrıca bir okul yapılması için hogwart yada başka bir okula gidene kadar okuma yazma öğrenmeleri sağlamak için muggle okullarında sorun yaşamak istemiyordu kardeşleri yasamıştı.
Ailesinden sihirli olduğu için psikolojik ve fiziksel şiddet görenlerde bu okul ve bakım evinden yararlanmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...