Yoldaşlık

271 15 0
                                    

Yarışmacıların labirentten çıkma zamanı gelmişti artık kimin birinci olduğu anlasilmaliydi ama hiç kimse labirentten çıkmadı.

Herkes merakla neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yarım saatten uzun bir süre sonra Cedric tökezleyerek labirentten çıktı.

Profesör Dumbledore dedi jürinin yanına yaklaşırken tam düşmek üzereyken Fleur ve Viktor iki kolundan tuttu.

Bay diggory dedi dumbledore size ne oldu sesinin meraklı çıkmasına özen gösterdi.

Bilmiyorum yani biliyorum ama ne olduğunu anladığımı sanmıyorum dedi cedric.

Anlat bize diye onu teşvik etti dumbledore.
Biz harry ile birlikte geriye kalan son yarışmacılardık.

Kupayı hangimizin alması konusunda anlaşamadık ve aynı anda kupaya dokunduk böylece eşit derecede birinci olacaktık.

Kupaya dokundugumuzda ilk başta hiç bir şey olmadı ama sonra kupa beni geri püskürttü harry bana yardım edecekti ama kupa anahtardı onu yuttu nereye götürdüğünü bilmiyorum kafamı çarptığım için görüşüm bulanıktı.

Sonra bayıldım ne kadar baygın kaldığımı bilmiyorum efendim lütfen harryi bulun dedi cedric.

Bay diggory o potter oğluma saldırmış diye bağırdı öfkeyle onun birinci olmasını istemedi dedi.

Amos dedi bayan weasley harry oğluna birinci olmak için saldırdıysa şu anda nerede dedi aynı üslupla.

Harry bana saldırmadı babadefi cedric o öyle bir çocuk değil.

Buna inanmıyorum dedi bay diggory.
Buna inanmalısın Amos dedi dumbledore çünkü harry kayıp hayatı tehlikede olabilir dedi.

Seherbazların yanına gitti ve bakanlıktan destek alıp harryyi aramalarını istedi dumbledore.

Dumbledore elbette Harry'nin nerede olduğunu biliyordu ama bunu dile getirmek şüphe uyandırırdı.

Çok geçmeden şiddetli bir çatlak duyuldu insanlar ne olduğunu anlamaya fırsat bulamadan cedric harry diye bağırdı.

Harry şimdi labirentin biraz gerisinde yaralı bir şekilde zar zor ayakta duruyordu her tarafı kan olmuştu elinde kupa vardı zayıf vücudu onu daha fazla taşımadı ve yere yığıldı.

Stadyum panik ve korku çığlıklarıyla doldu. Insanlar neler olup bittiğini anlamıyordu.

Harry neredeydi nasıl bu hale nasıl gelmişti kim onu bu kadar zorlamıştı büyük yaralara neden olan şey neydi ve bunun gibi pek çok soru vardı ama hiç biri şu an için cevaplanmayacaktı.

Dumbledore ve madam pomfrey yaralı çocuğa doğru hızlı adımlarla ilerlediler.

Harry dedi dumbledore cevap alma umuduyla ama başarısız oldu.
Onu hastahane kanadına taşımalıyız st.mungoya sevk edilmesi gerekebilir dedi madam pomfrey.

Harryi hızla hastahane kanadına götürdüler madam pomfrey ve carlisle harryi birlikte muayene etmeye başladı.

Dumbledore cullenlar quilett ve weasley ailesi genç çocuğun uyanmasını bekliyordu.
Mcgonagall snape ve deligöz ile yanına geldi.

Albus neler oluyor bay pottera ne oldu dedi endişeyle.

Bizde bunu merak ediyoruz minerva ama korkarım bay potter uyanmadan sorularımız cevap bulamayacak dedi dumbledore.

Harry bir saat sonra kendine gelmeye başlamıştı. Madam pomfrey Harry'nin yatağında doğrulmasına yardım etti. Diğer üç yarışmacı ve madam maxime harryi görmeye gelmişti.

Harry dedi dumbledore sakin bir sesle bu gece neler olduğunu bize söyleye bilirmisin.
Harry titredi ve digerleri ile labirente girdikten sonra olanları anlatmaya başladı.

Cedric ile kupaya dokunduklarını anlatmaya yeni başlamıştı. Ama Deli göz bize mezarlıkta olanları anlat dedi.

Karanlık lord nasıl görünüyordu Onu anlat dedi.

Ben dedi harry şimdiye kadar mezarlıktan hiç bahsetmedim profesör dedi harry.

Herkes deli göze bakmaya başladı deli göz çok özlü iksir içecekken snape elinden kaptı ve kokladı.

Çok özlü iksir dedi orada bulunanlara emmet ve sam deli göz moddyi sıkıca tuttu.

Çok özlü iksirin etkisi kaybolurken onun barty corauch junior olduğu anlaşıldı.

Voldemort geri dönmüştü bütün bir yıl boyunca okulda bir ölüm yiyen vardı.
Dumbledore bakanlığa baykuş gönderdi.

Bakan fudge voldemortun geri döndüğüne inanmak istemedi ayrıca barty junior ruh emiciler tarafından öpülmüştü bakan kısmen kanıtları yok etmişti.

Bakan fudge'in korkak olduğu bir sır değildi ama aynı zamanda aptaldı.

Cullen ailesi ve quilette kabilesi amerikaya geri dönmemeye karar verdiler. Weasley Ailesi onları içinde bulundukları dünyayla tanıştırmıştı.

Onların huzur içinde uzun yıllar yaşayabilecekleri saklanmayacaklari bir dünyaya neseyle kabul etmişti.

Dumbledore ise onlara saygı duymuştu bazı çocukları okuluna kabul etmişti. Şimdi kapılarında bir savaş varken onları kendi hallerine bırakıp gitmek sahip oldukları değerlere uygun olmazdı.

Diagon yoluna taşınmak dostlarına ulaşmak ve gelişmelerden haberdar olmak için en iyi yoldu.

Albus Dumbledore zümrüd-ü anka yoldaşlığının eski üyelerini toplamaya başlamıştı.

Carlisle Cullen ve ailesi yoldaşlığa destek olmak istediklerini söylediğinde dumbledore memnuniyetle karşıladı.

Billy blackte kurtların ve kendisinin huzurlu bir yasam ve dostluk için yanlarında olacağını söyledi.

Dumbledore bunu saygı ile karşıladı.

Sirius grimmunddaki eski evi yoldaşlık merkezi haline getirdi ve iyi ile kötünün ışık ile karanlığın savaşı için hazırlıklar başlamıştı.

Weasley Ailesi ve harry ile hermione grimmunddaki black malikanesine yerleştiler.

Ilk yoldaşlık toplantısı o gün başlayacaktı ama molly Weasley çocukların toplantıya katılmasını yasaklamisti.

Bu onları durdurmadı fred ve george uzayan kulak adında bir dinleme cihazı icat etmişti.

Cullen ailesi onların icatlarını bir kaç kez görmüştü ama hiç kimseye bir şey söylemediler kulağı her gördüklerinde kıkırdayarak yanlarından geçtiler weasley çocuklarının yaratıcılıklarını ve yaramazliklarini eğlenceli buluyorlardı.

Uzayan kulak molly Weasley tarafından fark edildiğinde Grimmund placede resmen fırtına kopmuştu.

O günden sonra toplantı odasına sessizlik büyüleri yapıldı ve çocuklar odayı dinlemek için farklı yollar deneselerde başarılı olamadılar.

Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin