Neredeyiz dedi hermione üzerine uzandığı kumdan dogrulurken.
Burası bill ve fluer'un evi diye cevap verdi ron.
Neden buraya geldik diye sordu harry.
Çünkü şu an buradan daha güvenli bir yer yok dedi bill.
Kardeşi ve arkadaşlarına yardıma gelmişti.
Teşekkürler dobby artık geri dönmelisin dedi küçük elfe bill.
Dobby yardımcı olabildiği için mutlu harry potter efendim istediğin zaman seslen dobby yardıma gelecek dedi ve cisimlendi.
Iceri gelin yaralarınızı saralım fluer,annem ve layla yemek hazırlıyor dedi bill.
Ginny de burada mı diye sordu ron rahat bir sesle.
Hayır o hogwartsta orada olanlardan haber vermek için döndü.
Ama layla gitmemiş diye devam etti ron.
Ron biliyor musun bazen tam bir aptal oluyorsun.
Layla bizimle yakındı ayrıca jack ve diğer sürü üyeleriyle de onun da bizim gibi ana hedef olduğunu görmüyor musun nasıl hogwartssa dönmesini beklersin diye sordu hermione.
Sey bunu unuttum dedi ron utangaç bir şekilde.
Hadi içeri içeride tartışırsınız dedi bill.
Bill üç çocukla içeri girdiğinde layla koşarak onların yanına geldi ve hepsine kocaman sarıldı.
İyi olmanıza sevindim malfoylarda tutsak olduğunuzu söyleyince bur an hepinizin öleceğini sandım dedi layla korkuyla.
Layla duygularını dile getirirken yanlışlıkla koluna dokundu.
Ah dedi hermione acıyla.
Üzgünüm Üzgünüm yanlışlıkla oldu isteyerek yapmadım dedi layla ve yarasına baktı.
Bu da ne böyle bunu sana kim yaptı diye bağırdı Layla.
Bellatrix dedi harry.
Neler oluyor dedi bayan weasley çocuklarının yanına gelmiş onları sırayla kucaklamaya başlamıştı.
Anne bak Bellatrix denen sürtük hermione'ye ne yapmış dedi layla neredeyse ağlayacaktı.
Lanet sürtük bill tatlım bunun için bir şey yapamaz mısın diye sordu bayan weasley umutla.
Üzgünüm anne ama lanetli bıçakla kazınmış böyle bir durum için yapılacak bir şey yok malesef hep orada kalacak dedi bill.
Tamam dedi layla o sürtük eline geçtiğinde lanetli bıçağı ile alnına "fuck me "yazacağım ve parlak renkte kalıcı olarak boyayacağım dedi layla.
Bill ve diğerleri layla'nin sözlerine kıkırdarken bayan weasley...
Layla... diye bağırdı ama kendini sırıtmamak için zor tutuyor gibi görünüyordu.
Ne... bunu hak etti kimse benim arkadaşıma böyle bir şey yapamaz yaparsa bedelini öder dedi layla ve hermione ona sıkıca sarıldı.
Tamam şimdi eskisi gibi güzel bir gece geçirip yemek yiyelim dedi molly ve mutfağa gitti.
Yoldaşlıktan haber var mı diye sordu harry bill'e merakla.
İşler yolunda gitmiyor harry çok kayıp verdik dedi bill.
Bakanlığı geri aldık ama yine de savaş istediğimiz gibi gitmiyor.
Ölüm yiyenler guclenmeye devam ediyor diye devam etti.
Bu tam olarak doğru değildi. Yoldaşlığın geri planda büyük hazırlığı vardı.
Carlisle ailesi ile volturiyi almaya gitmişti. Billy Black diğer kabilelere destek istemeye gitmiş ve büyük kısmı savas için geliyordu.
Devlerin bir kısmı dağ trolleri at adamlar ve satirler de yoldasligin tarafındaydı.
Ayrıca kont dracula gece vampirlerinin bir kısmı voldemortun yanında olsada kendine bağlı olanların savasta yoldaşlık üyelerine yardım edeceğini söyleyen bir mektup göndermişti.
Charlie hem romandayaki hem de amerikadaki ejderha eğitmeni arkadaşları ile gelecekti.
Ayrıca layla binlerce savas zırhı hazırlamıştı zırhlar çoktan yoldaşlık üyelerine dağıtılmaya başlamıştı.
Ama bill voldemort ile olan bağı nedeniyle bunu harrye anlatamazdı.
Birlikte yenen güzel yemeklerden sonra. Harry ve arkadaşları bay ollivendar ile konuşmak istiyordu.
Cok bitkin onu çok yormayın dedi fluer.
Merak etme sadece bir kaç basit soru soracağız dedi harry.
Fluer aşağı inerken altın üçlü bay ollivender in odasına girdi.
Bay ollivendar dedi harry bize bu asaların güvenli olup olmadıklarını söyler misiniz dedi harry... asaları yaşlı adama uzatarak.
Ceviz ağacı katı çok katı bellatrix lestrange'e ait kullanırken çok dikkatli olun dedi ollivender bir asayı incelerken.
Daha sonra eline diğerini aldı.
Kayın ağacı önceden draco malfoy'a aitti sadakati değişmiş sanırım onu kazanmışsın harry dedi ve asaları harryye uzattı.
Sanki asalarla konuşuyormuş gibi konuşuyor sunuz efendim dedi harry.
Asalar bazı sihirli titreşimler yayar bay Potter onları okuya bilen herkes asalar ile konusabilir.
Bütün asalar mı murver asa da buna dahil mi diye sordu harry.
Murver asanın gerçek olup olmadığını kimse bilmiyor bay Potter dedi ollivender.
Yalan söylüyorsun murver asa gerçek ve sen kim olduğunu bilirsin sen'e onu nerede bulacağını söyledin dedi harry.
Bana işkence yaptı başka çarem yoktu. Asayı söylediğim yerde bulup bulamayacağının garantisi yok diye devam etti.
Karanlık lord murver Asayı ele geçirdi dedi harry....
Ve kapıya yöneldi.
Bay Potter dedi bay ollivender karanlık lord asayı ele geçirdi ise yapabileceğin hiç bir şey yok.
Denemeden bilmezsiniz bay ollivender dedi harry ve odadan çıktı.
Ron griphook ile konuşmalımıyız bill her zaman cin cücelerin güvenilmez olduğunu söyler dedi.
Evet konuşmamız sart bellatrix kasadan bask ne aldığımızı sorup durdu orada bir hortkuluk olabilir dedi hermione.
Bu yüzden onunla konuşurken çok dikkatli olun kelimeler mümkün olduğunca açık olsun yoksa sizi yarı yolda bırakır dedi bill merdivenlerden yukarı çıkarken.
Altın üçlü griphookun odasına girdiler ve ona gringottsa bellatrix lestrange'in kasasına girmeleri gerektiğini söylediler.
Griphook bunun karşılığında onlardan godric gryffindorun kılıcını istedi ve harry istemesede bunu kabul etti.
Bir süre sonra altın üçlü ve griphook bill'in evinden ayrıldılar.
Hermione bellatrix lestrange'e ron ise bir ölüm yiyene benziyordu ve harry griphook ile görünmezlik pelerinin altındaydı.
O gün öyle vakti layla gelecek potasında gördüğü bir habere kahkaha attı.
Bill yoldasliga haber verelim savas düşündüğümüzden daha erken olacak dedi ve harry potter gringotstan bir ejderha ile kaçtı manşeti atan daily propheati kardeşine uzattı.
Haklısın bir an önce toplanmaliyiz dedi bill okuduğu haberi gülümseyerek gözden geçiriyordu.
Tam o anda dumbledoreun patronusu eve girdi ve onlara toplanma vaktinin geldiği artık son savaşta olduklarını söyleyip gözden kayboldu.
Bill ailesi ile ordunun toplanma alanına doğru yola çıktı.
Savas kapılarına dayanmıstı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanficLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...