Ates kadehinden üç isim çıkması gerekiyordu dört değil harry kesinlikle değil ama olmuştu işte büyük salonda insanı ürperten bir sessizlik vardı.
Harry dumbledore'a doğru ilerlerken korku ve şaşkınlık onun ayakta durmasını zorlaştırıyordu.
Üç şampiyonun yanına gittiğinde onlara ne söyleyeceğini bilmiyordu sessiz kalmayı tercih etti.
Bu nasıl olabilir dedi hermione.
ikizler bile kadehi kandıramadı harry nasıl yaptı dedi ron.
Layla onun kıskançlıktan çıldırmak üzere olduğunu söyleyebilirdi.
Saçmalama ron Harry'nin gerçekten böyle bir şey yaptığını düşünmüyorsun değil mi.
Ron sessiz kaldı layla kendi aklından birazını ona vermeyi diledi nasıl bu kadar aptal olabilirdi.
Dumbledore ve diğer yetkililer yarışmacıların yanına gittiğinde salondaki sessizlik kendisini yüksek bir ugultuya bıraktı.
Harrye ne olacak dedi jared.
Onun yarışmasını istemezler değil mi.
Sanırım isteyecekler dedi jack dumbledore'u duydun adın kadehten çıkınca yarışmak zorundasın.
Ama o daha on dört yaşında yarışmada hayatta kalamaz dedi quil.
Kesinlikle o yaralı kafa umarım ölür. Azîz potter bu dünya için çok büyük şeyler yaptı ölürse daha iyi olur dedi kibirli küstah bir ses.
Çocuklar arkasını döndüğünde bunun draco'dan başkası olmadığını gördüler.
Keş sesini draco yoksa sende hayatında ikinci kez bir kızdan yumruk yemenin nasıl bir şey olduğunu öğreneceksin tek farkla bu kez yanında sadece slytherin arkadaşların olmayacak bütün okul olacak dedi layla.
Arkadaşları ve kardeşleri layla'nin sözlerine kıkırdadı ama draco layla'nin hermioneden yumruk yediğini öğrenmesinden rahatsız oldu.
Senden üstün olanlarla daha düzgün konuşmalısın weasley dedi.
Kiminle seninle mi bir farenin insandan daha üstün olduğunu sana kim söyledi dedi.
Şimdi bütün gryffindor masası kahkaha atıyordu. Slytherin ve gryffindor arasındaki binlerce yıllık bir savaş vardı bunu herkes biliyordu.
Draco laylaya cevap verecekken dumbledore ve beraberindekiler geri döndüler ve dumbledore Harry'nin yarışmaya katılmak zorunda olduğunu söyledi kimse bubkarardan memnun değildi.
Nasıl yaptın dedi ron kadehi nasıl kandırdın.
Ona aldırma harry sadece kıskançlık yapıyor dedi layla.
Kadehi kandırmadım dedi harry kimin yaptığını bilmiyorum neden kendimi öldürmeye çalışayım ki.
Ama ron ona inanmıyor gibi görünüyordu.
Alaycı bir şekilde baktı kim şampiyon olarak anılmak istemez ki dedi.
Kapa çeneni ron kadehi kandırmak o kadar kolay değil bu yasak derecesinde karanlık büyü gerektirir Harry'nin o büyüleri bildiğini sanmıyorum layla kardeşinin kıskançlığından bıkmıştı bütün yaz jack ve onunla uğraşmıştı şimdide harryi hedef aldı.
Belki birisi onun için yapmıştır.
Kim bu okulda yasak büyüleri yalnızca slytherin yapar onlar neden böyle bir şey yapsın neden harrye yardım etsinler bunu kim yaptıysa Harry'nin ölmesini istiyor dedi hermione.
Teşekkürler hermione dedi harry birilerinin benim yapmadığıma inanması güzel.
Hey! Bizde senin yapmadığına inanıyoruz dostum ama bunu kimin yaptığını bir an önce bulmalıyız belki o zaman senin yarışmadan cekilmene izin verirler.
Jack haklı kadehin etrafındaki kokudan bulabiliriz belki dedi embry.
Bu mümkün değil orada onlarca insan vardı kokular birbirine karışmış olmalı. O kimse bu şekilde bulamayız.
Nasıl bulacağız o zaman chloe ve felicity kara gölün yanında oturan arkadaşlarına katıldı.
Kolay olmayacak dedi jack her kim Harry'nin adını kadehe attıysa arkasında iz bırakmamıştır özellikle okulda altı tane şekil değiştiren varken.
Bu durumda alice ile konuşmalıyız dedi felicity belki Harry'nin kaderini görebilir.
Evet denemeye değer en azından onu bekleyen tehlikenin ne olduğuna dair bir ip ucumuz olur.
Ya alice harry hakkında hiç bir şey göremezse yeteneğini gelistirsede hala kör noktaları var dedi hermione endişeyle.
Hermione alice'in kör noktaları konusunda haklısın ama denemeden hiç bir şey yapamayız.Çocuklar alice ile konuşmak için sessiz bir köse aramaya başladılar.
Kütüphanenin yanında kullanılmayan bir depo var dedi hermione orada alice'i arayabiliriz.
Hep birlikte depoya gittiler layla büyücü telefonunu çıkardı ve alice'i aradı.
Alice telefonu neseyle açtı ama bu neşesi uzun sürmedi.
Ne! Harry'nin adını ateş kadehine mi attılar ve zorunlu yarışmacı öyle mi.
Evet alice bu konuda bir görüşün oldu mu.
Hayır Harry'nin böyle bir şey yapması mümkün değil O zaman görürdüm.Bu kadehe adını atmadığını açıklıyor dedi hermione ron'a dik dik bakarak.
Harry dedi alice senin için değerli olan bir şeyi bana ver böylece seninle ilgili daha ayrıntılı görüşler sahip olmaya çalışırım dedi.
Harry'nin sahip olduğu şey babasının pelerini idi. Ama onu alice'e verirse okulda gizlice dolaşamazdı ne zaman ihtiyaç duyacağı belli değildi. Onun yerine en az pelerin kadar değerli olan aile fotoğrafını vermeyi düşündü.
Bebekken anne ve babamla çekilmiş bir fotoğrafım var olur mu diye sordu.
Bu harika onu getirir misin dedi alice.
Harry rahat bir şekilde başını salladı ve gryffindor binasına gitti. Albümden fotorafı aldı ve arkadaşlarının yanına geri döndü onu alice verdi.
Alice en kısa sürede sonuç almaya çalışacağını söyleyip görüşmeyi sonlandırdı.
Depodan çıktıklarında öğle yemeğinin hazır olduğunu bildiren çan çaldı hep birlikte büyük salona gittiler herkes alice'in bir şey görüp görmeyeceğini merak ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanfictionLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...