Şenlik Ateş-i... Ilkbahar döneminde yapılan bir kabile gelenegiydi.
Bu gelenek yüz yıllar öncesine dayanıyordu.
Billy kökenlerini anlatmayı severdi.
Nereden geldiklerinin unutulmasını istemiyordu.Çoğu sır açığa çıkmak için zaman kolluyordu.
Kabilesinin ve ayın çocuklarının nereden geldiklerini öğrenmeye hakları vardı.
Emmanuel hırslı bir çocuktu birazda kibirli atalarına saygı duymamıştı hicbir zaman böyle yetistirilmisti.Atalarını yok sayarak ve üstünlük taslayarak saygı kazanmıştı korkuya dayalı bir saygı bir illüzyondan başka bir şey değildi. Bunu anlamalıydı.
Şenlik Ateş-i önünde yanarken billy'nin düşüncesi böyleydi. Harry arkadaşına misafirlerin gelmeye başladığını söylemek için yaklaştı.
Dostum charlie'nin ailesi ve cullen ailesi geldi.
Billy gözlerini ateşten çekip karşıya baktı. Bayan molly ve cullen yine yanlarında atistirmalik getirmişti.Onların bu huyunu arkadaşının karısı Sue'ya benzetti. Sanırım kim veya ne olursan ol annelik duygusu aynıydı.
Kabile halkı gelen misafirleri karşıladı.Getirilen atistirmaliklar diğerlerinin yanına özenle yerleştirildi.
Çok geçmeden Emmanuel sürüsüyle birlikte geldi. Her zamanki kibrinden ödün vermeden.
Bizi çok gizli kabile toplantınıza davet ettiğiniz için teşekkürler sef black dedi.
Sürüden bazıları kikiŕdadi ama yüksek sesle fikir beyan etmeye çekindiler.
Seni davet etme sebebim dedi billy iç çekerek tamda bu tavrın.
Ahh öylemi tavrımdan memnun olmana sevindim sürüne ders verebilirim.
Tavrını beğendiğimi söylemedim Emmanuel ders alması gereken sensin. Eski bir söz vardır...
Evet eski yani unutulmuş yok olmuş değerini yitirmiş diyerek billy'nin sözünü kesti emmanuel.
Unutulmuş şeyleri hatırlamak için buradasın. Bahsettiğim sözler şuydu diye devam etti.
"Geçmişini unutanın geleceği olmaz." Basit ama fazlasıyla dikkat çekici sen geçmişini yok sayarak gelecek inşa etmek istiyorsun. Bunu yapmak kolay değildir. Insa edemezsin demiyorum.
Ama önce kurtların nereden ve ne zaman geldiğini öğrenmelisin. Kabile üyeleri ve misafirler sessizlerdi. Herkes billy'nin anlatacakları dinlemek istiyordu.
Kurtlar nereden ve nasıl gelmişti.
Billy anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Layla Celine Weasley (Harry Potter AU)
FanficLayla Celine Weasley Ron Weasley'in ikizi Ron'un aksine zeki ve güzel tam bir gryffindor ve biraz da asi. NOT: Bu bir AU çalışmasıdır kitaptan tamamen farklı ve bir aksilik olmazsa alacakaranlık crossover olacak. Sirius fred remus tonks snape Dumble...