Kader insanın kontrolü altındadır derler gerçekten öyle mi.
Sanırım diye düşündü layla cedric'in hayatını kurtarmak onun elindeydi ama bunu kısa sürede nasıl yapacağını tam olarak bilmiyordu.
Kendisini kütüphanenin yasak bölümünde kaderin sırları ve ölümü kandırmak adındaki kitapları karıştırırken buldu daha önce kaderle ve ölümle oynamamıştı.
Her ikiside fazla sert oynayan oyunculardı ve layla böyle bir karşılaşmadan nasıl sağ çıkacağını bulmaya çalışıyordu.
Kitapların ikiside ona çok fazla yardımcı olmadığında yenilgiyle iç çekti.
Belkide ölümle yapılan bur savaşı kazanmış birinden yardım alması gerekiyordu.
Kütüphaneden çıkıp carlisle aradı.Merhaba layla dedi carlisle nasılsın.
Pek iyi değilim hala büyüyü bunalmadım acaba bana ölümün kıyısından dönmüş biri olarak nasıl bir şey olduğunu söyleyebilir misin diye sordu.
Carlisle anlayışla gülümsedi o çok küçüktü ve omuzunda ağır bir yük vardı bu yükü hafifletme şansı varsa yapacaktı.
Carlisle ile yaptığı uzun konuşmanın ardından layla bir kaç fikir edinebilmişti.
Bunu muggle yöntemlerini büyü ile birleştirerek yapacaktı.
Kupa anahtarsa Harry'nin parmak izini tanımasını ve cedric'i reddetmesini sağlayabilirdi.
Mugglelar buna parmak izi okuma diyordu ama bunu yapması için Harry'nin parmak izini nasıl alacaktı öylece gidip isteyemezdi. Istese bile ne söyleyecekti "Harry cedric bu turnuvada ölecek onun ölmemesi için bir büyü yapmalıyım lütfen bana parmak izini verir misin böylece ölümle burun buruna gelen yalnızca sen olacaksın" mı hayır bunu yapamazdı.
Belki mutfağa gidip ev cinlerinden Harry'nin tabağını kendisi için kirli bırakmalarını yerine yeni bir tabak koymalarını isteyebilirdi.
Peki kirli tabağı ne yapacağını sorarlarsa onlara ne söyleyeceğini bilmiyordu. En iyisi bunu dumbledore'a söylemekti böylece ev cinleri onu sorgulamazdı öyle değil mi. Değildi dumbledore'un odasında ev cinlerinden bir kaç tanesine bunu anlatmaya çalışıyorlardı pek iyi gitmiyordu.
Tabağın kirli bırakılması ve yerine başka bir tabak koyulması fikri onları çıldırttı.
Hayır efendim bu mümkün değil hiç bir tabak kirli kalamaz bu bizim doğamıza aykırı bunu yapamayız yaşlı büyücü efendim lütfen bizden başka bir şey isteyin onu yerine getirecegimizden emin olabilirsiniz efendim. Diyerek ciklediler.
Dumbledore ama bize kirli bir tabak lazım bay potter yarışmaya katılıyor bu onun güvenliği için dedi bir kez daha.
Kirli bir tabak ne tür bir güvenlik sağlayabilir efendim anlamıyorum ben.dedi ev cinlerinden biri.
Layla'nin da dumbledore'un da verecek bir cevabi yoktu. Şimdi ev cinlerini nasıl ikna edeceklerini düşünüyorlardı.
Layla peeves'a teşekkür etti çünkü harry sayesinde özgür olan ev cini doby dumbledore'un odasına girdi ve peeves'in onlara sorun çıkardığını yemeğin yetişmeyeceğim bildirdi.
Ev cinleri panikle dumbledore'dan izin isteyip odadan çıktı.
Dumbledore doby'i yanına çağırdı ve isteğini ona bildirdi. Onunda reddetmemesini umuyorlardı.
Doby emrinizi yerine getirecek efendim siz merak etmeyin efendim siz doby'e iş ve ücret verdiniz. Doby harry potter'in kirli tabağını ne yapacaginizi anlamasada tabağı sizin için saklayacak efendim.dedi layla ve dumbledore rahat bir nefes aldılar.
Doby dedi layla harryye bundan asla bahsetme yada başka birine tamam mı diye sordu.
Doby kafasını salladı ve tabi ki küçük hanım siz hiç merak etmeyin doby sır saklamakta iyidir dedi.
Iki gün sonra doby Harry'nin tabağını ve bardağını almayı başarmıştı. Layla doby elinde kirli tabak ve bardakla görünce küçük cine sarılmış ve teşekkür etmişti.
Doby gittikten sonra layla büyü ile Harry'nin parmak izini ayırma ve kupaya yerleştirme ile ilgili çalışmalarına başladı kaybedecek zamanı yoktu.
Günler hızla alıp gitti hayat onu bir bardak su gibi içti. Son oyunun başlamasına sadece bir hafta kalmıştı.
Geçip giden zaman boyunca dumbledore hiç kimseye alice'in görüşünden cedric'in ölme ihtimalinden yada son oyunda voldemortun geri döneceğinden bahsetmedi sadece layla ile zaman zaman görüştü ve çalışmalarını sordu.
Ron dumbledore neden sürekli seni yanına çağırıyor diye sormuştu kıskançlıkla.
Sadece ekstra güvenlik önlemi istiyor diyerek onu geçiştirmeye çalıştı layla.
Ne tür önlemler diye sordu ron merakla.
Yarışmacıların ölmesini engelleyen önlemler ron dedi Layla.Ah hadi ama bize söyleyebilirsin kimseye söylemeyiz hem harryye yardım etmiş olursun ona hiç yardım etmedin dedi ron.
Her cümlede layla'yı daha çok kızdırıyordu. Harry ve hermione merakla onları izliyordu.
Ah özür dilerim ronald bütün gün senin gibi boş boş dolaşmıyorum yapmam gereken daha önemli işlerim var dedi layla öfkeyle ve tek kelime etmeden arkadaşlarının yanından ayrıldı.
Ben yanlış bir şey söylemedim dedi kardeşinin arkasından bakarken ron öyle değil mi diye arkadaşlarına sordu.
Harry ve hermione cevap vermemeyi tercih ettiler. Söyleyecekleri en küçük şey bir yangını körükle bilirdi.
Cullenlar ve quilette kabilesi yarışmaya iki gün kala hogsmeade kabasindaki evlerine yerleşti.
Son oyunu izlemeye gelmişlerdi.
Aynı gün gece geç saatlerde layla kupaya Harry'nin parmak izini koymayı ve dokunan diğer kişileri geri püskürtecek büyüler koymayı bitirmişti.Sadece küçük bir sorun vardı dokunan ikinci kişi geri püskürtüldügünde yarım saatlik bir baygınlık yaşıyordu bunu düzeltmeye vakti olmamıştı.
Kupayı dumbledore'a verirken bilgilendirmiş bu aksaklık onun kıkırdamasına neden olmuştu.
Layla odadan ayrılınca Profesör Dumbledore kupayı deli göz moddy'ye verdi ve labirente yerleştirmesini rica etti.
Iki gün sonra yarışmacılar labirente girerken layla tedirgindi bir aksilik çıkmamasını her şeyin yolunda gitmesini diledi ve harry için tezahürat yapmaya başladı ona şaşkın bakışlar atan ronu görmezden gelmeyi seçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanficLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...