Çocuklar okulda heyecanlı bir yıl geçirmişlerdi.
Layla abisi charlieye iksirin yaninda bir de ejderha yavrusu verdiğinde charlie neredeyse çığlık atacaktı.
Kardeşlerinin belayı kendisine çekmek gibi bir huyu vardı.
Aslında sadece ikiz kardeşlerinin güvende oldukları sürece sorun etmiyordu.
Okullar kapandığında charlie ailesinin yanına geleceği günü sabırsızlıkla bekliyordu.
Leah charlie'nin yanına yaklaştı elinde bir aile fotoğrafı vardı.
Hangisi celine diye sordu.
Işte bu kardeşinin yalnız olduğu bir fotoğrafı kız arkadaşına uzatırken.
O çok güzel dedi leah hayranlık dolu bir sesle.
Kendisi kabilenin geri kalanı gibi esmerdi.
Güzel olduğunu düşünmemişti.
Ama gerçekten güzel bir kadındı.
Ne zaman gelecekler Diye sordu sevgilisine.
Bir kaç gün sonra babamın sihir bakanlığında biraz işi var anlaşılan küçük cadı yine birşeylerin peşinde.
Nasıl bu kadar emin oluyorsun.
Babamın sıradan işlerinden biri olsaydı.
Bir yolunu bulur kaçardı.
Ikisinde kikiŕdadi.
Günler cabuk geçti sonunda weasley ailesi charlie'nin evine geldi.
Charlie ailesine teker teker sarıldı.
Sıra celine'e gelince anlat bakalım küçük cadı yine neyin peşindeydin. Dedi.
Ben ben mi birşeylerin peşindeydim ne kadar ayıp böyle ithamlarda bulunmamalısın özellikle karşındaki genç bir kadınsa dedi
koltuğu soylu bir prenses gibi oturup bacak bacak üstüne attı saçlarını savurdu başını hafifçe yukarı kaldırıp abisine tepeden bir bakış attı.
Bu ailesinin ve arkadaşlarının kahkahalara boğulmasına neden oldu.
Ikiz erkek kardeşleri onu taklid edip tabiki hiçbirşey yapmadı Harry'nin on yedi yaşına gelinceye kadar ailemiz tarafında vasiyet altına alındığını saymazsak tabi dediler aynı anda.
Ama harry bakım evinde kalsaydı şimdi bizimle olamazdı.
Diagonda tek başına cani sıkılırdı.
Öyle değil mi harry.
Evet bunun için teşekkür ederim bay weasley dedi.
Ah sorun değil evlat sende ailedensin artık.
Ginny kıpkırmızı oldu harryyi görünce hep kızarırdı bunu fark eden yalnızca ablasıydı hafifçe tebessüm etti sevimli bir çift olacaklardı.
Bu güzel bir haber dedi Charlie o mugglelardan sonra özgür olmak senin için güzel olmalı.
Evet öyle tahmin bile edemeyeceğin kadar hemde.
Aile konuşurken charlie diye bir ses duyuldu.
Kim olduğumu merak ettiler.
Bu sam di.
Konuşma aynasindaydi.
Sorun nedir sam bir sorun mu var.
Evet müsaid misin.
Evet dostum.
Sürünün evine gelebilir misin ayın çocukları ile küçük bir sorun yasadikta.
Dur tahmin edeyim paul.
Her zamanki gibi başka kim olabilirki.
Abi bende gelebilir miyim şekil degistirenleri merak ettim dedi.
Evet bizde diye bağırdı bütün kardeşleri ve harry ile hermione.
Çocuklar şimdilik cullenlarla vakit geçirin sorun çözülünce sizi onlarla tanistiracagim tamam mı.
Kimse bundan memnun olmamıştı.
Celine son kez ya ben diye sordu masum bir sesle charlie buna hayır diyemezdi.
Sen hariç tatlım dedi.
Torpilli diye isyanlar eşliğinde aynadan geçerken layla döndü ve onlara dil çıkardı.
Eğlenceli bir ailesi vardı ve bundan asla pişman olmayacaktı.
Charlie sürünün evine girdiğinde tam bir kargasa vardı.
Herkes charlie ve yanındaki küçük kızı görünce durdu.Leah onun celine olduğunu gördü.
Merhaba çocuklar bu ilk kız kardeşim celine.Celine bunlar sam,paul,quil,jared,embry,seth,leah,jason,peter,derek bir kaç kişi eksik onlarla tanışamayacaksın tam o sırada sam'ın nişanlısı emily geldi ve emily sam'in nişanlısı bu celine dedi kısaca emilyye.
Sonunda seninle tanışabildik tatlım dedi sevecen bir sesle.Bu celine'e annesini hatırlattı.
Bende tanıştığımıza memnun oldum.
Sorun ne dedi charlie.
Immanuel ve sürüsü dedi paul.
Hayır sorun sen ve immanuelsin diyerek onu bloke etti sam.
Yine mi alan kavgası bunu halletmiştik la push ortak alan olacaktı. Konsey böyle kararlaştırdı.
Evet öyle ama onlar sonradan geldiğimiz için sorun çıkarıyorlar.
Jacob nerede doğuştan alfa olduğu için ona itaat etmek zorundalar.
O scott,dylan,david,oliver,felicity, ve chloe ile sınır devriyesinde bazı karanlık yaratıklarla uğraşıyorlar. Ne zaman gelir bilmiyorum dedi sam.
Digerleride okulda.
Peki ne yapabiliriz düşünelim ve billy ile konuşalım bu çekişmeler sürüde anlaşmazlığa neden olmamalı dedi. Daha sonra görüşmek üzere oradan ayrıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...