Charlie ve celine eve döndüklerinde ailesi onları adeta soru yağmuruna tutmuşlardı.
Sorun neydi onlarla ne zaman tanışacaklardı kaç kişiydiler ve daha fazlası.
Charlie onlara herşeyi anlattı.Ilk ikiz kardeşleri doğuştan alfa ile tanışmak için sabırsızlanıyorlardı.
Babası black ailesinden olduklarını söylemişti.
Molly herkesi yemek masası etrafında topladığında celine yemekten sonra biraz dolaşmak istediğini söyledi.
Tabi tatlım kardeşlerinde henüz keşif yapmadılar hep birlikte eğlenirsiniz.
Layla tebessüm etti. Kalabalık bir ailesi vardı. Yalnız yapmak istediğin şeyleri açıkça dile getirmezsen yapamazdın.
Bazen açıkça söylediğinde bile yapamazdın ya çok küçük olduğunu söylerler yada tehlikeli olduğunu.
Yinede layla itiraz etmedi daha sonra gizlice evden çıkabilirdi değil mi.
Yemekten sonra herkes ocean's dream sokaklarında yürümeye başladı ne yapacaklarını konuşuyorlardı.
Büyücü sineması, tiyatro,bale,sihirli şirk ve daha fazlası önce hangisinden başlamak istediklerine bir türlü karar veremediler.
Emmett sonunda sihirli sirkten başlayayım pişman olmayacaksınız dedi.
Herkes emmettin teklifini kabul etti. Bu sirkte genellikle büyücü ve cadılar gösteri yapıyordu. Fantastik canlılar yok denecek kadar azdı.
Büyücü ve cadılar büyüyle şekil değiştirir yada çeşitli akrobasi hareketleri ve dans gösterileri düzenlerlerdi.
Hepsi birbirinden etkileyici koreografilere sahipti. Herkes çok etkilenmişti. Sirkten sonra sinemaya gittiler.
Bir cafede oturup sohbet ettiler. Gecenin sonunda herkes güzel bir uyku için odasının kapısını kapatıp kendileri yatağa attı.
Haftasonu layla annesine ormanda yerel iksir bitkileri var mi diye araştırma yapacağını söyledi.
Molly kızının bitki toplarken genellikle yalnız olmayı sevdiğini bildiği için gitmesine izin vermeden önce onu uyardı.
Eğer kaybolursan büyücü telefonundan charlieyi ara gelip seni bulsun tamam mı tatlım dedi.
Layla annesini bir gülümsemeyle onayladı ve evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
ФанфикLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...